

bartel89
Members-
Zawartość
18 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
1 NeutralO bartel89
-
Tytuł
Początkujący
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
bartel89 obserwuje zawartość → Remont silnika 2.2 16v, Schemat podciśnień 2.0 16V pomocy!!! i Gumy tylnej belki Omega
-
A to jest od par paliwa czy coś takiego montowane obok a bardziej pod cewka. Szukaj podcisnien do tego obok kolektora dolotowego. Poszukaj na necie silnika (zdjęcia)
-
niestety nie jestem wstanie stwierdzić co było zrobione źle. Fakt taki że było składane drugi raz. tam gdzie robiłem głowice, Pan podpowiedział że mogą popychacze lekko uchylać zawór przez co nie będzie do końca szczelny i będzie przepuszczać ciśnienie. Niestety nie jestem wstanie powiedzieć że to było to. Najważniejsze że auto śmiga.
-
Witam ponownie. Auto złożone i już jeździ
-
Do sprawdzenia szczelności głowicy pod względem pęknięcia na płyn chłodzący zawory muszą być założone? W internecie jest film jak robili test bez zaworów. Zakładając że zawory będą ok to gdzie może gubic kompresję jeżeli dół nie był ruszany a przed było ok.
-
Mam winowajce. Brak kompresji. Pokazuje 1 bar na cylindrach. Przypuszczam zawory, zdjeli i źle poskladali. Znaczy pozmieniali, a ja nie chciałem szlifowania. Czy przy planowaniu i sprawdzeniu szczelności trzeba zdejmować zawory? Poprzedni tokarz nie wyjmował jak planował.
-
Kable podpięte prawidłowo sprawdzał 2 osoby. Chyba że pokrywy z Vectry mają odwrotnie zapisane cylindry?
-
Miałem się pochwalić jak skończę. Auto złożone jednakże silnik nie chce zagadać. Paliwo dochodzi, iskra jest, rozrząd na znakach, błędów brak, na zgaszonym w opcom tylko 31 brak obrotów silnika czujnik wału(tak powinno być? ), przewód od wału odsunięty od cewki i przewodów WN. Kręci ładnie jednakże nie chce zagadać. Macie jakieś pomysły? Jutro może uda mi się sprawdzić kompresję.
-
Wymieniłem sam, trochę dłubania przy wyciaganiu. Do włożenia użyłem ciężaru auta około 3 h dwie strony.
-
Pochwalę się. Głowicę idę w inne miejsce teraz.
-
Lista fajna ale ta pompa... Ogólnie wielu radziło swap a nikt nie napisał koledze co musiałby zrobić w swojej omedze, aby wcisnąć tam v6. Jak dla mnie to robota bez sensu. Pół przodu do wymiany.
-
Yyy a skąd u Was ta wiedza że zrobię źle? A może ktoś źle mi splanował? Osobiście wolę robić sam auto niż mam oddać do mechanika czasami. Już się naogladałem jak robią samochody i to nawet prawie rodzina.... Już kilka razy miałem sytuację że tłumaczyłem po kolei co ma mechanik zrobić. Raz myślałem że dojdzie do rękoczynów po robocie mechanika. Przed brała 0.4 litra oleju na 10000 km po mechaniku 1.2 l. Tłumaczenie mechanika to zły styl i technika jazdy(pilowanie). Żeby nie było planować sam nie będę. P. S. Moja żona po kilku razach składania rozrządu że mną w v6 stwierdziła że w 2.0 16v może sama wymieniać. Robiłem i uwierz że rdzy/kamienia nie usuniesz. To już tam zostanie... Zresztą widać na moich zdjęciach przy cylindrach jaki ładny kolor. Jakbym wiedział że auto jeździło na wodzie to bym nie kupił. Ile razy już plukalem i zalewałem nowym płynem. Jak zawiozłem do gazownika trójnik od cieczy po 8 latach to nie mógł uwierzyć w dziury... Narzędzia do wymiany głowicy mam. Niczego mi nie brakuję. NR głowic prawa: 90573744, lewa:90573745
-
Nie wiem czy poprzedni właściciel nie jest winny. Dolewanie wody i jazda na tym wielokrotnie przypomniała mi że mam auto. Przewody, nagrzewnica wszystko w rdzy. Poprzednia uszczelka wręcz zjedzona przez rudą, a na przepływach płaty rdzy były. Sprawdzę szczelność szlif i składam
-
Widzę że drarzysz temat części. Kupiłem już wszystko wydałem 1300pln.
-
Jutro wykonam zdjęcie. Śruby oczywiście były dokrecone kluczem dynamometrycznym, kątomierz też zakupiłem. Może mam pecha...
-
Sam. Niestety robiłem to pod presją czasu, dodatkowo w listopadzie pod koniec w mało przyjemnej temperaturze. Ta część nie pochodzi z mojego termostatu, to tam było. Czy Tobie chodziło o ten kwadracik co zaznaczyłem na zdjęciu?