Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 03/12/2019 in all areas

  1. 2 points
    Ja caly czas sie zastanawiam co jest nie tak z tym twoim wspomaganiem bo ja tluke sporo kilometrow i po miescie i w trasach i jakos nie narzekam ani nie odczuwam ciezkiego dzialania wspomagania, dodatkowo auto utwardzone obnizone
  2. 2 points
    Bedzie logo elity plus suprise Indywidualnych rozpisek nie bedzie
  3. 2 points
    Coś czuje że mietek na części poleci hiihihi
  4. 1 point
    Więc tak na początek trochę historii Prawie rok temu bo dokładnie w Maju 2018r będąc w trasie poszukiwałem nowej bazy zamiast mojego zgnitego sedana z 98r, trafiłem tą sztukę w kolorze jak moja 1 omega Z266, postanowiłem pojechać ją obejrzeć bez zamiaru zakupu ale to jak każdy wie wychodzi jak wychodzi... i będąc na miejscu ujrzałem ją, na początek dowiedziałem się jej historii i obejrzałem dokładnie każdy zakamarek auta i za tą cenę uznałem że warto ją kupić i tak oto stałem się jej właścicielem. Co mogę o niej powiedzieć? 99r Sedan pod maską X20XEV przez jednych gardzony przez jednych lubiany... od nowości nie widział gazu w Polsce od 2015r, według dokumentów niemieckich 3 właścicieli czyli ja jestem 5.. faktury TUV i Dekra potwierdzają przebieg pojazdu, z wyposażenia nawet ciekawie choć i tak trzeba dokładać... 4x El szyby, el lusterka, szyberdach, Climatronic, Roleta, Halogeny, Xenon, Radio z zmieniarką, ori Alu i jakieś pierdoły o których pewnie zapomniałem Odkąd auto jest w moich rękach przeszło trochę modyfikacji między innymi : Gwint, Grill Steinmetza wraz z kratami w zderzak, Lotka ala IRM, Lotka na szybe noname, Tempomat, Grzane fotele z przeróbką i materiałem z przed FL, Czarne lampy i wiele innych pierdół Plany? Dokończyć plany blacharskie, niestety jak każda Omega ma swoje czułe punkty... Uzbierać pełny komplet Steinmetz, aktualnie Grill + Tylną dokładkę posiadam, nowy lakier i pewnie coś się znajdzie.. Ale szkoda pisać czas na zdjęcia od czasu zakupu aż do aktualnego stanu I stan aktualny : Liczę na wasze opinie i uwagi Pozdrawiam
  5. 1 point
    Witam. Mam na imię Karol i jest to moja 1 omega ;) Kupiona ze stodoły z silnikiem odpalającym tylko z pychu. Po odpaleniu zauroczyła mnie mimo że nie mogłem się nią przejechać po drodze publicznej (brak prawka za prędkość ;p ) Po zakupie oddana odrazu do mechanika i elektryka. Przyczyną nieodpalania okazały poprzerywane kable od komputera. Przy okazji naprawiło się prawie wszystko co elektryczne w aucie ;) jedynie grzanie foteli nie działało ale to ze względu na przerwane maty w siedzisku co też już zostało naprawione ale tylko w fotelu kierowcy, do fotela pasażera będę potrzebował maty ;) u mechanika zostało wymienione większość zawieszenia z drążkami tulejami i innymi pierdolami.Oczywiście płukanka silnika i zmiana wszystkich filtrów i zalanie motulem 5w30. Po około 2tyg od zakupu zdiagnozowano wydmuchaną uszczelkę pod głowicą. Głowice przeszły generalny remont wraz z zaworami i uszczelniaczami, przy okazji wleciał nowy rozrząd, świece i silniczek krokowy ponieważ falowała na obrotach. Po okiełznaniu mechaniki omega poleciała na polerke oraz sklejeniu dokładki. Okazało się że mimo dokładki w vinie jest wsadzony laminat. Ale poszukiwania nie przyniosły zamierzanego skutku i został sklejony laminat;) Po kilku tygodniach nie inwestowania pieniędzy padły zegary i pojechałem na wymianę to Omega Garage gdzie dzięki chlopaką okazało się że zegary całe tylko robi się zwarcie na instalcji. Przy okazji wleciały bixenony oraz kilka gratów ;) W międzyczasie została zmieniona pompa oleju ponieważ dawała za słabe ciśnienie i na wolnych obrotach po kilku minutach zaczynały stukać szklanki. Dodatkowo wleciały nowe wtryski od LPG barracudy. Niestety chyba za długo z tym wzlekałem, ponieważ 3-4tyg temu podczas krótkiej zabawy na parkingu korba zrobiła puk puk i zrobiła dziurę w bloku. Padła decyzja z kolegą który zajmuję się Oplami żeby wsadzić słupek od 3.2. Udało się zakupić słupek wraz ze skrzynią automatyczną (jest na sprzedaż) za 2.5k . Niestety podczas demontażu okazało się że cały układ napędowy też nadaję się do naprawy, skrzynia cieknie, szpera ma luzy, poduszka na skrzyni pęknięta, kolektor wydechowy i kilka innych elementów połączonych na czerwony silikon, klimatyzacja z poprzecinanymi kablami i prawdopodobnie nie sprawną sprężarka oraz rozwaloną chłodnicą. Dlatego padła decyzja że jak grubo to grubo. Wszystko będzie zrobione jak należy, uszczelniona skrzynia, nowa poduszka skrzyni, regeneracja szpery, wszystkie łączenia na uszczelki a nie silikon, nowy kolektor wydechowy z nierdzewki ( barany) owinięte bandażem, porting głowic, ostre wałki, usunięcie eko fasolek, lekke koło zamachowe i coś tam jeszcze ma kombinować żeby to trochę wzmocnić. W tym tygodniu będę wybierał się do Krzyśka po dzwi i klapę z lotką w kolorze (Z20C) bo moje rdzewieją od środka to przy okazji mam nadzieję dostać kilka gadżetów ;) Co do planów na przyszłość mam zamiar po odkuciu się trochę dociągnąć wydech z nierdzewki do końca plus x-pipe i duplex. Oraz zmodyfikować dolot i oddać omegę na zestrojenie. Wsadzić jakiś gwint, lepsze koło, lepsze hamulce,dobrze spasować i na wisienkę na torcie pozbyć się rudej (nie licząc środków dzwi, nadkoli i klapy) nie mam jej dużo,i pomalować. Tylko zastanawiam się nad oryginałem z20c, czarnym metalikiem albo oczojebnym czerwonym kolorem 😎😎 Mam nadzieję że nie zanudziłem i będę starał się na bieżąco wstawić postępy z prac. Pozdrawiam ;)
  6. 1 point
    Fakt jest różnica między np 2.2 benzyna a 2.5 dti (w 2.5dti chodzi lżej) Ale ogólnie nie jest źle. Dla porównania jeżdziłem w robocie touranem z 2005 roku i dla mnie tak lekko wspomaganie chodziło ze to też nie najlepiej. 2.5 dti wspomaganie igła jak dla mnie
  7. 1 point
    No dziś przywiozłem od Krzyśka dzwi i klapę bez rdzy i dodatkowo z Ori lotką. W tym tygodniu wpadną też tymczasowe sprężyny obniżające do czasu aż gwint nie wpadnie. Dystanse 30mm na tył i tylna półka Bose ze wzmacniaczem będzie duża różnica i w wyglądzie i w mocy auta po miesiącu rozłąki 😀
  8. 1 point
    opinia jest jedna, gruz
  9. 1 point
    Użytkuje 3.0 w polifcie od 11 lat, olej co 10 tysi, rozrząd co 60 tyś i hula. Nie latam prędkościami 160+, zdarzyło się UPG ale pamiętajmy, te auta już mają 17/19 lat. Albo samochód z pewnego źródła albo z automatem bo mniej ujechane.
  10. 1 point
    na odwrót 3,0 i z czasem powiedzmy zarzucasz do niej 3,2 a osprzet cały zostaje z 3,0 masz wtedy nowszej generacji motor
  11. 1 point
    A mówią czytać ze zrozumieniem hehe. Czyli kupuję Omegę z 3.2 . Ale elektronika, układ wydechowy/dolotowy i inne bajery z 3.0 np 2 katalizatory 2 sondy. Poprawcie mnie jeśli czegoś nie skumałem.
  12. 1 point
    bry mamy info o koszulkach. wiec wpisywać sie na nowe klubowo-zlotowe łachy żeby wszyscy wyglądali jak nalezy na zlocie będize teczowo
  13. 1 point
    Opcom wystarczy zeby zmierzyc parametry
  14. 1 point
    Zamiennik 240 zł. Szajbus jak go sprawdzić ? Programem coś jak Op-com ?
  15. 1 point
    Jak ma być druga omka a ta zostawiasz to maluj i dbaj dalej bo jest na co popatrzeć
  16. 1 point
    Przepraszam Jasieniecka ewentualnie
  17. 1 point
    Dużo zrobione już i plany widzę grube:) Wytrwałości i powodzenia w modach. No i gdybym słuchał żony w sprawach motoryzacji to bym jeździł matizem
  18. 1 point
    Siema w piękny słoneczny dzień Wymiziane Samsungiem Galaxy S7
  19. 1 point
    Z racji tego że nic się nie dzieje postanowiłem przyjrzeć się bliżej karoserii i doszedłem do wniosku, żeby dać omegę do malowania, usunięcia rys itp itd. Nie całe,j tylko te elementy najbardziej które się rzucają w oczy. Zderzaka przedniego i tylnego nie robię, bo być może trafi mi się pakiet Irmiego do kombi, także było by to bez sensu. Termin pod koniec m-ca. Później i tak idzie na glinkowanie, polerowanie, woskowanie itp itd. W planach jeszcze odświeżenie felg, malowanie zacisków i innych pierdół Przy okazji taka mała robótka mi się trafiła przy VC 2.0 DTH (nie mojej) - wymiana paska osprzętu z napinaczem, rolką prowadzącą. Dostęp po....
  20. 1 point
  21. 1 point
    No nie do konca [emoji14] w tym modelu jest zawsze cos, a niestety tutaj jak zaniedbasz i przeczekasz jedno to zaeaz leci oraeoy serii, to po prostu omega dlatego sam sie oszukuje i teraz mam niby cadillaca [emoji14]
  22. 1 point
    @FatBoy82 mamy zarezerwowany cały ośrodek pod zlot ... Niestety trzeba wykupić cały pobyt . To nie są duże pieniądze , w tych kosztach są opłaty klubowe (w nich gadzety) spanie piatek , sobota , wyzywienie od piątku wieczorem do niedzieli rano . + parking
  23. 1 point
    Całkowity koszt pobytu na zlocie z wyżywieniem, noclegiem, OZ-em itp. od Piątku do Niedzieli : Klubowicze - 230 PLN Żony/dziewczyny klubowiczów - 230 PLN Forumowicze - 280 PLN Dzieci - 130 PLN Dzieci do lat 3 - jeśli śpią/jedzą z rodzicami - 0 PLN Zwierzęta - 10 PLN/cały zlot Wjazd na zlot bez noclegu - 70 PLN - daje prawo do wjazdu samochodem na teren zlotu pt/sob, udziału w konkurencjach, pakietu startowego, bez noclegów i wyżywienia Wstęp dla gości bez wjazdu samochodem i udziału w konkurencjach - 15 PLN - w cenie dobra zabawa i naklejka zlotowa Posiłki: Piątek - kolacja(ognisko/grill) Sobota - śniadanie-obiad-kolacja(ognisko/grill) Niedziela - śniadanie Wpłat dokonujemy na konto klubowe MAKSYMALNIE do dnia 15.04 2019 r. Michał Nerling 75 1020 3408 0000 4002 0219 5014 Michał Nerling Karpin 23c 95-006 Brójce w tytule - nick / za co Po wpłacie na konto prosimy o wysłanie dobrej jakości Foto swojej Omegi na e-mail klubowy e-mail : zarzad@omegaelite.pl
  24. 1 point
    przecie srebrna ma don pjoter.. co Ty - kiedy Ty aktualizzował interneta ?
  25. 1 point
    No właśnie :p nie każdy ma czas, chęci, miejsce i umiejętności :p z wolnym czasem u mnie bardzo kiepsko niestety i stąd też każdy projekt jest inny i dopasowany pod właściciela
×

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.