Skocz do zawartości

Tomek WRO

Members
  • Zawartość

    141
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

27 Excellent

O Tomek WRO

  • Tytuł
    Elitowiec

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Tomek WRO

    Kluska by Mateuszpp980

    Bardzo ładna omega (mimo, że w podkładzie). Środek very nice
  2. Tomek WRO

    Ciągnie dopiero od 2800 RPM 2.5 dti

    Tak jak mówiłem
  3. Tomek WRO

    Ciągnie dopiero od 2800 RPM 2.5 dti

    Ten zawór musisz mieć nawet jak masz klapki wywalone. Może być wężyk zaślepiony. I przypomniało mi się. Tam z tyłu też jest czujnik i jego wymieniłem ojcu, auto wtedy zaczęło jeździć. Sprawdź go w pierwszej kolejności. Gruszka jest na dole przy turbo.
  4. Tomek WRO

    Siemens NCDC2013 AUX poradnik

    Dziękuję za odpowiedzi
  5. Tomek WRO

    Ciągnie dopiero od 2800 RPM 2.5 dti

    Zobacz ten elektrozawór przy podszybiu na kolektorze. Ojciec miał taki przypadek. Celuję w niesprawne gdzieś podciśnienienia. Zaworek i gruszka turbo pracuje prawidłowo? Na biegu jałowym gruszka powinna zaciągnąć cięgno od geometrii a przy bucie wysunąć się całkowicie
  6. Tomek WRO

    Siemens NCDC2013 AUX poradnik

    Odkopię i zapytam się. Masa do pinu 10 czy 8? Na fotce jest pin 8.
  7. Tomek WRO

    CDR 2005 MID na NCDC 2015 CID

    I jak, zrobiłeś fotki?
  8. Tomek WRO

    omega 2.0 16v

    Ty tak na serio z tym zderzakiem czy to prowo?
  9. Tomek WRO

    S6 digi

    Nie, jest to dobry produkt. Tyle, że nie łatwy w pracy szczególnie dla rookie
  10. Tomek WRO

    S6 digi

    Panowie nawet 3 minuty to za długo dla fusso. Tyle to może poleżeć Authentic albo King Of Gloss od nich. Ten wosk bardzo ciężko się dociera, zostają mazy albo ciemne plamy. A wtedy tylko cleaner pomoże. Technika krzyżowa ok ale czekać maks 1 minutę i docierać. Aha, ten wosk się różnie zachowuje na różnych lakierach. Osobiście przez kilka lat nakładam ten wosk ludziom na zimę albo tym, komu nie zależy na lakierze bez mazów itp. tylko na zabezpieczeniu. Te mazy znikają po 2-3 myciach. Wtedy też odświeżyć dobrym QD lub pancernym Sonaxem BSD
  11. Tomek WRO

    S6 digi

    Łooo 10 minut to stanowczo za dużo. Jak chcesz czekać nawet 15 minet to zakup sobie FK HiTemp 1000p. Będziesz zadowolony, bo wosk też bardzo dobry. Mają nawet mały tester. Nadaje się też do zabezpieczenia felg bo jest odporny na temp. bardziej niż reszta wosków czy sealantów.
  12. Tomek WRO

    Omega Steimentz bfl 3.2 v6 by Rafke

    Ja mam 225 na 10j o 215 na 9j. Faktycznie trzeba uważać ale 265 na 10j to będzie wyglądać jak balon. No ale to Tobie ma się podobać i Ty tak będziesz jeździć. Szkoda mi tylko ładnej felgi bo ginie na takiej oponie.
  13. Tomek WRO

    S6 digi

    Wbrew pozorom oryginalny aplikator fusso daje radę i jest bezpieczny. Trzeba nabierać bardzo mało wosku z pudełka, nakładać go na małe części karoserii i przy obecnej temp. polerować nie dłużej niż po 30-45 sekundach albo odrazu po nałozeniu bo mazy zostają. Taki tip: polerować QD czy wosk najlepiej dwiema mikrofibrami. Wtedy najlepiej dociera się.
  14. Tomek WRO

    S6 digi

    diguś, właściwie każdy wosk robi krople, jeden większe drugi mniejsze. To jest minus, kiedy popada deszcz a auto lekko zakurzone. Wyjdzie słońce, wyschnie i robią się brzydkie plamy. Po myjni to zawsze robię sprint i auto suche. A jak są takie plamy po kurzu to szybki bezdotyk wodą demineralizowaną. Jest jeszcze metoda "osuszania wodą" jak masz możliwość to spróbuj:
  15. Tomek WRO

    Omega Steimentz bfl 3.2 v6 by Rafke

    Rafał, serio??
×

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z naszej strony akceptujesz regulamin Regulamin oraz Warunki użytkowania. Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania.