Skocz do zawartości

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

III Urodziny Klubu Omega ELITE (KLIK!)

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ranking


Popularna zawartość

Zawartość, która uzyskała najwyższe oceny od 13.11.2018 w Odpowiedzi

  1. 15 punktów
    Witam ! Po raz kolejny z podkładowym V6 kupionym od klubowego kolegi @DonPadre Omega 3.0 V6 z wyposażenia w skrócie to -LPG - Elektrycznie składane lusterka - Bose - Szpera - Fotele Sporty - Dokładka i Grill Irmscher - Tlumnik Irmscher. - Hak - Bixenon A planach co do auta maaam: - Zmienic rączkę ręcznego na alu (stz). - Zrobić ręczny przejrzeć hamulce i zawias tył. - Zmienić dyfer. - Wywalić gdzieś ori radio (tylko gdzie jak w schowku telefon?) - Włożyć silnik 3.2 - Zdezak tyl Irmscher i moze duplex i coś tam jeszcze mam w planach ale nie pamiętam bo skacowany jestem w każdym bądź razie już się w niej zakochwałem ^^
  2. 14 punktów
    Mała aktualizacja przyszły kolejne fanty -lotka stz -naklejki stz -końcówki wydechów ulter x2 (już zamontowane ,foto niebawem) -następnie czeka wyświetlacz cid + radio ,(radio w schowek tylko wolał bym komuś dać to do przerobienia) -lotka na klapę czeka na montaż i to chyba wszystko na tą chwilę , omeszką śmigam tylko do pierwszych śniegów i idzie pod koc a tu małe foto jak się ma
  3. 11 punktów
    Witamy !!! Chcielibyśmy podzielić się z Wami przebiegiem z Akcji Mikołaje , mającą na celu zbiórkę rzeczy dla Dzieciaczków z Domów Dziecka Akcja odbyła się 25 listopada 2018 w Słupsku na parkingu Castoramy. Wraz z koleżanką postarałyśmy się o zaprojektowanie ogłoszenia, które latało w Internetach , później odbyło się pieczenie i zdobienie słodkich podarunków - pierniczków, babeczek, ciast , czekało również gorrrące kakao Odzew był tak duży i tak niespodziewany... Zainteresowani dzwonili do nas na prywatne numery z chęcią pomocy, już od niedzielnego poranka przywozili nam pod adres wszystko to czym chcieliby się podzielić z Dzieciaczkami Inni byli o podanej godzinie we wskazanym miejscu. Mamy ubranka, wyposażenia łóżeczek dziecięcych, słodycze, mebelki, zabawki, bagażniki pełne !!! My z wdzięczności za okazana pomoc , częstowaliśmy słodkimi upominkami Co się będę rozpisywać... zobaczcie sami jak to wyglądało, film już wkrótce ... A My tym czasem mamy czas do najbliższej soboty, by wszystko przygotować i ruszamy w drogę do Placówek z prezentami Serdecznie dziękuje w imieniu Opel Słupsk za okazaną pomoc
  4. 11 punktów
    Jesienny Update - Nowy ryjek Lecimy dalej z tematem... miałem wstawiać w międzyczasie fotki z przebiegu prac (pochawlić się ) ale doszedłem do wniosku że pierdzielne temat od razu z grubej rury. A co, z elementem zaskoczenia. No to jedziemy... Zderzak Omegi był w stanie tragicznym. Lekier wyblakły, gdzie niegdzie duże rysy i przytarcia oraz na całym zderzaku pełno odprysków od kamieni, tragedia... Plan był taki żeby odświeżyć zderzak, dołożyć dokładkę przednią i miało być git. Jednak koncepcja się zmieniła i postanowiłem zrobić zderzak na gładko, plan był ale nadal nie wiedziałem jak się za to zabrać. Na fanpage'ach chłopaki doradzili żeby podgrzać i wypchnąć ramke rejestracji, a rowek czymś dorobić. Tak więc opalarka w ręce i do roboty. Niestety mój zderzak nie chciał ze mną współpracować i po killku godzinach dałem sobie już spokój. Póżniej wpadłem na pomysł żeby wyciąć z jakiegoś zderzaka kawałek materiału i wspawać go w miejsce ramki, a rowek jakoś dorobić. Gdy już ogarnąłem temat i miałem kawałek plastiku, przypomniało mi się że przecież mam stary tylny zderzak z Omegi (bo zakładałem Irmschera), no i masz... musiałem od nowa ładnie wszystko pomierzyć i wyciąć. Takim o to sposobem miałem kawałeczek plastiku z eleganckim rowkiem. Póżniej też wcale nie było łatwo, musiałem to ładnie pospawać i wyrównać szpachlą. Po pierwszym podkładowaniu wyszły niedoskonałości i musiałem poprawiać. Rowek i jego okolice ogólnie były 3 razy podkładowane, o ilości poprawek to nawet nie wspomne. Taaa... Panie tera to luks jak z fabryki, z ACO tak wyjeżdzajo. Halogeny z Cadillac'a Catery. Pierwszy raz zobaczyłem je na zdjeciach u @Grabarz i jakby jakiś amor w tym momencie przez przypadek lutnął mi strzałą. Normalnie zakochałem się w tych halogenach bez opamiętania i pomimo dużej ceny wiedziałem że muszę je mieć. No i myk są... troszkę długo czekałem bo ponad miesiąc ale warto było. Halogeny są już po polerce, muszę jeszcze nakleić folie ochronną. Mam też dylemat czy zostawić je tak, czy przyciemniać? Korzystając z okazji wszystkie krateczki zderzaka zostały pomalowane na nowo. Ogólnie malowania lub modyfikacje: - Zderzka + robienie na gładko - spryskiwacze - hokeje (między zderzakiem a lampą) - dokładka - Kratki zderzaka na czarno - Emblemat Opla w kolor nadwozia (będzie gwożdziem programu następnej modyfikacji) - Halogeny z Catery - Klamka pasażera (rozsypała się i musiałem kupić nową) No to czas na zdjęcia... Panie tera to ta. Luks maszyna jest
  5. 10 punktów
    W końcu komin siedzi Stary będzie prawdopodobnie na sell, prawie nówka. Kupiony w październiku tr.
  6. 10 punktów
    Dobry Paczta jak u łukarego ladnie świeci w bagaju Miałem się pochwalić, a przy okazji wioze Tygrysowi jabłka chyba bimber będzie kręcił @Tygrys co będzie z tego tematu
  7. 10 punktów
    Wczoraj nastapil przelom, auto poskladane podmieniony czujnik cisnienia na listwie oraz regulator w pompie, co ciekawe odlaczylismy wtyczke od czujnika filtra paliwa i od razu na postoju wywalalo blad natomiast nie odcinalo jej juz podczas jazdy na zimnym i przy palowaniu, przedwczoraj wszystko zlozone wtyczka wpieta i dwa dni nic sie nie dzieje. Troxhe mnie to martwi bo bezposrednia przyczyna nie zostala znaleziona, ale jesli chodzi o czujniki to zostal tylko ten od paliwa u od walka rozrzadu a to jest na wierzchu wiec teoretycznie z gorki...
  8. 10 punktów
    Jutro spolerować i na auto
  9. 9 punktów
    Przepraszam ... Ale to ty to auto kupiłeś ?? Bo jeżeli nie to nie rozumiem po co siejesz tutaj ferment ??? Kupujący chyba nie był niepełno sprytny i miał okazje zapoznać sie ze stanem auta a jak były jakieś zarzuty co do stanu faktycznego to 2 tyg. Rękojmi są ... Wiec nie rozumiem po co takie głupie dogadywanie z twojej strony. :(:(:( Podkreślam że nie jest to atak na twoją osobe Lecz zainteresowanie sensem głupiej wypowiedzi
  10. 9 punktów
  11. 9 punktów
    Kolejna rzecz do Misiowozu [emoji3] Tym razem komin od kombi V6. Miała być lotka irka na klapę bagażnika, jednak oferta zniknęła i jest wydech (który de facto też miałem kupić, ale nie teraz). W podjęciu decyzji pomógł, czyli tzw. kropkę nad "i" postawił @Łukary Dzięki Prezes za pomoc w podjęciu decyzji [emoji3] Zastanawiam się jednak jeszcze, czy wypolerować te końcówki, bo jakoś mi się nie widzi.
  12. 8 punktów
    Też zauważyłem brak dwóch cylindrów 🤔
  13. 8 punktów
    Zimowe łopaty pomalowane proszkowo, natarte smalcem Dekle schną
  14. 7 punktów
    Auto brudne, felgi brudne ale dekle już są
  15. 7 punktów
    Jakich poprawek w elektryce co Ty gadasz? Sprzedając ją nowemu włascicielowi zadnego błędów nie było op com diagnozowana była zadnego problemu nigdy!!! Sam oglądałeś auto na zlocie widziałeś jakieś problemy ? Omega jeździła do ostatniej chwili sprzedaży . Co do stanu podłogi oglądali auto , mieli podnośnik który z resztą uzywali przy zakupie wiec widzieli jaki stan podłogi , własciciel poinformowany o spawaniu bo tylko w niej to akurat było tylko do zrobienia I TO NA JUŻ!!! . Miałem to robić bo było mówione w temacie o tej czynności , byłem umówiony już na robienie rudej ,lecz trafiła sie 3,2 . Więc Omega poszła do innego własciciela . Uzytkuje ją słyszałem ze sporo jeździ wiec eksploatacja , normalna sprawa jak kazdy z nas wymienia to i owo bo jest zuzyte . Całą zawieche od deski do deski miał zrobioną przed zlotem od drążków wsporniki po amortyzatory . Jazda próbna specjalnie po najgorszych wertepach kazałem jechać , Towarzystwo było zdziwione ze tak cicho : "o nic nie puka , naprawde dobrze sie prowadzi" Zawsze wymieniane zamienniki z górnej półki zadnego toprana krafta nigdy nie widziała. Zrobiona Ruda na karoserii , wymieniane drzwi tylne jeszcze z Flki zeby pojeździły dłużej . Mogę tu wymieniać , ale ludzie tu na forum wiedzą w jakim stanie była ta omega . Sprzedając, ja nie miałem nic do ukrycia , nowy nabywca miał sie wziąc za podłoge po zakupie lecz z tego co wiem nie zrobił tego do dnia dzisiejszego zaraz mija rok , więc naprawdę jest juz napewno co tam łatać ! Więc ponawiam pytanie Krzysiek o czym Ty do mnie piszesz mówiąc się martwi ?
  16. 7 punktów
    A na dzień dzisiejszy Ślicznotka prezentuje się tak:)
  17. 7 punktów
    Dzisiaj postanowiłem wymienić głośniki ze stock-owych na Bose Na razie lewa strona od kierowcy, przód i tył. Najpierw zaczniemy od drzwi przednich, więc demontujemy tzw trójkąt. Konieczne, dlatego że całą tapicerkę po odkręceniu już wszystkich śrub unosimy do góry. Kolejnym krokiem są śruby widoczne na zdjęciach niżej (wiem ta śruba na drugim zdjęciu, ehhh brak słów, nie moja sprawka) Mając to ogarnięte ściągamy tapicerkę, wcześniej rozłączając wtyczki od panelu szyb i lampki boczniej Teraz wykręcamy głośnik: I wstawiamy woofer Bose: Teraz porównanie wooferów. Po prawej Bose: Co do tweeterów to są takie same jak w wersji stock i Bose. Numery GM są takie same. Natomiast tweetery od Omegi B i B Fl są różne (na dole od B, góra B FL): Trójkąt z tweeterem od B: Odnośnie tweeterów mam dylemat. Jak wiecie w B Fl głośniczek wysokotonowy jest koło klamki, a w B w trójkątach. I nie wiem czy montować tylko w trójkątach, czy też koło klamki ? A może tu i tu (2 sykacze w drzwiach) ? Oczywiście w trójkącie byłby głośnik od Bose,a nie ten od B Teraz przechodzimy do tylnych drzwi: Analogicznie odkręcamy śruby i wysuwamy do góry tapicerkę: Teraz demontujemy tylny woofer. Swoją drogą, to nie wiedziałem, że w tylnych drzwiach jest tweeter. Taka ciekawostka: Dajemy Bose: Porównanie. Po lewej stock: To by było na tyle. Jeszcze wymiana w prawej stronie, ale myślę, że foto zbędne. Pozdrawiam
  18. 7 punktów
    I tak jak wcześniej pisałem wpadła wiązka Bose od radia do słupka. Ten odcinek. teraz czas i ogarnąć to, no i głośniki powymieniać. Dodatkowo wpadł moduł Bluetooth V4 do radia. To rozwiązanie na jakiś czas, bo i tak będzie inne 2 din. Różnice m.in. jakie znalazłem w kostkach do radia to są już kable w CAN H i CAN L, te co prowadziłem wcześniej do CID widać to na ostatnim zdjęciu, w jednej są dodatkowe piny, a w drugiej nie ma) Wiązka: Moduł Bluetooth V4 LN-BT02 z Ali I na koniec mała zmiana jeśli chodzi o CID Różnica w kostkach: - po lewej kostka od MID+CDR 2005 - po prawej kostka od CID+NAVI+NCDC2015/2013
  19. 6 punktów
    No dzik ta Astra, też bym taką chciał @B0Cygano zamówił kalendarz bo będzie nim mierzyć przyspieszenie swojej Omegi
  20. 6 punktów
    Do testów wlożyłem szlifowaną przepustnice , pozniej napisze odczucia , na jałowym nic nieszarpie , obroty sie trzymają jak były wcześniej troche materiału z wewnątrz ściągłem na połysk
  21. 6 punktów
    Jako że przez weekend zrobiłam trasie ponad 1tys km po Polsce moge powiedziec cos wiecej o nowym serduszku mojej Suczki Szczerze ? Jestem Z A K O C H A N A !!!!!!!! Auto sunie po drogach, najlepiej się czuje w przedziale 180-200 ^^ na 5 ok 4 tys obrotow przyspiesza z tej predkosci bez redukowania, wystarczy wcisnac gaz ^^ trurbo na 5 wlacza sie na ok 200km/h wiec no coz To uczucie kiedy bialy jaguar musi ci zjechac bo odejsc nie moze ^^ @DonPadre moze podzielic sie swoimi obserwacjami, bo wczoraj jechal po swoja nowa fure ^^ ale usmiech z ryjka mu nie schodzil, wiec chyba bylo dobrze a i chyba najwazniejsze .... spalanie gaz w trasie ? 9 - 10l ( przy sredniej 180km/h) chwile jechalam na benzynie i spalanie przy 150 8-10l wiec autko idealne w trasy ^^ Kocham ja !! Nigdy wiecej innego silnika w tych autach Zrobilismy kawal dobrej roboty
  22. 6 punktów
    zwykle gdy jedziemy razem, mam zadanie... napierać drzwi łokciem, wtedy jest wygłuszone i nie trzeszczy
  23. 6 punktów
    Zderzak założony Auto pozostawione na wymianę 4 sond, możliwe że katów jeśli błąd nie zniknie, dorobienie duplexa, jak wystarczy czasu, chęci i piniendzy to przerobienie cutouta.
  24. 6 punktów
    Dzisiaj się pobawiłem w druciarza bo pozwoliłem sobie zamontować nieoryginalne dywany perskie w omedzę. B0Cygano czy to bycie Januszem że z allegro dywany nie z ASO ?
  25. 5 punktów
    Dzisiaj postanowiłem w końcu poprowadzić tą wiązkę BOSE od słupka i wyprowadzić już do składanie, ale to w inny dzień. Trzeba będzie pobawić się w lutowanie i dodać bezpieczniki. Ale puki co jedziem [emoji4] z tematem: Najpierw demontujemy prawy nawiew (zdjęcia są niechronologicznie): Zdejmujemy maskownicę z logiem poduszki. Odkręcamy 1 śrubę i wyciągamy środek, ten panel z pokrętłem. Pamiętamy o odpięciu i przewodu od lampki (dokładnie to wysuwa się go). Zostaje nam gniazdo takie jak na zdjęciu: Później odkręcamy resztę śrub, bodajże 4 (jedna na zdjęciu poniżej wkręcana od czuła, reszta z boku) i zdejmujemy gniazdo: Mając to ogarnięta przechodzimy do demontażu schowka: Najpierw ściągamy na samym dole taką maskownicę na trzy blokady-spinki, używamy płaskiego śrubokrętu. Przekręcamy na bok i zdejmujemy. Niestety nie mam foto. Teraz otwieramy jeszcze cały schowek i odkręcamy śrubki te co na zdjęciach: Prawa dolna śruba Lewa dolna śruba: Następnie przechodzimy do trzech śrub od osłony airbagu. Są na torxy: Mając to odkręcone uchylamy osłonę i naszym oczom ukazują się 2 kolejne śrubki od schowka: Lewa górna: Prawa górna: Po tej czynności możemy już wysunąć nasz schowek. Odpiąć od niego dwa przewody od światełka i włącznika: Mamy to [emoji14] : Teraz możemy przeciągnąć wiązkę otworem na zdjęciu, koło obecnej już wiązki, ale najpierw: Jak wiadomo w BOSE sygnał najpierw z radia na wzmacniacz a później rozchodzi się na głośniki i subwoofer (który już wcześniej podłączyliśmy bod kanapą). W związku z tym kable powrotne są innego przekroju (są grubsze) niż kable te co wychodzą z radia. Chodzi dokładnie o te kable: One powinny iść bezpośrednio na głośniki. Trzeba by je wtedy przeciągać przez peszel w drzwiach. .Ja jednak postanowiłem przeciągnąć je razem z pozostałymi kablami i dokonać połączenia już koło radia, a dokładniej od starej wtyczki. Wiem powinno być to zrobione na tip top. Jednak próba przeciągnięcia kabli przez peszle od drzwi jest udręką. Biorąc pod uwagę wyższe wskazówki odnośnie kabli do głośników, zrobicie jak uważacie. Teraz drugą wtyczkę od BOSE przekładamy i podłączmy do wcześniej przygotowanej wtyczki od wiązki przy prawym słupku, obok modułu komfortu. Wszelakie kable przekładamy tak aby nie kolidowały, bądź nie stanowiły problemu z włożeniem schowka i nawiewu: Teraz składamy z powrotem schowek i nawiew. Można też osłonę modułu komfortu założyć. Po tych wszystkich zabiegach wygląda to tak: Jak widać 2 kostki do radia. Po lewej od CDR 2005 plus MID A po prawej NCDC 2013/15 plus CID Teraz tylko została kabelkologia, ale to na inny jasny dzień. CDN.....
×

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z naszej strony akceptujesz regulamin Regulamin oraz Warunki użytkowania. Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania.