Skocz do zawartości

Ranking


Popularna zawartość

Zawartość, która uzyskała najwyższe oceny od 16.07.2018 uwzględniając wszystkie działy

  1. 10 punktów
    No i zabawa trwa dalej . Po raz 1056 @Maniek ratuje dupsko na garage u siebie dobry chłopaczyna jest podbierał części .. @Aros Szlauf zamówił miedziuche i jeszcze kilka spraw odebrali my po fajrant i po południu i walka. Wymiana oleju silnik i skrzynia . Problem z zawieszaniem sie czasem biegu 2-3 nie zginął więc najprawdopodobniej elektrozawór kuleje . Bedziemy sie martwić z czasem jak zacznie rozrabiać . Uszczelnienie silnika dół pod obiema michami , wymiana poduszek silnika , wymiana przewodów hamulcowych na miedziuche i tam pare pierdół przy okazji jak kabinowy + filtr pow. Oczywiście jak to w standardzie król silikonu był więc było co czyścić
  2. 10 punktów
    A więc akcja pod tytułem hamulce zakończona myślę sukcesem Zostało mi za jakiś czas sprawdzić i troszkę podciągnąć ręczny Mega dzięki dla @skit za zestaw, @Maniek za pomoc w pociągnięciu nowych przewodów i sprzęt oraz dla @Łukary za wsparcie mentalne i kontrole zarządu na garage czy prace idą w dobrym kierunku Kilka fotek z operacji @skit i wykminiliśmy sprężynki do ręcznego Finalnie zostało tylko podciągnąć ręczny oraz czekam na nowy adapter na tył
  3. 7 punktów
  4. 7 punktów
    Witam wszystkich. Chciałbym zaprezentować wam swoją Wisienkę, mianowicie 3 litrową Omesię. Wcześniejszym moim autem był Mercedes w208 CLK 230 Kompressor z 1999 roku, a później E-Class W210 2,2 CDI z 2002. Przygoda z Oplem zaczęła się od dwulitrówki brata. Silnik słaby jak na tę budę, ale komfort porównywalny jak w Meśku. Spodobała się więc zacząłem szukać czegoś z większym silnikiem, no i trafiła się 3 litrowa pod Olsztynem, którą zakupiłem w sierpniu 2017 roku. Samochód ma założoną instalację LPG. Przez ten okres posiadania uszczelniłem silnik, tj: uszczelniacze wałków rozrządu, wału z tyłu i z przodu silnika, czujnik poziomu oleju oraz ciśnienia, a także podstawę filtra oleju. Od początku nie działał mi prędkościomierz ani obrotomierz. Kupiłem drugi sprawny licznik z przebiegiem 19 tys Przez pewien czas tak jeździłem, ale znalazłem speca co mi ustawił właściwy przebieg. Wymieniłem także kompletny rozrząd wraz z napinaczem oraz rolkami, a także pasek klinowy. W maju zrobiłem blacharkę, później umieszczę zdjęcia oraz opis. W czerwcu posypała mi się skrzynia automatyczna. Wymieniłem na używkę, jednakże borykam się z jej nieszczelnościami, które mam nadzieję, że szybko ogarnę. Z vinu: Data produkcji: 05.01.2000 Kierownica po stronie: lewej Wyprodukowano dla: Kod silnika: X30XE Nr silnika: 08443535 Kod GM Drive:: XXLS Numer I rejestracji: LDK-ME 424 Farba zewnętrzna: Czerwień Marsyliańska ( Marseilles Red ) 549 - mica, 2 warstwy 2J6 Pokrycie podłogi: Ultra Deluxe 80I Wykończenie wnętrza: czarne A01 Wszystkie szyby przyciemnione A32 Szyby drzwi przednich sterowane elektrycznie A33 Szyby drzwi tylnych sterowane elektrycznie AG7 Fotele przednie regulowane elektrycznie, 8-mio funkcyjne AJ3 Poduszka powietrzna kierowcy AJ4 Poduszka powietrzna pasażera AM9 Tylna kanapa składana i dzielona w proporcji 60/40 AP0 Poduszka powietrzna boczna lewa AP1 Poduszka powietrzna boczna prawa AR6 Centralny pas bezpieczeństwa tylnej kanapy 3-punktowy AT1 Zagłówki siedzeń tylnych pełne pokryte skórą AU0 Centralny zamek zdalnie sterowany AV7 Odejmowany ogranicznik ładunku AY6 Zagłówek tylny środkowy pokryty skórą B19 Ornamentacja tapicerki: Drewno C60 Klimatyzacja sterowana ręcznie C68 Klimatyzacja jednostrefowa automatyczna (climatronic) C87 Lampki do czytania tył C90 Oświetlenie wewnętrzne nad drzwiami przednimi i tylnymi CE4 Spryskiwacze reflektorów wysokociśnieniowe CF5 Szyberdach szklany sterowany elektrycznie D44 Obudowy lusterek zewnętrznych lakierowane D63 Schowek pod przednim fotelem D64 Osłona przeciwsłoneczna dla pasażera z podświetlanym lusterkiem D74 Osłona przeciwsłoneczna dla kierowcy z podświetlanym lusterkiem DE1 Osłona przeciwsłoneczna szyby tylnej GU8 Przełożenie przekładni głównej: 3.90 K09 Alternator: 120A K30 Tempomat automatyczny KA1 Podgrzewane siedzenia przednie L81 Silnik benzynowy 3.0 V5 ML4 Automatyczna skrzynia biegów 4-biegowa 4L-30 E N33 Regulowana kolumna kierownicy N93 Felgi aluminiowe 7 1/2J x 17, 5 szprych NA5 Emisja spalin z katalizatorem trójdrożnym, wariant 2 NC0 Wyposażenie dla krajów Unii Europejskiej NP5 Koło kierownicy pokryte skórą NV7 Wspomaganie układu kierowniczego ze zmiennym stosunkiem wspomagania QUE Opony 235/45 R17-94 w T6R Wykończenie wnętrza: skóra T96 Przednie światła przeciwmgielne T97 Reflektory ksenonowe TN7 Akumulator: 66Ah U07 Klakson: fanfara U85 Głośniki: 8 sztuk UA6 Autoalarm UE1 Moduł GPS, wersja 1 UF6 Podświetlane nawiewy powietrza UV5 Wyświetlacz wielofunkcyjny (MID), wariant 3 UZ2 Radio CCRT 2008 W1S Instalacja radiowa do podłączenia radia i telefonu W1Y Przyciski sterowania radiem na kierownicy W2N Usunięto boczne emblematy i napisy W6R Wykończenie siedzeń: skóra XG3 Wyposażenie dodatkowe dla Niemiec Z1B Podgrzewane dysze przednich spryskiwaczy
  5. 6 punktów
    A ten znowu zaczyna Każdy robi auto pod siebie i jak mu się podoba...
  6. 6 punktów
    Mini urlopik dobiegł końca szybciej niż się zaczął ale warto było, i będziemy tam wracać. Obecni: @Ariel, @Misiek
  7. 5 punktów
    Siemanko, Chciałbym Wam przedstawił mój drugi samochód, a mianowicie jest to: BMW 520i z 1990roku w wyposażeniu bieda edyszyn oraz skrzynią automatyczną znaną z omegi. Babcia przeszła przeszczep całego napędu oraz wiązek elektrycznych z mojej poprzedniej e34 525i, której nie opłacało się reanimować. Posiadam ją już ponad 2 lata i w tym czasie zostało zmodyfikowane parę rzeczy. Z zewnątrz wpadły obrysówki, bledna na tylną klapę oraz przedni zderzak z wersji US, dołożone zostały spryski lamp przednich oraz tylne lampy Black hella. W środku dołożone zostało parę drewnianych dodatków takich jak: kierownica, gałka zmiany biegów (podświetlana), rygielki drzwi i półeczka koło lewarka zmiany biegów. Samochód stoi na customowym zawieszeniu gwintowanym oraz 18 calowych podróbkach BBS RS w szerokościach 8,5 i 9,5 cala z dystansem po 4cm na strone z przodu i tyłu No to teraz czas na zdjęcia: Zdjęcia z okolic dnia kupna z dołożoną bledną na tył: Tak wyglądała w międzyczasie: No i tak wygląda aktualnie: I to by było na tyle Pozdro!
  8. 5 punktów
    Akurat ten samochód w serii to nie było nic ciekawego, zwykłe biedne 520 w automacie, które ani nie miało nic ciekawego z wyposażenia oraz w ogólnie nie przyspieszało A tak poza tym to moje 3cie E34 i pierwsze trzymałem w serii, bo nie było mnie stać na studiach na jakiejś większe modyfikacje
  9. 5 punktów
    No i powoli jedziemy do przodu. Wszystkie bóle wyczyszczone i zabezpieczone, blacharka skończona w 80%. Wiszą już docelowe drzwi z bfl, belka dopasowana pod zderzak Irmiego. Zakupów dalszy ciąg, 3 komplet lamp kupiony... No ale może wreszcie jeden komplet oryginałów złoże, do tego przyszły opony, miały być 4szt takie same ale popieprzyli zamówienie no i jest tak, rozmiar 225/40 więc myślę że na 10.5j będzie wyglądało to smakowicie Do tego kryte wentle i mnóstwo innych pierdół o których nie pamiętam. Do zakupów na już zostały w sumie tylko dystanse i w teorii jesteśmy na finiszu 😏
  10. 5 punktów
    wypadałoby zaktualizować wymienione poduchy pod silnikiem na nowe z 2.5,olej i filtry oraz pasek ogarnięte halogeny ogarnięte dodatkowe oświetlenie w bagażniku na lampkach do czytania emblematy bose http://polskajazda.pl/db/images_thumb_1157990_800_800_resize.jpg[/img] wygłuszone na nowo przednie drzwi tylko foto gdzieś wcieło.. założone czerwone irki wymienione przelewy i filtr paliwa przerobiony z wkładu na cały (nieszczelna obudowa filtra) Emblemat na grill potem wymiana drążka kierowniczego, tylnych wahaczy (te z regulacją) wpadła dokładka międzyczasie założone lusterko z vc i docięta obudowa wymieniony prawy przedni boczek, dzięki @rafke i ostatnio wymiana klocków przód tył, konserwacja i pewnie coś czego nie pamiętam :p i wpadły 18 z et41 7.5j na dystansie 30mm tył 20mm przód
  11. 5 punktów
    Taki progress nastąpił na przełomie 2 lat od zakupu
  12. 5 punktów
    @Skroba spokojnie smalec i chleb wyliczony do końca miesiąca, jak będę cieniutko smarował to styknie do wypłaty
  13. 4 punkty
    Zbieram klamoty pozniej bedzie gruba akcja
  14. 4 punkty
  15. 4 punkty
    Jako że rodzinka się powiększyła trzeba było nabyć coś większego niż E36 Compact, miało być A6C5 ale wyszło to co w tytule VC lift 05" 1.9cdti 150km automat... Podziękowania dla @Maniek za wyjazd oględziny i zakup Oraz standardowo dla @Łukary i jeszcze raz @Maniek za wieczorne opicie Foto po zakupie: Serwis startowy po zakupowy czyli rozrząd, płyny, oleje oraz drobiazgi zawieszenia Następnie przyszedł czas na zejście w dół więc czerwone sprężyny Irmschera oraz po niedługim czasie wymiana hamulców tył oraz regeneracja zacisków Trzeba było zakupić koła na zimę więc z pomocą przyszedł @Łukary i wpadły nowo pomalowane 16" struktury z nowymi oponami china Malowanie nie do końca podpasowane z budą więc w środku zimy zamiana kół z Omegą... Oraz regeneracja alternatora Jako że seria hamulce były deko za słabe więc przy okazji wymiany przodu wpadły zaciski tarcze i klocki 314mm z VC 3.2V6 Na wiosnę wymiana tłumika końcowego bo stary się urwał Zostało mi tylko poprawić końcówki... I wymiana przewodów hamulcowych tył No i ostatnio położony wosk fusso na lakier oraz wpadła lepa Elity na szybę W międzyczasie było jeszcze sporo drobiazgów powymieniane ale nie idzie wszystkiego spamiętać Najbliższe plany to lampy i grill w black i wywalenie dziennych ze zderzaka bo jakiś głąb go pociął żeby se światełka założyć, ale chyba nie obędzie się bez jego wymiany...
  16. 4 punkty
    Szczerze? Zaje***scie
  17. 4 punkty
    Kochani teraz proszę wysyłajcie jakieś paczki z żywnością (olej, mąka, wędliny...) do Arka bo znów chłopina przez miesiąc po inwestycji będzie na chlebie i wodzie tylko
  18. 4 punkty
    Dziś chciałem wam zaprezentować ciekawą wersję Omegi - Militarna. Omega posiada 45 pkt. do maskowania w terenie i jest praktycznie niewidoczna dla lotnictwa, jak również piechoty
  19. 4 punkty
    @Maniek @Łukary jeszcze takie foto znalazłem Testerzy Blika
  20. 3 punkty
    Przyznaję 100% racji... I uważam że tak jak wygląda obecnie jest spoko, do takich "katamaranów" pasuje styl nisko i szeroko W stanie fabryki to trzymał bym E9 a nie E34
  21. 3 punkty
    Jop wolal bym juz chyba manual wrzucić sie rozsypie. .. sie wrzuci
  22. 3 punkty
    Fotki z prac blacharskich przeprowadzonych w maju. Miałem wcześniej okulara w210, także taki widok nie był dla mnie dużym zaskoczeniem Spawaniem się zajął blacharz, mniejszymi powierzchniowymi ogniskami rdzy zająłem się osobiście. Ogniska dokładnie oczyściłem do gołej blachy, na to podkład epoksydowy, baza i bezbarwny. Progi o dziwo zdrowe bez żadnych dziur, jedynie w nadkolach były dziury przez które lała się woda - problem parowania szyb się rozwiązał, gdyż całe dywany były mokre. Nadkola oraz progi zabezpieczone środkiem antykorozyjnym(woskiem). Rada dla wszystkich - sprawdźcie u siebie co się dzieje pod podszybiem, a zwłaszcza w miejscu gdzie siedzi filtr kabinowy. Ja z tego miejsca wyjąłem 3 garści syfu, który gnił tam od paru lat.
  23. 3 punkty
    Wczoraj wymienilem pierscienie centrujace na aluminiowe, zalozylem inny komplet srub oraz podkladek ktore różniły sie wygladem wedlug tych ktore mam i dzisiaj jadac do oracy przetestowalem i jak reka odjal zadnego bicia ani trzepania co za ulga... Jeszcze tylko ten problem z pukaniem i talerzami i bede wniebowziety a dzisiaj auto idzie wkoncu do lakiernika
  24. 2 punkty
    90% progresu to jest niewidoczne golym okiem [emoji14]
  25. 2 punkty
    A co tu dużo mówić? w końcu przejechałem się Omegą, która naprawdę hamuje
×

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z naszej strony akceptujesz regulamin Regulamin oraz Warunki użytkowania. Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania.