Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Past hour
  2. Witam wszystkich nadążyła mi się możliwość kupna silnika od Omegi A jak w tytule 3.0 24V + skrzyni biegów z dwumasą z tego co słyszałem i czytalem są to wręcz legendarnej jednostki wyróżniające się niebywale długą bez awaryjnością obecnie Sam posiadam omega B w której silnik nadaje się tylko na śmieci i chciałem się spytać czy dam radę owy silnik 3.0 24v zamontować bez przekładki oryginalnej skrzyni od Omegi B i jakie mogę mieć jeszcze przy okazji ciekawe przeróbki ? Dzięki z góry
  3. Misiek_v6

    Filtr oleju V6

    ekologia, nie masz obudowy tylko sam wkład filtracyjny.
  4. Today
  5. DonPadre

    Spam przedzlotowy

    Ktoś musi pracować żeby bawić mógł się ktoś
  6. PawelP

    Filtr oleju V6

    U mnie w 2.5 niema wkładu , to zostanie taka jaka przewidziana fabrycznie czyli cala puszka wkręcana , ciekawe tylko po co zmienili na wklad
  7. martyman

    Czy to odgłos zniszczonych panewek?

    Więc już sam nie wiem, czy ten zawór powinien być właśnie tam (obok elektrozaworu turbiny) czy nie. Fakty są takie, że u mnie bardzo dobrze działa zarówno ogrzewanie jak i chłodzenie.
  8. robert514

    Czy to odgłos zniszczonych panewek?

    grzanie non stop
  9. martyman

    Czy to odgłos zniszczonych panewek?

    Na podstawie jakiegoś zdjęcia znalezionego w sieci wysnułem teorię, że: zawór nagrzewnicy w 2.2 dti nie jest trójdrożny tylko dwudrożny i znajduje się tuż obok elektrozaworu turbiny. U mnie w tym miejscu ktoś wymontował ten zawór i dwie końcówki węża grzewczego połączył rurką. Potwierdzeniem tej teorii jest fakt, że blisko tego miejsca jest u mnie wężyk podciśnieniowy zaślepiony śrubą. Teraz domyślam się, że jest on od sterowania zaworem nagrzewnicy. Jeśli się mylę, to niech ktoś poprawi tę teorię. Ciekawe jakie konsekwencje niesie ze sobą brak zaworu nagrzewnicy.
  10. martyman

    Czy to odgłos zniszczonych panewek?

    Może za słabo szukałem pod maską, ale patrząc z góry nie jestem w stanie zlokalizować tego zaworu. Stojąc przed maską z lewej strony silnika z przegrody wychodzą dwa węże, ale nigdzie na nich nie widzę zaworu. Wygląda na to, że to są węże idące do nagrzewnicy. Prześledziłem ich tor pod maską i nigdzie nie widzę tego zaworu. Czy on przypadkiem nie powinien znajdować się obok elektrozaworu turbiny?
  11. PawelP

    Wtryskiwacze Valtek czerwone

    Na sprzedaż wtryskiwacze Valtek, jeździły krótko w aucie ponieważ zmieniłem na Barracuda, sprawne także daje gwarancje że są sprawne cena za dwie sztuki 100zl dodam jeszcze jakieś dodatki do nich oraz papiery
  12. Abaldueff

    Kolektor dolotowy

    Tak. Dwie sztuki do jednego wtrysku.
  13. Agnieszka

    Spam przedzlotowy

    A co to za mrudzenie Do roboty się brać, ja sama na Was wszystkich nie zarobię
  14. OMEGATOR

    Spam przedzlotowy

    Takie życie. Byle do niedzieli.
  15. Łukary

    Spam przedzlotowy

    Bry ... i walka do weekendu
  16. Yesterday
  17. DonPadre

    Spam przedzlotowy

    Nie no bardzo dobrze. Ja uważam że bardzo dobrze. Brać i się nie zastanawiać nawet bo tak dobrze
  18. rafke

    Spam przedzlotowy

    Czy tydzień wolnego teraz to dobrze ?
  19. DonPadre

    Bandzior Padrego

    Zobaczymy co z tego wyjdzie
  20. DonPadre

    Spam przedzlotowy

    Ta a człowiek jak był w czarnym zakamarku tak jest dalej
  21. Aros

    Bandzior Padrego

    Znajoma
  22. DonPadre

    Bandzior Padrego

    Nom
  23. Aros

    Bandzior Padrego

    Dupa z bertony?
  24. DonPadre

    Bandzior Padrego

    Ponieważ żadna dokładka z dostępnych na rynku mi nie pasuje do całości i ponieważ kto mnie zna to wie że lubię customowe rzeczy, postanowiłem wziąć sprawy we własne ręce i zająć się du**ą. Wstępne przymiarki wyglądają według mnie przyzwoicie
  25. SebekS

    Kolektor dolotowy

    Powiem wam tak. Od września zeszłego roku miałem problem z nierówną pracą silnika. Wymieniałem części, które mogłyby to powodować(świece, kable itp.). Sprawdzałem również kompresję silnika - jest w porządku. Wywalało mi płyn chłodniczy przez zbiorniczek lub przez przewód idący za blokiem silnika. Kupiłem tester na zawartość C02 w układzie chłodzenia. Test wyszedł pozytywny, tzn niby uwalona uszczelka pod głowicą. Miałem też wypalone tłumiki. Ale wymieniłem tłumiki i problem wywalania płynu ustał. Ustabilizowała się również praca silnika, jednakże nie do końca. Teraz mam zagwozdkę czy brać się za wymianę uszczelki pod głowicą czy też nie. Popatrzyłem na to wszystko i chyba wezmę się za to sam. Dodam, że nie mam żadnego masła w zbiorniku chłodzenia, ani też pod korkiem wlewu oleju, silnik ma pełną moc i idzie jak trzeba, a ogrzewanie dobrze daje.
  26. WOY

    Kolektor dolotowy

    Wiem, dlatego napisałem "raczej ok"
  27. DonPadre

    Bandzior Padrego

    Jak się zdenerwuje to na betonowo je przykleje. A tym czasem muszę sobie zrobić przerwę od silnika bo nie mam siły do niego i zająć się przyjemniejszą rzeźbą :p jeszcze trzy...
  1. Load more activity
×

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.