Jump to content
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 03/26/2019 in all areas

  1. 12 points
    Dobra, oma już w podkładzie No i z racji tego że DARE LM 18 nie do końca siadło ze względu na małe szerokości padło na inne koło skręcane 3tlg 8,5j na 10j
  2. 9 points
    Takie zapasy, z corsy D a przypasiło :)
  3. 9 points
    No i usiadła lotka na klapie !! NIestety musiała wpaść druga... Dzięki @saint za dostarczenie drugiej Pierwsza niestety ucierpiała... ...........
  4. 9 points
    Eh czasu na mody mało niestety koniec miesiąca w pracy zawsze ciężki ale siły i czas na dopieszczenie autka się znajdzie 😍
  5. 9 points
    Coś tam podlubane 😁 skończyłem wygluszenie, na przód wpadły hertze hsk, na tył siadła seria z bose bo takie leżały na garage 💪 zrobiony PT, posprzatana i gotowa do jazdy 😊 teraz można umyć dobrze bo widać gdzieniegdzie resztki po pascie i cyknąć foto na zlot 😁😁 Aaa i dziękuję @Grabarz za zaslepkę i @Ricardo za wysyłkę 😁
  6. 8 points
  7. 7 points
    Witam, miałem nie zakładać tematu ale się w końcu zdecydowałem. Więc tak kupiłem omegę we Wrocławiu też od Wojtka 🙂 trzymał ją ponad 20 lat, ogólnie w dobrym stanie, standardowo progi, tylne drzwi do wymiany. Omega posiada silnik 2.4 z podtlenkiem LPG, manualna skrzynia, welurowa tapicerka, szyby w korbach, była klimatyzacja którą poprzedni właściciel zdemontował bo reduktor gazu się nie mieścił tak że będzie trzeba ją znowu zamontować. Pierwsze zdjęcie po zakupie 🙂
  8. 7 points
    Czas na wymianę kół
  9. 7 points
    Fiu fiuuu ale tu kurzuuu A więc tak, przewody zostały zrobione przy okazji został zrobiony pełny remont tylnych hamulców czyli : Nowe klocki, szczęki, tarcze, reperaturki zacisków i miały być nowe bolce ale nowe okazały się zbyt krótkie chyba są od VB i pomalowałem grill i kratki w czarny mat Z rarytasków udało mi sie wyrwać IRM AB07 za małe pieniążki z sterowaniem od kolegi i akutalnie Omega śmiga aż miłoo :3 Pierwsza fotka z robót a reszta to efekt finalny
  10. 7 points
    01. Jus-Tinka 02. Agnieszka 03. Łukary 04. Skroba 05. Saint 06. Rafke
  11. 7 points
    A tu już w domu
  12. 7 points
    Pkt. 1. 2019 - Konserwacja podwozia
  13. 7 points
    Lodówka kupiona 3.2 kupione od @Omega Star dla brata :) I tak lady świeca po robocie @Ricardo :*
  14. 7 points
    Edit: 22.03.2019 -Serwis olejowo - filtrowy silnika i skrzyni ASB + filtr powietrza i filtry gazu. Olej w ASB wymieniany metodą dynamiczną w domowych warunkach. Do dziś przejechałem od wymiany ~400km i mogę powiedzieć, że operacja się udała. Skrzynia z rana już nie przeciąga biegów, nie szarpie przy zmianie. Do wymiany zużyliśmy 14,5 l oleju (wlany, przelany, rozlany). Wielkie podziękowania dla Rysia @Ricardo za ogarnięcie tematu
  15. 7 points
  16. 7 points
    Jeszcze adaptery i st10 siadaja
  17. 7 points
    Dzisiaj wpadły fanty do sedesa, mianowicie: dokładka zderzaka (malowanie wkrótce), czujniki parkowania, pamieć EEPROM do NCDC. Czekam jeszcze na ori GM napis na klapę OMEGA 3.2 V6
  18. 6 points
    Hej Kiedyś już była omega b 2.0 8v to teraz czas na b fl 3.0 w automacie szukałem auta z 3-4 tygodnie (jak już miałem jechać pod Poznań to się okazało że kupił ją Misiek ;-) ) tak więc jest "czarna" omega. Latała trasy Polska-Niemcy. Silnik chodzi ładnie, skrzynia zero problemów. parę pierdół do zrobienia, ale to będzie robione w ciągu wakacji. UPG robiona 4-5 lat temu (dostałem cały segregator co było robione itp) W środę idzie do @olgierdo na wymianę olejów i rozrządu. vin: w0l0vbp69y1017519 co do zrobienia: - wymiana panelu klimatyzacji (podrapany) i przełącznik szyb u kierowcy (padł krzyżak) - sprawdzić zawieszenie (tył dość wysoko stoi) - wypolerować auto - z mechanicznych rzeczy to amory przód powoli siadają oraz tuleje na wachaczach. - nie działa grzanie foteli przód i sterowanie kierownicą (posprawdzam bezpieczniki po weekendzie) - bluetooth do radia - przedni zderzak źle złożony (marzy mi sie przód irmishera ale org kosztuje tyle że na razie mi się marzy, a laminat boje się że raz dwa pęknie ) - tylny wydech (bo brzydko wygląda )
  19. 6 points
  20. 6 points
    Kolejny weekend spedzony przy aucie 🙃 przygotowania do zlotu? Felgi in progress..... bo juz czas goni... Ale szczerze, to szorujac to gowno czym ktos skleil ranty, watpilam w siebie ale gdy poszedl podklad, zobaczylam swiatelko w tunelu 🤪 Tak tak polerowalam je papierkiem na dywanie i malowalam podkladem w wannie 🙃 Przy okazji uziemienia auta, ze wzgledu na usztywnienie lapy, wpadlo pare dodatkowych smaczkow 😊
  21. 6 points
  22. 6 points
    Minimalna ilość szpachlówki podklad epoksydowy na to mokro na mokro podkład akrylowy taka ciekawostka. Żaden element wcześniej nie był lakierowany;)
  23. 6 points
    Dzisiaj postanowiłem odwiedzić gazmena na serwis instalacji LPG. Przy okazji zmienione filtry fazy lotnej i ciekłej. Zmienione w programie, że RPM bierze z cewki (1 cylinder). No i przy okazji regulacja. Całość wpisana w książeczkę Teraz Omega nie gaśnie, jak to miało miejsce wcześniej. Błędów brak, żadne CHECKI się nie świecą Za 10k lub 15k następna wizyta.
  24. 6 points
    Jak wiecie po wymianie kompa z Y22XE na Z22XE samochód odzyskał moc i takie tam. Jednak palił mi się CHECK (Błąd czujnika położenia wału korbowego P0335). Samochód jeździł normalnie na gazie i benzynie. Na starym kompie tego nie było, ale samochód był mułowaty. Okazało się że przy zakładaniu LPG gazownicy wpieli się w czujnik wałka aby rejestrować dane RPM. Trzeba było ten przewód odłączyć od czujnika wałka i dać go pod cewkę (1 cylinder). Oczywiście to wszystko w pinach przy wtyczce od kompa. Błędu niema na Z22XE i na starym kompie (sprawdzone) chodzi normalnie jak na początku. Także wynika z tego, że niepotrzebnie kupiłem komp. Teraz na gazie potrafi mi zgasnąć, ale to muszę jechać do fachmanów i powiedzieć im o zmianie przewodu i żeby się podłączyli pod kompa LPG i to zmienili, a przy okazji wyregulowali gaz i zmienili filtry/ Poza tym takiego szczególnego na razie się nie dzieje, poza fantami od @Yasió Uszczelki i dystanse 30 mm. Uszczelka kolektora ssącego i wydechowego. To w razie W.
  25. 6 points
×

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.