Skocz do zawartości

Ranking


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 02.06.2018 uwzględniając wszystkie działy

  1. 4 punkty
    Będzie zabawa, będzie się działo Dzięki @skit
  2. 4 punkty
    Cześć. Udało się złapać trochę wolnej chwili. W imieniu zarządu chciałbym Wam wszystkim podziękować jeszcze raz za przybycie na 5 zlot omega elite !! Bardzo miło bylo Was w końcu zobaczyć !! Mam nadzieje ze bylo dobrze na zlocie wybaczcie jakieś niedociągnięcia. Na sudomiu niebawem widzimy sie ponownie
  3. 3 punkty
    Wczoraj miałem chwile i założyłem lampki kupione prawie rok temu (musiały odleżeć swoje :lol:) Ale najpierw musiałem dosztukowac kawałek wiązki z wtyczką (stara żarówka zasniedziala i wtyczka się zepsuła) Z pomocą przyszedł pobliski szrot i lampki z wiązkami z VC (pasują idealnie) ale i tak chciałem ledy wiec lampki mam na zapasie w razie niejasności na przeglądzie czy kontroli niebieskich A tak świecą nad ranem (w miarę jasno juz było o 5) Ale na tym nie koniec wczorajszej zabawy, bo jak otwieralem klapę (akurat po ulewie i małym gradzie) to mi się woda wylała z plastików w klapie wiec szybko do piwnicy po sylikon i poprawa fabrycznej wady Zochy No i teraz musze poczekać na jakiś deszcz albo myjnie i sprawdzić jak uszczelnienie zdaje egzamin
  4. 2 punkty
    haha robiłabym Lucusiowi konkurencje w piekle, wiec mnie zostawili a żeby było śmieszniej to jakoś ze 3 miechy temu do kanału wpadłam oczywiście poza lekkim wstrząśnieniem i dupa w oleju nic mi się nie stało. Więc na mnie trzeba uważać, bo ja odpierdalam, ale na szczęście wychodzę ze wszystkiego cała ^^
  5. 2 punkty
    Witam ponownie, już po zlocie. Przez całą drogę w jedną i drugą stronę Misiowóz nie sprawił żadnego problemu. Uff. W drodze powrotnej zahaczyliśmy z @Jus-Tinka Łódź, Toruń, Bydgoszcz, Charzykowy. Razem prawe 1300km Jednak dzień po powrocie odyebało. Jakieś fochy czy co? Takie rzeczy: A tu parametry przy rozruchu na zimnym: Silnik nierówno chodzi. Przy dodaniu gazu gaśnie. Prawdopodobnie a raczej jest przedmuch w okolicy EGR i uszczelki kolektora wydechowego (tak przynajmniej odczuwam). Zobaczymy jak kupię i wymienię najpierw uszczelkę mostka EGR. Dam znać co i jak. Jeśli to nie pomoże, to kolektor do ściągnięcia i wymiana uszczelki. Pewno będzie trzeba przy tej operacji planować kolektor Tu myślę że w tym miejścu jest przedmuch z uszczelki kolektora wydechowego- pojawił się błąd P0170 - Bogaty wydech Przy okazji wyczyściłem cały dolot z przepustnicą i oczywiście nowa uszczelka. Dzięki @Yasió
  6. 2 punkty
    No była pokazała się hehe z lepszej i gorszej strony dojechać dojechała. 1. CA 2. naj koło 3. najgłośniejszy wydech (ostatni raz) bd cicho już Dzieki wszystkim za głosy i obiecuje wręcz zapewniam że was zaskoczę niedługo tylko @Ricardo musi do zdrówka dojść @danio jak zwykle dziekujemy za wspolną droge czekamy na pierwsze paczki
  7. 1 punkt
    Witam wszystkich serdecznie. Wkońcu zebrałem się w sobie i postanowiłem się zarejestrować i opłacić składkę na klubowicza , a co z tym idzie poniżej postaram się opisać swoją Omegę najlepiej jak potrafię. Obecną Omegę kupiłem w kwietniu 2017 roku, zastąpiła mi starą i wysłużoną OB 2.0 16v z 1995 roku, w którą też włożyłem trochę serca i pracy. Jest to 3.0 v6 z podtlenkiem LPG spięte z manualną skrzynią oraz w zestawie z ori szperą Omega wymagała dopieszczenia kilku rzeczy ale z pomocą Arosa i Krzyśka Niedziółki praktycznie wszystko co najważniejsze zostało ogarnięte. Zaraz po kupnie zrobiłem zestaw startowy : olej, płyn chłodniczy, rozrząd + pompa wody, tuleje poli duże+małe Lemfordera, drążki kierownicze i łączniki stabilizatora. z czasem przyszły małe mody: soczewki bixenon po pełnej regeneracji odbłyśnika z audi q7 felgi 17" Łopaty sporty malowane na biało oklejenie wnętrza folia ala carbon ( jeszcze nieskończone ze względu na brak czasu ) dołożenie podświetlania klamek od wewnątrz W planach jest sporo rzeczy, takie ważniejsze i ciekawsze z nich to: dokładka przedniego zderzaka lotka na tylną klapę wydech końcowy " i " obniżenie może założenie Bi-Led'ów Na dzień dzisiejszy zostało tylko do lakiernika ją wstawić i pozbyć się rudej bo zaczęła się pojawiać po zimie. Z wyposażenia co ma : climatronic ori xenon ( teraz już bixenon) grzane pufy x4 pełna elektryka szyb elektryczne fotele z pamięcią lusterko fotochrom ( nie działa nie wiem czemu) NIVO (było ) System BOSE roleta tylnej półki regulowana kierownica multifunkcyjna kierownica Jest pewnie kilka rzeczy o których zapomniałem napisać ale to uzupełnię w trakcie wszystko Na jednym ze zdjęć Omega razem z Vectrą w pakiecie Zendera , Vectra należy do szwagierki
  8. 1 punkt
    No tak wyszło że jest w imielinie caly sedan b fl na graty tak że jak coś potrzebujesz to jest okazja.
  9. 1 punkt
    Zderzak Ori w średnim stanie. Dorwałem w Imielinie. Irmscher? Blee Prodrive mi chodzi po głowie
  10. 1 punkt
    hehe to znowu wyścig szczorów robic graty
  11. 1 punkt
  12. 1 punkt
    Super. Dobrze że na bieżąco robisz, to co fabryka sknociła. Wymiziane szajsungiem [emoji16]
  13. 1 punkt
    Ja jak wymieniałem ta uszczelkę to kupiłem taka metalowa składająca się z wielu cienkich blaszek ale firmy nie pamiętam. Kosztowała kolo 80zl i dopiero to dało efekt być może ze to był elring
  14. 1 punkt
    TO było to, temat można zamknąć @Agnieszka
  15. 1 punkt
    ja Cię zabiorę, ale Ty prowadzisz
  16. 1 punkt
    Az nie moge sie doczekac jesiennego 😈
  17. 1 punkt
  18. 1 punkt
    foto zdobyte dzięki @Radek_fox
  19. 1 punkt
  20. 1 punkt
  21. 1 punkt
    Tak udał sie ... Mega ludzie , atmosfera 100% na plus Fotki : By Farna By Maniutek :D
  22. 1 punkt
    Postanowiłem powalczyć z lotką. Ale menda prężyła... Jak nie od tego Ciężko tak samemu, nawet pięcioletne dziecko dużo by pomogło, bo dodatkowa para rąk. Ty nakładasz klej i dociskasz a ktoś łapie taśmą i gitara. A tak to musiałem trzymać, kleić i kontrolować ustawienie. Pierwsze paski taśmy to twarzą dociskałem do klapy Niewiem czy tak zostawię czy będę odkleiał i jeszcze raz robił to samo, tym razem z czyjąś pomocą. Bo średnio mi się to podoba :/ Nie leży tak jak bym chciał. Muszę się kogoś doradzić, kto zobaczy to na żywo. Zderzak też trochę żyje własnym życiem, bo tydzień temu leżał lepiej Qfffaa Tu zdjęcie z walki z lotką: Jak to zobaczyłem dzień po, to sam do siebie się śmiałem No i po robocie: Do tego jeszcze listwy z Fl od @digi Wygląda za********e Oczywiście trzeba coś poprawić
  23. 1 punkt
  24. 1 punkt
    Pytania do gadzetowego.... Czy duzo Pan pije?
  25. 1 punkt
    To się nie przykrywa parcha tylko wlewa cole i whyski jak leci darmowy lód z nieba , to znak z niebios i Boski lód
×

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z naszej strony akceptujesz regulamin Regulamin oraz Warunki użytkowania. Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania.