Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Past hour
  2. Wsadu w omedze nie wyciągniesz przez obd więc tak czy siak zmiana kości to demontaż sterownika i lutowanie. Koszt pewnie wyjdzie taki sam jak zrobienie mapy u dobrego tunera.
  3. To polecam CI najpierw podjechać na hamownię bo na ostrych wałkach będziesz miał lepsze parametry niż na zwykłych Potem jak nie będzie CI odpowiadało to możesz zmienić i porównać. Na OKP fajnie to gość sprawdzał. Każda zmiana i hamownia. Masz wtedy wyraźnie co się opłaca a co nie. Na X25XE wszystko Ps. niestety OKP nie działa
  4. kmx

    Omera B V6

    Nie mówiłem o wyciąganiu silnika do robienia głowicy ani tym bardziej pokryw Tylko o zdaniach mechaników jakie słyszałem pod kątem ogólnego lokalizowania i usuwania źródeł wycieku których może być wiele Ja osobiście też jestem przeciwko wyciąganiu silnika.
  5. No mam walki G ale auta niehamowalem, moment obrotowy w i500 jest 240Nm a omegi 227 więc różnica jest, masz rację co do tych 4koni, ale myślę że po hamowni bym wiedział ile mam naprawdę i wtedy myśleć o i500 bo te X25XE to ten sam silnik co w mojej omedze , ktoś mi z forum tego radził włożyć peron od 3.0AF ale wiedziałem że przeleje, tym bardziej różnica 0.5L pojemności, też mam kolektory od 3.2 , także jak już to bym rozważał eprom od i500
  6. Jak zmienisz wałki i zrobisz reset EKU to masz 190KM a czy te 4 jeszcze są to trzeba by było sprawdzać na hamowni. Też kiedyś słyszałem o kompie który ponoć robi lepiej przy zmianie wałków na GA ale potem z kolei okazało się, że ten ori z X25XE też sobie radzi. Ja w swojej pierwszej wymieniłem tylko wałki ssące na G a wydechowe zostały F i byłem zadowolony. Gdzieś na jakimś angielskim forum wyczytałem, że taka kombinacja zwiększa potencjał w wyższym zakresie obrotów i mówiąc szczerze przez 50tyś km nie byłem niezadowolony z jazdy od 4 do ponad 6tyś obrotów. A odcinkę też miałem ok 7 i samochód ciągnął prawie do samego końca. Mam teraz X25XE na 4 wałkach G z kompem AF kolektorami od 3.2 i prawdę mówiąc chyba jest przelany na niższych obrotach bo słabo to jeździ a jak wiadomo zwiększona ilość paliwa nie działa dobrze Na wyższych jakoś tam sobie jeszcze radzi ale szału nie ma...
  7. 170Km a 194Km z i500 oraz podniesioną odcinka to musi być różnica skoro sporo osób na forum vectry astry itp. wkładali do v-ki
  8. Today
  9. Jak dla mnie to szkoda zachodu. Te przyrosty potem są tak nieznaczne, że zwyczajnie szkoda kasy
  10. Mam pytanie czy ten sterownik bądź eprom będzie dobry dla 2.5v6 omegi? , czytałem coś na ten temat ale chciałbym też się dowiedzieć od kogoś czy moze ktoś z tym miał do czynienia, walki ssace dwa G mam w moim silniku X25XE założone
  11. Super dziękuję Ci bardzo 😊
  12. Wkoncu jakis element w kolorze na tym aucie
  13. Jest nowy zderzak, czekam zeby ktos pospawal wneke na rejestracje i lecimy z malowaniem. A no i jeszcze dojechała nowa pompa wspomagania od @PanKaretka
  14. W Wawce w Ząbkach ogarniają takie tematy http://www.auto-met.net/naprawa-licznikow/ http://www.auto-met.net/naprawa-wyswietlacza-opel/ AUTO-MET Lipowa 3 05-091 Ząbki Warszawa Tel.kom. +48 604-333-604 woj. mazowieckie mail: 604333604@wp.pl
  15. Nie będę zakładał nowego tematu,znacie kogoś kto naprawia wyświetlacze w oplu Omega 2,6v6 2001?? Mój raz działa raz nie i pomału mnie wkurza😁
  16. Yesterday
  17. Siemanko, miałem problem auto zdechło mi w trasie za co dziękuje @SZAJBUS_SzeF (chyba ty xD) za ogarnięcie auta i wielka pomoc. Ale do rzeczy: po wymianie alternatora resetuje mi się dziwnie radio ncdc2015 znaczy resetuje, wyłącza się i włącza. Wiadomo jak większość panel mam rozwalony i wylata ale to nie było problemem, podejrzewam przegrzewanie się radia ? (Wentylator) miał ktoś coś takiego ?? Szlag trafia nie idzie muzyki nic posłuchać. W dodatku na cid robią się jakieś zwary i przy wyłączeniu radia mrugnie na chwile albo przeleci taki jakby pasek przez środek ?? Słucham może ktoś miał podobnie, na weekend op com i błędy może coś pokaże ...
  18. WOY

    Omera B V6

    To zawsze zależy od tego jakie masz możliwości. Ja osobiście przynajmniej 2x robiłem sam UPG obie i zawsze w samochodzie. Co do misek uszczelnień itd to może faktycznie lepiej wyciągnąć i mieć lepszy dostęp.
  19. @olgierdotwierdzi że lepiej wyciągnąć silnik do zrobienia, niż się wkurzać robiąc w środku ;p
  20. Też mogę potwierdzić, że wycieki oleju spod głowic to raczej normalka, a nie anomalia. Do tego często z powodu nie dbania o płyn, albo jeździe na wodzie, powstają wżery w bloku przy końcu 6cylindra oraz na głowicy..
  21. Siema, zderzak mam napewno, drzwi musiałbym poszukać. Jakby co to wal na pw albo dzwon pod 512042996
  22. Siema, mam ciekawe kombi 3.2 v6. Jakby co to wal na pw albo 512042996
  23. brandonroy7

    Uchwyt

    Mam taki uchwyt, jakby co zadzwon po 16 na 512042996
  24. mvf

    Omera B V6

    Potwierdzam z tym cieknięciem z głowicy.
  25. Szukam sprężyn lekko obniżających/utwardzających (aby jeszcze komfort jazdy był) do omegi 3.0 sedana. ktoś sprzedaje?
  26. Ja te światełka zostawiłbym tylko na boczkach. Daj jakieś foto jak to wygląda jak jest ciemniej
  27. Last week
  28. Jak ci się podoba to zostaw, ogólnie w Polsce jest takie podejście ze jeśli coś się świeci, a nie było tego w oryginale to jest wiocha. Kiedyś myślałem ze atrapy wydechów to wiocha, aż pewien producent zrobił tak w serii.
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.