Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Yesterday
  2. I tyle nie przezyjo co stare
  3. Nie polecam. Kuzyn wkładał do vectry silnik z omegi 3.0 i miał ecu z i500 i jednak gorzej ten silnik chodził w vectrze niż omedze. Jak już to daj ECU od 3.0.
  4. Ja się pocieszam tym ze nie jedne młodsze są w dużo gorszym stanie
  5. Dokładnie. Te wózki już wymagają wiecej troski niż inne młodsze auta
  6. Ruda tańczy jak szalona i z imprezy ciężko ją wygonic. Działaj panie działaj
  7. Walki ciąg dalszy. Podluznica od nadkola wyspawania i prysnieta epoxydem. Czeka ja masa na spawy i warstwa ochronna. Ale ruszona młotkiem dalsza część która wyglądała podejrzanie no i dziursko. Zwalony już kat i osłony termiczne . Jutro wycinanie Plan jest wykurzyc rudą konkretnie
  8. szczerze to siada mi ten czarny jak nic, chyba trzeba polakierowac omege w inny kolor haha
  9. Wsad wymienisz zawsze ale nie przez obd. Przez obd tylko sterowniki edc2015 edc2016 z tego co się kiedyś bawiłem edycję wsadów.
  10. Wymienisz, w 2.5 3.0 , scalak w 2.6 3.2 niema możliwości http://www.szarbia.com/index.php?p=art_detal&dzial=3&kat=8&pkat=51&pkat2=0&id=39
  11. Wsadu w omedze nie wyciągniesz przez obd więc tak czy siak zmiana kości to demontaż sterownika i lutowanie. Koszt pewnie wyjdzie taki sam jak zrobienie mapy u dobrego tunera.
  12. To polecam CI najpierw podjechać na hamownię bo na ostrych wałkach będziesz miał lepsze parametry niż na zwykłych Potem jak nie będzie CI odpowiadało to możesz zmienić i porównać. Na OKP fajnie to gość sprawdzał. Każda zmiana i hamownia. Masz wtedy wyraźnie co się opłaca a co nie. Na X25XE wszystko Ps. niestety OKP nie działa
  13. kmx

    Omera B V6

    Nie mówiłem o wyciąganiu silnika do robienia głowicy ani tym bardziej pokryw Tylko o zdaniach mechaników jakie słyszałem pod kątem ogólnego lokalizowania i usuwania źródeł wycieku których może być wiele Ja osobiście też jestem przeciwko wyciąganiu silnika.
  14. No mam walki G ale auta niehamowalem, moment obrotowy w i500 jest 240Nm a omegi 227 więc różnica jest, masz rację co do tych 4koni, ale myślę że po hamowni bym wiedział ile mam naprawdę i wtedy myśleć o i500 bo te X25XE to ten sam silnik co w mojej omedze , ktoś mi z forum tego radził włożyć peron od 3.0AF ale wiedziałem że przeleje, tym bardziej różnica 0.5L pojemności, też mam kolektory od 3.2 , także jak już to bym rozważał eprom od i500
  15. Jak zmienisz wałki i zrobisz reset EKU to masz 190KM a czy te 4 jeszcze są to trzeba by było sprawdzać na hamowni. Też kiedyś słyszałem o kompie który ponoć robi lepiej przy zmianie wałków na GA ale potem z kolei okazało się, że ten ori z X25XE też sobie radzi. Ja w swojej pierwszej wymieniłem tylko wałki ssące na G a wydechowe zostały F i byłem zadowolony. Gdzieś na jakimś angielskim forum wyczytałem, że taka kombinacja zwiększa potencjał w wyższym zakresie obrotów i mówiąc szczerze przez 50tyś km nie byłem niezadowolony z jazdy od 4 do ponad 6tyś obrotów. A odcinkę też miałem ok 7 i samochód ciągnął prawie do samego końca. Mam teraz X25XE na 4 wałkach G z kompem AF kolektorami od 3.2 i prawdę mówiąc chyba jest przelany na niższych obrotach bo słabo to jeździ a jak wiadomo zwiększona ilość paliwa nie działa dobrze Na wyższych jakoś tam sobie jeszcze radzi ale szału nie ma...
  16. 170Km a 194Km z i500 oraz podniesioną odcinka to musi być różnica skoro sporo osób na forum vectry astry itp. wkładali do v-ki
  17. Jak dla mnie to szkoda zachodu. Te przyrosty potem są tak nieznaczne, że zwyczajnie szkoda kasy
  18. Mam pytanie czy ten sterownik bądź eprom będzie dobry dla 2.5v6 omegi? , czytałem coś na ten temat ale chciałbym też się dowiedzieć od kogoś czy moze ktoś z tym miał do czynienia, walki ssace dwa G mam w moim silniku X25XE założone
  19. Super dziękuję Ci bardzo 😊
  20. Wkoncu jakis element w kolorze na tym aucie
  21. Jest nowy zderzak, czekam zeby ktos pospawal wneke na rejestracje i lecimy z malowaniem. A no i jeszcze dojechała nowa pompa wspomagania od @PanKaretka
  22. W Wawce w Ząbkach ogarniają takie tematy http://www.auto-met.net/naprawa-licznikow/ http://www.auto-met.net/naprawa-wyswietlacza-opel/ AUTO-MET Lipowa 3 05-091 Ząbki Warszawa Tel.kom. +48 604-333-604 woj. mazowieckie mail: 604333604@wp.pl
  23. Nie będę zakładał nowego tematu,znacie kogoś kto naprawia wyświetlacze w oplu Omega 2,6v6 2001?? Mój raz działa raz nie i pomału mnie wkurza😁
  24. Last week
  25. Siemanko, miałem problem auto zdechło mi w trasie za co dziękuje @SZAJBUS_SzeF (chyba ty xD) za ogarnięcie auta i wielka pomoc. Ale do rzeczy: po wymianie alternatora resetuje mi się dziwnie radio ncdc2015 znaczy resetuje, wyłącza się i włącza. Wiadomo jak większość panel mam rozwalony i wylata ale to nie było problemem, podejrzewam przegrzewanie się radia ? (Wentylator) miał ktoś coś takiego ?? Szlag trafia nie idzie muzyki nic posłuchać. W dodatku na cid robią się jakieś zwary i przy wyłączeniu radia mrugnie na chwile albo przeleci taki jakby pasek przez środek ?? Słucham może ktoś miał podobnie, na weekend op com i błędy może coś pokaże ...
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.