Skocz do zawartości

OmegaBrok

Klubowicz
  • Zawartość

    47
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutral

O OmegaBrok

  • Tytuł
    Początkujący
  • Urodziny 30.05.1988

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. OmegaBrok

    Klekocząca Vectra C Famula

    kurła sam rozkminiam opcję tych lamp "Gieteosowych" tyle że regenerowanych bo jak patrzyłem w IC to koszt ori helli za sztukę to coś niewiele ponad tysiak to jednak nie na mój portfello ale patrząc na różnicę te od GTS-a lepiej się jednak prezentują?
  2. OmegaBrok

    Opony federal

    ja kupowałem u znajomego wulkanizatora to nie pomogę w tej kwestii ale może Łukary?
  3. OmegaBrok

    Opony federal

    dokładnie i ja mam takie odczucia do nalewek...Tylko widzisz Łukary baaardzo duża część osób nalewkę kwalifikuje jako oponę nową,a to jest błędny tok myślenia a te wszystkie pożal się Boże pisma motoryzacyjne w tym fakcie utwierdzają a mało osób wie że przy prawidłowym procesie technologicznym w dobrej fabryce taka nalewka jest wytwarzana z naprawdę dobrych materiałów i profesjonalnie przetwarzana,co nie zmienia faktu że nie jest to opona na dziesięć lat jak w przypadku nowej gdzie mało jeździmy góra dwa trzy sezony a w cenie używanej markowej która może tylko sezon wytrzymać,no i ma mniejszy bieżnik
  4. OmegaBrok

    Opony federal

    no i oczywiście rozmawiamy tu o nowszym procesie bieżnikowania,czyli takim gdzie poza bieżnikiem masz wzmacnianą(czy tam nalewaną jak kto woli) boczną część opony tak jak miałem u siebie
  5. OmegaBrok

    Opony federal

    Prawie dwa lata miałem te PROFIL-e i zapierdzielałem nie raz i nie dwa pod 200km/h i nic się nie działo...gdybym tak wierzył w te wszystkie stereotypy to ani nie miałbym Omegi ani nalewek,baa fiatami i fordami też bym nigdy nie jeździł ja osobiście nalewkę uważam jako dobrą używaną oponę na (jak wspomniałem) dwa góra trzy sezony,i jeszcze lepszą alternatywę dla np 10 letniej opony która nie wiadomo jak była eksploatowana,nalewkę też trzeba umieć kupić,a skoro większość ludzi przy opcji "oszczędzanie" robi to po najgładszej linii oporu to potem się słyszy rewelacje o wystrzałach i innych bajerach,a wystarczy dołożyć np 60 zł więcej za nalewkę lepszej firmy i odczucia już będą inne. Takie moje zdanie,opony federal bym nie kupił,ale PROFIL-a już tak Wszystko zależy od dostawcy i podejścia...choć jedyną prawdą że najlepsze opony są markowe i nowe,ale czasem warto rozważyć ciekawe alternatywy byle z głową
  6. OmegaBrok

    Opony federal

    jak się zastanawiasz nad używkami to rozkmiń bieżniki PROFIL-a ja się właśnie zastanawiam nad taką alternatywą,ogólnie myślę o kupnie nowych ale mogę mieć z tym trochę problem (rejestracja auta i OC mi się zbliża),i pewnie na ten sezon kupię używki,a na nowe sobie odłożę,ale do czego zmierzam...te nalewki Profila są całkiem spoko,dwa lata temu do omegi szukałem lata ładnego i nic nie było(wszystko ze ściuchanym bieżnikiem),i mój znajomy wulkanizator mi zaproponował w drodze alternatywnej właśnie profila,nie byłem przekonany ze względu na te opowieści o wystrzałach i tak dalej,ale przekonał mnie dwuletnią gwarancją bez limitu km na te opony,założyłem i w sumie złego słowa na nie powiedzieć nie mogę,były mega ciche,na suchym dobrze się trzymały,jedynie na mokrej nawierzchni stawały się nerwowe podczas gwałtownego hamowania,ale przez ten czas nic nie poparciało,bieżnik nadmiernie się nie wycierał,trochę miałem odczucie jakby auto "pływało" to pewnie przez skład mieszanki opony(zapewne była miękka),i teraz tak jak masz do wyboru powiedzmy 10 letnią oponę z jako takim bieżnikiem którą z premedytacją kupujesz na sezon góra dwa bo dłużej nie wytrzyma,i masz do wyboru w tej samej cenie dobre nalewki gdzie mięsa masz multum i też powiedzmy pojeździsz te góra dwa trzy lata (bo nalewkami raczej dłużej nie pojeździsz) to co jest lepiej wybrać? I nad takim samym wyjściem myślę teraz,tylko co ważne do takich opon musisz mieć sprawdzonego dostawcę który zamawia z pewnych żródeł,bo jest sporo "fabryk" które robią takie opony "po kosztach" i to jest faktycznie opona zwiększonego ryzyka
  7. OmegaBrok

    [Ankieta] Zmiana silnika Forum

    nie chciało mi się czytać wszystkich postów a jak wiadomo niestety rzadko tu wpadam,ale jeśli mogę wyrazić swoją opinię(o ile byłaby jeszcze ważna) to poprzedni silnik bardziej mi "grał" po nowym silniku ciężko było mi się "przestawić" i też miało to wpływ na ilość moich wizyt tutaj - częściej wygrywał fejsbuk choć tam ludzie wypisują głupoty totalne,ze swojej strony widziałbym stary silnik z pewnymi modyfikacjami - ale bez mocnego tuningu,bardziej taki z gustem i smakiem
  8. OmegaBrok

    Klekocząca Vectra C Famula

    łoo Panie to z 2 koła poszło co? wachacze które wymieniałeś i na jakie?
  9. OmegaBrok

    V-ka 3,2 Łukarego

    FX3 ESP - układ stabilizacji toru jazdy @Łukary ta opcja ciągle wzbudza kontrowersje To Omegę jednak można było doposażyć w ESP? Domyślam się że pierwszego wariantu ale weryfikowałeś to już może gdzie na parkingu?
  10. OmegaBrok

    Kombiacz Łukarego :D

    bendom...bendom se mody bendzie siem działo,i znowu nocy będzie mało,bendzie,bendzie głośno bendom wydechy,bendzie modzenie,znów przemodzone bendzie całom noc Gratulację Łukary zakupu!
  11. OmegaBrok

    Vectra C By Omega Brok

  12. OmegaBrok

    Vectra C By Omega Brok

    nie, to jest z22se 147 KM
  13. no i na mnie przyszedł czas od razu zaznaczam ze z racji nikłego zainteresowania sprzedażą Omegi a co za tym idzie ceną jaka widniała),podjełem decyzję że zostaje w rodzinie ale do tematu... Opel Vectra C Comfort Sprowadzona z Finlandzi w Kwietniu zeszłego roku na użytek własny (nie handlarz),auto praktycznie bezwypadkowe(szkoda parkingowa na tylnym zderzaku,i coś było robione z lewym przednim błotnikiem bo trzy śruby widać ruszone),wsie szyby ori,zawiasy,śrubki,i w tym podobne bajery oryginalne bez śladów dotykania. Przebieg 230 kkm udokumentowany! la la la lalunia Wyposażenie: Znaczenie nr VIN: Producent: General Motors Płyta: Vectra Model: Vectra C Nadwozie: 4-drzwiowy sedan Kod nadwozia: F69 Rok modelowy: 2003 Fabryka: Russelsheim, Niemcy Numer seryjny: 096756 Informacje o modelu: Data produkcji: 04.03.2003 Kierownica po stronie: lewej Wyprodukowano dla: Finlandii Kod silnika: Z22SE Nr silnika: 11162808 Kod GM Drive:: XXJU Numer I rejestracji: BZY-104 Farba zewnętrzna: Jasnoszary ( Silver Lightning ) 163 - metalik, 2 warstwy Kody wyposażenia: 80I Wykończenie wnętrza: czarne 80X Wykończenie siedzeń: czarne 80Y Wykończenie boczku drzwi: czarne A51 Przednie siedzenia kubełkowe AH4 Fotel kierowcy: komfortowy z regulacja ręczna, 6-cio kierunkową i regulacją odcinka lędźwiowego AHA Fotel przedni lewy z regulacją podparcia lędźwiowego AY0 Poduszki powietrzne dachowe przód B76 Zestaw wskaźników: czarne tarcze BA9 Klimatyzowany schowek BD8 Listwy dachowe w kolorze nadwozia C77 Nadmuch powietrza na drugi rząd siedzeń CE4 Spryskiwacze reflektorów wysokociśnieniowe CJ2 Klimatyzacja elektroniczna dwustrefowa (climatronic) z czujnikiem jakości powietrza D09 Podłokietnik przedni środkowy DDG Lusterka zewnętrzne sterowane elektrycznie z podgrzewaniem, składane ręcznie DT4 Popielniczka i zapalniczka (pakiet dla palących) FR7 Przełożenie przekładni głównej: 3.95 przód JL9 Układ ABS K09 Alternator: 120A K34 Tempomat elektroniczny KA1 Podgrzewane siedzenia przednie L61 Silnik benzynowy 2.2l, 4 cylindry, DOHC MG3 Ręczna skrzynia biegów 5-biegowa typu F23SR MM3 Wyposażenie dla ręcznej skrzyni biegów N46 Kierownica 4-ramienna N65 Koło zapasowe dojazdowe, stalowe NC0 Wyposażenie dla krajów Unii Europejskiej NT4 Norma emisji spalin: EEC 05 NW9 Układ kontroli trakcji (TC) elektroniczny, zaawansowany PY3 Felgi stalowe 6 1/2J x 16 QFP Opony 215/55 R16-93 v T61 Układ automatycznego włączania świateł do jazdy dziennej T6C Wykończenie wnętrza: standardowe, wariant 1 TN7 Akumulator: 66Ah U08 Klakson: wielotonowy U66 Głośniki: 7 sztuk U91 Antena dachowa: radiowa krótka UEC Automatyczna recyrkulacja powietrza (czujnik jakości powietrza) VG9 Wosk zabezpieczający karoserii W1K Instalacja radiowa do podłączenia zmieniarki płyt CD W1Y Przyciski sterowania radiem na kierownicy W2N Usunięto boczne emblematy i napisy W6U Wykończenie siedzeń: standardowy, wariant 2 W8X Dodatkowe elementy do instalacji radia WD4 Identyfikacyjny punkt kontroli XA7 Podgrzewane dysze spryskiwaczy szyby przedniej Z0J Konwersja modelu COMFORT Z1F Prędkościomierz w km/h ogólnie bardzo cierpiałem na VC no i udało się zdobyć Niestety zawiodę(zapewne ponownie) "starych" użytkowników elity,tak jak Omega Vectra pozostanie serią czyli wygodnym wozidupkiem W planach: Pakiet olejowo-filtrowo-płynowy Nowe gumy letnie Obszycie kierownicy Regeneracja lamp przednich(ewentualnie ich wymiana,lewe rozszczelnione i uchwyty połamane) Reszta ideał
  14. OmegaBrok

    Łamaga z Broku

    mój temat to jeden wielki spam więc chyba bez różnicy
  15. OmegaBrok

    Łamaga z Broku

    żeby kurdę nie było,tekst mojego autorstwa ale Diguś skopiował ,ale że nie mam wtykóf w sondach to nie założę mu sprawy o autorstwo,bo i tak zara by wyszło że Elita to rodzina a w pierwszym stopniu pokrewieństwa się nie liczy i uj by z tego wyszło to odpuszczam ... @digi tylko nie móf znowu że nie kumasz
×

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z naszej strony akceptujesz regulamin Regulamin oraz Warunki użytkowania. Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania.