Skocz do zawartości

Ranking


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 12.02.2019 uwzględniając wszystkie działy

  1. 7 punktów
    @B0Cygano Jeśli chodzi o FB i Forum to sie z tobą zgadzam. Ale prosze o łagodniejsze wypowiedzi tak aby zwolennicy FB nie czuli sie obrażani oki . Dziękuje Ps. Prosze trzymać się tematu Bo nie chce mnie sie czyścić
  2. 5 punktów
    Obecny po dłuższej nie obecności. Ale po kolei: Od jakiegoś czasu zmagałem się z niskim napięciem ładowania. Objawiało się to słabą mocą auta i przygaszaniem (bardzo słabym) kontrolek. Pomyślałem, że aku. Robię krótkie dystanse i takie tam. Dałem sobie spokój. Jednak dzisiaj przed wyjazdem do pracy, po uruchomieniu auta, kontrolka aku nie zniknęła. I tu zonk. No to pod machę i look. Patrzę, a tam pasek spadł. Patrzę napinacz i rolka na swoim miejscu. Ale przyjrzałem się pompie wspomagania i to okazało się, że jedna śruba była poluzowana (górna). Natomiast dolna śruba była zerwana. Po prostu tak jakby ścięta. To było przyczyną spadnięcia paska. No to długo się nie zastanawiając, pompę na warsztat i robota Ale najpierw demontaż rolki napinacza i pompy: Stara rolka Pompa wspomagania. Wdać kawałek śruby w gwincie: No i jedziemy z tematem: Wiertło 4 mm (co by centralnie punkt zrobić) i 6,8 mm, wkrętarka i gwintownik przedłużany M8: I po sprawie Teraz zakup gadżetów: - pasek Continental S - rolka napinacza MaxGear (nie było Ina ). Tak na szybkiego wziąłem. Łożysko w starej szumiało po sprawdzeniu - 2 śruby M8 L-80 mm maszynowe utwardzane 10.9 w ocynku. Tamte wchodziły fabrycznie na głębokość jakieś 20 mm. A gwintu jest więcej. Teraz mam przez całość - olej do wspomagania Dextron II czerwony Montaż: Napięcie po całej robocie. Od razu lepiej No i zmiana na 17-stki. Obeszło się bez dystansów. Przypominam ET 41. Dekielki do zmiany. Zdjęcie na szybko - przód 235/45 - tył 225/50
  3. 4 punkty
    Kupione takie jak producent przykazał (dzięks @Łukary za porady), wymienione i sprawdzone pod kompem u @Aros i mogę powiedzieć jedno... Nigdy więcej nie kupię "dedykowanych" świec pod LPG... Nojka sztuka założona taka jak ma byc i żadnych błędów czy problemów z autkiem nie ma
  4. 3 punkty
    To ja pszczolki ogarne
  5. 3 punkty
    4 lutego to napisałem!!!!!!!! Kiedy byles na forum?!? Dobra... tera test...... @PanKaretka
  6. 3 punkty
    W koncu jakiś solidny trip zlotowy bedzie. Pin cet 30 w jedna mańke zbieram bilety na bla bla carze
  7. 2 punkty
    Po 2 tygodniach kasujemy konto;)
  8. 2 punkty
    A moja omega przywiezie organizm do spożywania alkoholu
  9. 2 punkty
    Odgrzeję nieco temat a w sumie napiszę na szybko wnioski. Pierwsze - opinie pisane w internecie ni jak mają się do rzeczywistości. Drugie - fotelik należy dopasować nie tylko do gabarytów dziecka ale także do samochodu. Mimo że ktoś poleca najlepszy fotelik na świecie to na twojej kanapie jego ułożenie może być po prostu kiepskie a co za tym idzie dziecko będzie źle usadzone np. pochylone. Trzecie - data testów zderzeniowych. Większość sprzedawanych fotelików przeszła testy kilka lat temu a jak wiadomo technologia i przepisy cały czas idą do przodu. Fotelik który kiedyś uzyskał 4 gwiazdki dziś dostał by tylko 3 Czwarte - wierność marce. O ile maxi Cosi robi świetne fotele dla maluchów o tyle fotele dla większych dzieci (taki jakiego szukałem) wypadają raczej kiepsko. Nie ma co sugerować się tym że poprzedni fotelik danej marki był świetny. Podsumowując - najlepiej zabrać brzdąca i samochód do sklepu i porozmawiać z fachowcami. Sprawdzić jak dziecko czuje się w foteliku i jak fotelik leży w samochodzie. Oczywiście nikt nie musi się ze mną zgadzać a wybór fotelika to kwestia indywidualna ale ja do omegi polecam fotelik Cybex Solution M-fix (15-36kg) Pozdrawiam
  10. 1 punkt
  11. 1 punkt
    Michu ty to pełna profeska i foty i opis, konkretnie z tematem jedziesz
  12. 1 punkt
    Rano bydzie chyba 4 doba
  13. 1 punkt
    No robota mistrzowska trzeba przyznać
  14. 1 punkt
    Mały up w temacie. Podczas wizyty u @Aros okazało się że jakiś "JANUSZ SYLYKONU" montował graty pod maską :facepalm: Tyle co się dało to wyczyszczone ale i tak profilaktycznie przy kolejnej wizycie pójdzie na ogień wymiana oliwy, nowy płyn do układu chłodzenia, oliwa w skrzyni bo nie wiadomo jakie "uszlachetniacze" były dolewane przez poprzedniego właściciela. Udało się ogarnąć : - pokrywy - NO MORE FCKING LEAKS :p Alu rulezzzzzzz - wywalone jednoelektrodowe frytki pływające w oleju (FUJ) i zamontowane nojki sztuki takie jak producent przykazał - wymieniony termostat (mimo że wyglądał ok to coś temperatury były za niskie) - rozrząd Po zabiegu podpięte pod kompa, błędów NI MA. No i tyle póki co
  15. 1 punkt
    Jak uda mi sie byc, to tez moge cos upiec
  16. 1 punkt
    A w temacie zlotu
  17. 1 punkt
  18. 1 punkt
    Obecny Wymiziane Samsungiem Galaxy S7
  19. 1 punkt
  20. 1 punkt
  21. 1 punkt
  22. 1 punkt
    Ja obstawiam ze nic z tej pompy już nie Brdzie. Jedynie wyjęcie na stół i sprawdzanie. Rozebrać i weryfikacja
  23. 1 punkt
    Na wspominki mnie więło
  24. 1 punkt
    Dzisiaj przy próbie wkladania skrzyni okazało się że trojdrozny się zesral Jutro będzie nowy
  25. 1 punkt
    I jak tam przygotowania do zlotu? Wyścig zbrojeń trwa? @rafke
×

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z naszej strony akceptujesz regulamin Regulamin oraz Warunki użytkowania. Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania.