Skocz do zawartości

Ranking


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 04.07.2018 uwzględniając wszystkie działy

  1. 8 punktów
  2. 4 punkty
    Wczoraj naprawilem sterowanie okna dachowego Wcześniej żyło swoim życiem i nie chciało sie zamykać/otwierać wg moich potrzeb. Muszę żarówkę do podświetlenia kupić bo spalona...
  3. 3 punkty
    Bry po dłuższej nie obecności. Przyszedł filterek z alledrogo i zonk. Średnica otworu była większa. W aukcji było napisane że 10mm i powinna pasować. Nowy filterek vs stary: Pomiary: I króciec pompy: No i dylemat jak to w całość poskładać. Plan na początku był taki. Wąż poliuretanowy 12mm x 9mm. Wszystko na wcisk czyli pasowało idealnie. Oto chodziło by syf nie dostawał się między łączeniami: Wiem, że to fuszerka bo nie tak to ma wyglądać. I najważniejsze ciężko to zamontować w środku w koszu w zbiorniku. 3 zatrzaski blokujące kosz z pompą na miejscu nie pasują. Brakuje ok 5mm do zatraśnięcia. Problem polega na tym, że filtr zamontowany w ten sposób jest już odsunięty od pompy. Także wyciągamy z powrotem. I trzeba było dorobić tuleję (nierdzewną) aby wszystko było na jednakowej wysokości i pasowało do kosza. No dobra wszystko pasuje na wcisk ale za nim na dobre zamontowałem to trzeba się pozbyć syfu: No i że mam starą pompkę to trzeba działać: Zabieg czyszczenia udany Oto efekty: Kolejną rzeczą, którą zrobiłem, mając starą i nową pompę postanowiłem sprawdzić ciśnienie (nie na listwie bo nie mam takiego przyrządu) tylko manometr bezpośrednio do pompy. No i tak: Ku mojemu zdziwieniu obie pompy pokazało tak samo czyli 6 bar. 3 bary pokazuje wtedy gdy manometr podłączamy pod listwę wtryskową, czyli tak jak powinno być. Regulator ciśnienia jest właśnie 3 bary dla 2.2 Czyli wynikałoby z tego, że nowa pompa jest nie potrzebna. Ale i tak musiałem zrobić próbę po zmontowaniu tak jak powinno być. Ale podobno sprawdza się wydajność pompy. No to czas zamontować nową pompę i zamknąć zbiornik. I tu się nawk..... bo za cholerę nie mogłem założyć dekielka z powrotem, przez yebaną uszczelkę: Ale z pomocą przyszedł Pan @Łukary No i wszystko teraz jest na swoim miejscu. Dziękuję. Teraz po wymianie filtra pompy, pompy i filtra paliwa. Czas na uruchomienie. No i niestety jest dalej to samo. Dusi się na zimnym. Po dodaniu gazu gaśnie I teraz przyszła kolejna rzecz do sprawdzenia. Mianowicie regulator ciśnienia na listwie: Po zdjęciu z listwy był syf. Nieduży ale był: Regulator ma przyjść i zobaczymy co wtedy. Ale jestem dobrej myśli Jeśli po wymianie regulatora ciśnienie będzie ok na starej lub nowej pompie to jedna pompa idzie na sell I jeszcze jedna sprawa obecnie mam tak połączony filtr paliwa z przewodem paliwowym (szybkozłączkę urwałem , ale to było w tamtym roku) I teraz chciałbym, żeby to było normalnie. Czyli bym potrzebował cały ten odcinek od filtra do listwy wtryskowej. Chyba, że jest w odcinkach. Zależy by była szybko złączka w komplecie. To na razie na tyle. Zobaczymy jak będzie reduktor ciśnienia. Bo później zostanie przepływka itp itd .....
  4. 2 punkty
    No to co po przygodzie z psem przyszła pora na nadkola. Mówię skoro już zaczynam tam robić to wypędzenia trochę ruda. I tu był taki o to efekt. Sami oceńcie. Zrobiłem to w taki sposób na jaki było mnie stać na ten moment więc proszę bez hejtu. Zjechałem grubsza część rudej posmarowałem wszystko app r stop, prysnąłem podkładem i pomalowałem biteksem. Wysłane z mojego Redmi Note 4X przy użyciu Tapatalka
  5. 2 punkty
    Dziś przyszła paczka od kolegi @Opierdalejszyn Jeszcze raz wielkie dzięki Czas zamówić amorki i zakładamy Może w końcu uda się wydech założyć
  6. 1 punkt
    S P O T III Spot Omega Elite - Słupsk 2018 8 lipiec godz. 15:00 C.H JANTAR ul. Szczecińska 58 Zapraszamy również inne regiony Poniżej wpisywać się kto będzie
  7. 1 punkt
    Dzięki za cynę. Bo jest różnica miedzy kombi a sedanem. Ale do niego szrajbnę
  8. 1 punkt
    Siemanko Misiek sluchaj Pisz do Skita lub Grabarza o ten odcinek tego przewodu z klipsem. Nie jestem pewien ale chyba Skicik mi sprezentowal filtr po kilku km przebiegu ale po ucinanymi kruccami z tymi klipsami. Ale Grabka bawi sie w ciecie innej karoseri powienien wiec miec ten element.
  9. 1 punkt
    Czas odpocząć od pracy i spędzić czas nad morzem w Ustroniu Morskim z ukochaną , i po drodze odwiedzić rodzinne strony tak jak wskazują numery rejestracyjne auta 😀😊
  10. 1 punkt
    Ja bym spróbował zamienić dwa zaznaczone niebieskie z dwoma czerownymi S39 to panel szyb w drzwiach kierowcy
  11. 1 punkt
  12. 1 punkt
    I tego sie trzymajmy
  13. 1 punkt
    W Y22xe jest mapa na 144KM a Z22xe 147KM z tego co się orientuję osobiście nie odczułem aż takiej różnicy bo w tym samym dniu co zmieniłem sterownik założyłem 18" koła
  14. 1 punkt
    Będzie nisko, będzie wydech haczyć o ściernisko
  15. 1 punkt
    no i co? nie ma chętnych? Jaaaa będę !!!
  16. 1 punkt
    Nawet ładnie wyglądają jasne skóry z czarnymi plastikami i dywanikami
  17. 1 punkt
    No i ślicznie:) ciśniesz panie do przodu:)
  18. 1 punkt
    Super działasz. Tak z innej beczki. Czy odczułeś jakąś zmianę po wymianie sterownika z y22xe na z22xe? Z wyjątkiem tego, że można odczytać błędy przez obd2 np smartfonem. Poprawcie mnie jeśli się mylę Wymiziane Samsungiem Galaxy S7
  19. 1 punkt
    Ew dechy w bagażnik i wio 😃
  20. 1 punkt
  21. 1 punkt
    Dziś po mierzeniu masy,doszlem że kabel co jest podłączony pod pompą wspomagania został przez pasek przetarty w dwóch miejscach, wymieniłem go w pracy na nowy oraz nowe klemy akumulatora ,jak dobrze mieć wszystko pod ręką w pracy od elektryki po mechanikę, zaoszczedzony czas i pieniądze
  22. 1 punkt
    Udało mi się naprawić swój szyberdach ! Opisze sposób wykonania. Otwieramy szyberdach w pozycję maksymalnego uchylenia, pilnując aby się nam nie cofnął, odkręcamy silniczek wraz ze sterownikiem, nie odłączając go od zasilania aby nie rozprogramować. Wyjmujemy tak aby zębatka nie była osadzona w gnieździe, nakładamy pokrętło tak jak zdjęliśmy, czyli w pozycji maksymalnego uchylenia i przekręcamy do pozycji zamknięcia i z powrotem do maksymalnego uchylenia, trzymając w ręku silniczek i sterownik, tak aby zębatka pracowała w "powietrzu". Zakładamy, skręcamy i cieszymy się poprawnym działaniem szyberdachu
  23. 1 punkt
    Siemaneczko Paweł. Widzę, że Omega prawie taka sama, jak moja. Ten sam silnik, nadwozie. Kolorek tylko, inny - również niczego sobie (moja grafitowa Z358). Widzę skóry masz w środku- super. Podoba mnie się to Może też uda się do mnie znaleźć, tylko jasne beżowe bo obecnie mam tylko welur. Nic tylko pozostaje mi życzyć udanych i przemyślanych modów w kombolocie Informuj nas na bieżąco o swoich poczynaniach. Jeszcze raz szerokości, bezawaryjności i radości z użytkowania. Pozdrawiam
  24. 0 punktów
    Witam. Dorwałem wkońcu kompa i czas opisać moją czarnulke. Omega BFL kombi z silnikiem 2.2 16v z roku 2000. W dniu zakupu wyglądała "normalnie"
  25. 0 punktów
    no się radyjka zwykłego czepneli. ja samochodu używam na codzień ale chce zrobić całą na czarno. w razie czego będę zrywał bez ryzyka nie ma zabawy Niby tak. Nie raz bym chciał z szybami pokombinować ale się powstrzymuje. Muszę dokładnie poczytać na ten temat. Co można a co nie. Żeby było ok, a nie zrywanie folii przy miśkach
×

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z naszej strony akceptujesz regulamin Regulamin oraz Warunki użytkowania. Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania.