Skocz do zawartości

AHMED25

Members
  • Zawartość

    512
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana AHMED25 w dniu 11 Kwiecień 2018

Użytkownicy przyznają AHMED25 punkty reputacji!

Reputacja

55 Excellent

O AHMED25

  • Tytuł
    TERRORYSTA :D
  • Urodziny 17.06.1990

Converted

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skrzynia
    Manual
  • Województwo
    łódzkie
  • Miasto
    Piotrków Tryb.
  • Model
    Omega B FL
  • Silnik
    X25TD
  • Typ nadwozia
    Sedan
  • Inne Auto
    Opel omega bfl 3.2 v6

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. AHMED25

    GRANAT DYMNY by AHMED25

  2. AHMED25

    GRANAT DYMNY by AHMED25

    Tak wiec prace chyla sie ku koncowi :)papa zalozona rurki prowadzace rope z pompy do wtryskow rowniez. Rurki przelewowe nowe na swoim miejscu. Pozostalo mi zmienic rurki od podcisnien zalozenie napinacza zaslepienie egr-u I zalozenie dolotu na nowych uszczelkach. Oby praca nie poszla na marne I pompa juz bedzie szczelna.
  3. AHMED25

    Piotrków Tryb. luźne pogawędki

    Wczoraj z dostawa bylem na gorze I dopiero sie szykuja. Wyglada jakby dopiero na ferje sie szykowaly
  4. AHMED25

    GRANAT DYMNY by AHMED25

    Walcze wujo mysle ze z pozytywnym skutkiem :)no pewnie jak tylko siewszystko ulozy to z pewnoscia sie zobaczymy.
  5. AHMED25

    GRANAT DYMNY by AHMED25

    Nastal kolejny etap bo dluzszej nieobecnosci. Niewielki bo niewielki ale zawsze cos. Po zakupie wszystkiego czego potrzeba (tzn. Odpowiedniej niestandardowej nasadki I sciagacza) rozebralem pompe na tyle ile moglem. Wnetrze wygladalo na nietkniete . Stwierdzilem ze rozebralem pompe na tyle ile moglem bo niestety tak bylo niektore sruby niedrgnely I zaczely sie niestety obrabiac najwazniejsze mysle wymienilem uszczelki I zlozylem na wczesniej zrobionych znakach oby nie ciekla hehe . Pompa juz siedzi w silniku jeszcze ja.na silniku ustawic I poskrecac wszystko do kupy I szukam zapasowej pompy do ponownego uszczelnienia I na zapas. C.d.n.
  6. AHMED25

    Piotrków Tryb. luźne pogawędki

    Ja przepraszam za nieobecnosc moja lecz moje plany szybko runely. Jazdy za chwile zaczynam ,auto jeszcze nieposkladane I wgl.bawcie sie dobrze choc szkoda ze nie moge byc z wami w tym szczegolnym dniu.
  7. AHMED25

    GRANAT DYMNY by AHMED25

    Tak wiec robimy nie spimy ruszyl kolejny etap reanimacji pompy. Na wstepie wyczyszczenie miejsc pod uszczelki od dolotu I wumiane wezy przelewowych. Oraz zostalo serce z serca wyjete najwiecej czasu z tym sie barowalem ale z pozytywnym skutkiem . Znaki porobione wiec pompa bedzie ustawiona tak samo jak wczesniej. Oczywiscie bez czyszczenia silnika sie nie obedzie ale powoli ze skutkiem pozytywnym.
  8. AHMED25

    GRANAT DYMNY by AHMED25

    No tak sam bede pompe wyciagal I niepowiem bo sie cykam troche tego ale podejmuje wyzwanie. Nie ma co chwalic dnia przed zachodem slonca. Oby poszlo wszysto pozytywnie I po mojej mysli
  9. AHMED25

    GRANAT DYMNY by AHMED25

    Spokojnie serek na to przyjdzie odpowiedni czas. Musialo byc I tak tam modzone bo przy zakupie kopciucha mialem kilka nowych dolozonych swiec. Pozatym zaplecze czasowe praktycznie jest znikome ,a fundusze tez niezaciekawe tak wiec to musi poczekac
  10. AHMED25

    GRANAT DYMNY by AHMED25

    Uszczelki pod dolot kosztuja po ok 5 zl za sztuke, jak sie swieca ukrecic wiaze sie to ze sciaganiem glowicy przy okazji rozpiac rozrzad czyli wymiana lancucha slizgow juz sie nie dokupi . Czyli koszta wzrastaja I czas roboty tym bardziej a na ten moment funduszy takowych nie posiadam a czasu brak.
  11. AHMED25

    GRANAT DYMNY by AHMED25

    Ja danio za swiece sie nie zabieram bo jest z tym troche pracy I moze przyspozyc sporo problemow. A somochod jak najszybciej potrzebuje sprawny. Wszystko w swoim czasie :)bede musial zamowic sylikony.
  12. AHMED25

    GRANAT DYMNY by AHMED25

    Tak wiec minelo sporo czasu od momentu ostatniego postu. W czasie gdy nie pisalem wymieniony zostal olej I plyn chlodniczy. Przebyla ze mna sporo km az do tej pory. Jezdzila by nadal gdybym nie zauwazyl ze znaczy teren I to bardzo I posmierduje ropą. Przy przegladzie w garazu wyniklo co ja dokladnie boli. Przyczyna pyla prosta pompa wtryskowa wyjezdzila swoje. Nadal jest sprawna ale uszczelki juz nie spelnialy swojej funcji I sie lalo z nich I to z kilku miejsc. Jak widac na zalączonym obrazku komplet uszczelek do pompy juz jest jak rowniez do dolotu. Czekam tylko na sciagacz kola pompy I pompe kladziemy na stol. Przy zdejmowaniu kolektora dolotowego okazalo sie miejsca jest malutko ale na tyle by to ogarnac oraz ze kilka srob w szczegolnosci na pompie. Przy nadarzajacej sie okazji dojdzie do wymiany rurek przelewowych bo z gumowych zrobily sie plastikowe. Wyczyszcze dolot , zaslepie ten nieszczesny EGR I przemyje silnik. A ze mam juz wiele na wierzchu to przyjrze sie jeszcze innym miejscom.
  13. AHMED25

    BALBINA

    Nawet byly dwie zachaczone.Bo oprocz matki na tym parkingu stala tez ojca mojego I tez dostala
  14. AHMED25

    Piotrków Tryb. luźne pogawędki

    No fakt czytalem temacik . Zobaczymy co z tego bedzie
  15. AHMED25

    Piotrków Tryb. luźne pogawędki

    Zmeczenie materialu pompa stwierdzila ze zacznie przeciekac . Dzisiaj ide rozebrac I uszczelniac
×

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z naszej strony akceptujesz regulamin Regulamin oraz Warunki użytkowania. Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania.