Skocz do zawartości

Grabarz

Gadzetowy
  • Zawartość

    9116
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    62

Ostatnia wygrana Grabarz w dniu 8 Styczeń

Użytkownicy przyznają Grabarz punkty reputacji!

Reputacja

1484 Excellent

3 obserwujących

O Grabarz

  • Tytuł
    Gadżetmen & Modelator & Szlauf lvl Hard
  • Urodziny 10.08.1989

Converted

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skrzynia
    Manual
  • Województwo
    łódzkie
  • Miasto
    Piotrków Tryb.
  • Model
    Omega B FL
  • Silnik
    Y25DT
  • Typ nadwozia
    Sedan
  • Inne Auto
    Vectra C

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Grabarz

    liczymy do 8888

    4948 lukary luj
  2. Grabarz

    Uzytkownicy z forum omegaklub.eu

    Stalo sie to ze sami doprowadzili do rozpadu, zarzad zrezygnowal zebral sile w kupe i zalozyl elite, gdzie siedza teraz wszyscy i nie ma ze ktos kogos nie lubi albo dostanje ostrzezenie ze napisal dupa, generalnie atmosfera luzna w hooy sami swoi i zadnej spiny takze zapraszamy na forum a historia dokladna rozpadu okp jest zbyt dluga zeby wyjasniac
  3. Grabarz

    Grzanie silnika

    Pozniej sprawdzę co i jak i napisze
  4. Grabarz

    Grzanie silnika

    O panie od pyty pisania
  5. Grabarz

    Catera w dieslu By Grabarz

    Okazalo sie ze pekla mi sprężyna z tylu i poszukuje na tyl - 35 jakby ktos cos chetnie przygarne no i z nowości nowa okleina pod maska i najważniejsze uratowane swiatla stopu wraz z caterowym przez ryszarda uff dzieki rychu btw zyjesz dzisiaj?
  6. Grabarz

    Grzanie silnika

    Dokladnie, w omedze i w vectrze mam to samo strasznie dlugo sie nagrzewa, dlatego warto naptawic eberspachera, polecam jest roznica w nagrzrwaniu i to znaczna
  7. Grabarz

    Omega 2,5DTI 2002r

    Bardziej nieszczelnosc bym stawial tomekwro mial podobnie
  8. Grabarz

    Omega 2,5DTI 2002r

    Generalnie wogole nie powinna gwiazdac a już na pewno nie przy odejmowaniu gazu [emoji14]
  9. Grabarz

    Omega 2,5DTI 2002r

    Elo, zacny motor, kolor w pyte i wnetrze rowniez, podsumowujac najlepsza konfiguracja omegi jaka wyszla bedziesz wymienial uszczelke w baku? Przyjrzyj sie czy zbiornik ci sie nie wypatrzyl ostatnio z tym walczylem u siebie, a co do silnika jesli juz wszystko masz na wierzchu przyjrzyj sie pompie CR bo tego nikt nie robi a jest do niej slaby dostep, majac na wierzchu zerknij czy sie nie poci i od razu zalatwisz sobie temat na przyszłość o ile będzie taka konieczność i klasycznie powodzenia w modach bede ci kibicowal bo dobra baza a nie jakies tam podklady [emoji14] btw odcien koloru Z20R?
  10. Grabarz

    Przenosimy Radyjo(NCDC) do schowka, tudzież w inne miejsce

    Wez do niego naposz na fejsie albo esa szybciej będzie [emoji14] a radyjo kenwooda z tego co pamietam
  11. Grabarz

    Przenosimy Radyjo(NCDC) do schowka, tudzież w inne miejsce

    Pisz do lipy on powinien wiedziec jest po takim zabiegu
  12. Grabarz

    Była stz i nowa omeszka by krystian

    Piekna dupa
  13. Grabarz

    Omega Steimentz bfl 3.2 v6 by Rafke

    A co to tu taki inny kolorek przy drzwiach?
  14. Grabarz

    2.6 v6 sedan by Norbert

    Dla mnie za ciemne
  15. Grabarz

    Przenosimy Radyjo(NCDC) do schowka, tudzież w inne miejsce

    No i misiek robil bo bose zakladal chyba o ile sie nie myle
×

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z naszej strony akceptujesz regulamin Regulamin oraz Warunki użytkowania. Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania.