Skocz do zawartości

Ranking


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 24.04.2018 uwzględniając wszystkie działy

  1. 5 punktów
  2. 5 punktów
    Jakich złośliwych ? Chłop tyle razy Ci proponował ,że byś kosztów zbędnych nie miał a Ty sie burzysz . To jest forum kolego i kazdy ma prawo wyrazić swoją opinię na dany temat , a tu są ludzie którzy zawsze pomogą dobrą radą i wyprowadzą z błędu jeśli ktoś zabłądzi - a Ty tu zbłądziłeś totalnie w najgorszą stronę jaką sie dało , więc chłopy Ci podpowiadają niema tu nic w tym dziwnego na prawdę . Kolejna sprawa związana z Twoją pisownią , powtórzę sie kolejny raz to Twoja sprawa , że jest jak jest . Inni tak jak własnie Grabarz i Aga i Gregor muszą po Tobie każdy błąd poprawiać bo tu moderują i pilnują ładu i składu . Więc pisz proszę jak należy jak widzisz pod wyrazem podkreśloną kreskę na czerwono jest napisane z błędem nie potrafisz kliknąć na słowo i wstawić to poprawne chyba nic trudnego .
  3. 4 punkty
    Graba to chyba jedna z ostatnich osób, którą można oskarażać o złośliwość Co innego gdybym ja, albo zawsze obecny choć nie widoczny, się tu wdał w dyskusję
  4. 3 punkty
  5. 3 punkty
    Wczoraj z lewarka wymieniłem, ale niedzielne popołudnie do bani. Jedziesz na lajcie aż tu nagle gazu braknie silnik zgasł. Pierwsza taka akcja u mnie trochę stresu ale szybka diagnoza i dziś już wtorek Ja go miałem nie raz na myśli, ze się może zepsuć...ale po co wymieniać przecież chodzi Omega z nowym cpw odpala od strzała. Wcześniej oczywiście też odpalała, ale nie tak ochoczo No i dzięki @SZAJBUS_SzeF. @skit.że tela odebrali
  6. 2 punkty
    Super, widzimy sie na zlocie
  7. 2 punkty
    No i moje perełki znów wróciły na auto Dla google Steinmetz st2 omega tuning catera
  8. 1 punkt
    Z góry przepraszam jeśli wątek jest w złym miejscu. Prośba do adminów o ewentualne przeniesienie tematu. Ale do rzeczy. Z racji tego, że nie posiadam kanału i wszelkie prace przy podwoziu legną w gruzach. Czy ktoś ma może takie najazdy (zdj. przykładowe)? Jak to się sprawuje, opinie? Z góry dzięki za odpowiedzi Wiem, że kanał to kanał. Większe dojście i w ogóle.
  9. 1 punkt
    Ale kierna ja w piatek lece już. Czyli ja się nie pisam
  10. 1 punkt
    Ta na pewno, jak cos to pewnie tylko blacha [emoji14] bo dla mnie projekt zacny
  11. 1 punkt
    Łuki to i tak nie dociera, ale trzeba byc konsekwentnym, jedno nielogiczne zdanie i tak jak pisalem dajemy tomaszkowi wakacje od forum
  12. 1 punkt
    Nie śpi, wczoraj opony wymieniała, a potem przegląd i nauka do matury. Zapracowane dziecko moje kochane Dziś może się uda dodać foty
  13. 1 punkt
    Ładnie Rysiu bardzo ładnie!
  14. 1 punkt
  15. 1 punkt
    Już wiem dokładnie co jest. Z tylu w kolektorze czujnik ciśnienia doładowania jest i z wtyczki jeden przewód urwany jest i to będzie na bank to.
  16. 1 punkt
    Ja używam takich najazdow, w sumie tylko olej wymieniałem przy ich pomocy ale jak dobrze pokombinujesz to i wydech wymienisz i remont dołu silnika tez zrobisz ja też jeszcze nie mam kanału i przez następne 2-3 lata się nie zapowiada wiec będę z tego korzystał można się spokojnie położyć pod autem, trochę mało miejsca do kręcenia ale da się polecam
  17. 1 punkt
    Zawodu to ja nie zmieniam bo z wykształcenia rolnik
  18. 1 punkt
  19. 1 punkt
  20. 1 punkt
    Aktualizacja: 1. Yasió 2. Radek_fox+Kasia i małolat 3. Krzysiu 4. Rafke 5. Misiek+Just-Tinka 6. Ariel 7. Ashampoo
  21. 1 punkt
    Trza na zlocie spróbować
  22. 1 punkt
    Kur*a!!! Albo sie nauczysz pisac i skladac w kupe zdania albo leci ban na tydzien na nauke jezyka! A jak nie pomoze to zamykamy temat bo tyle osob ci zwraca uwage a ty masz to w du**e. Chcieliśmy ci pomoc ale widac sie nie da
  23. 1 punkt
    Wiosna zawitała chyba na dobre to i czas odświeżyć post Od razu zabrałem się za polerkę kloszy lamp bo po zimie nie wyglądały za ciekawie <a href="https://images83.fotosik.pl/1050/8847ab0a6697c51c.jpg" target="_blank"><img src="https://images83.fotosik.pl/1050/8847ab0a6697c51c.jpg" border="0" alt="" /></a> Wnętrze też udało się przerobić według mojej wizji i wyszło całkiem dobrze zostało tylko radio, ale i tak bedzie jakieś inne także na spokojnie No i wreszcie założyłem "lato" malowałem na kolor według swojego pomysłu i wyszło nawet lepiej niż się spodziewałem zdjecia nie oddają efektu No i auto na chwilę obecną wygląda tak: zostało teraz poprawienie budy i zderzaków i będzie bajka
  24. 1 punkt
    Poskładane hamuje jest git Podziękowania ogólnie dla @Ricardo za pomoc przy montowaniu i wspólne picie hehe @danio za namiar na zaciski @skit za adapterki i wstępne porady
  25. 0 punktów
    Z gratami nigdy konca nie bedzie [emoji14] zreszta z blacha tez [emoji14]
×

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z naszej strony akceptujesz regulamin Regulamin oraz Warunki użytkowania. Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania.