Skocz do zawartości

Skandal

Klubowicz
  • Zawartość

    35
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutral

O Skandal

  • Tytuł
    Początkujący
  1. Cześć ! Panowie mam taki problem, jakiś czas temu zmieniłem koła na letnie (mój 3 sezon letni z omegą) 225/45/17 i auto zaczęło prowadzić się DRA-MA-TY-CZNIE. Od razu poznałem objaw - walnięte małe tuleje na wahaczach, akurat miałem zamontowane poliusretany (oba miały pęknięcie na wylot na 1/3 obwodu i ogólnie nie polecam w cholere...), wymieniłem na ori Lemfordery i jakież to było moje zdziwienie, że auto dalej prowadzi się okropnie... Na nawet lekkich koleinach auta nie da się utrzymać by jechało prosto, przy prędkości ~100km/h wjeżdżając na jakąkolwiek nierówność czy łączenia asfaltu szarpie kierownicą, kałuże tak ciągną na zewnątrz jakby auto nic nie ważyło, opony piszczą przy lekkim hamowaniu i każdym pokonywaniu ronda... Ktoś wie w czym może być problem? W tamtym roku wymienione wszystkie drążki kierownicze na lema, wspornik lema, duże tuleje czerwone poli, małe lemfordery, przekładnia w tamtym roku zakładana świeża z niemca, sworznie również w tamtym sezonie wymienione... Wszystkie te elementy mają aktualnie najechane około 15-20kkm, dziś na kanale sprawdziłem wszystko co mogłem, nigdzie nie ma ani grama luzu, łączenie magiel-kolumna kierownicy również sprawdzona i dokręcona. Dodam jeszcze, że pompa wspomy jest na wykończeniu, jeśli ma to znaczenie. Po wymianie małych tulejek w ubiegły weekend nie robiłem jeszcze zbieżności, ale przy wcześniejszych wymianach tulejek (teraz był 3 raz) również nie robiłem i problemu nie było. Ktoś wie gdzie może leżeć problem?
  2. Skandal

    Luz w układzie kierowniczym

    Sprawdź czy wieloklin na łączeniu kolumna-przekładnia masz dobrze dokręcony
  3. Skandal

    ukł. chłodzenia - pytanie o czujniki i zawór

    Wielkie dzięki, chłopaki
  4. Witam, mam 3 pytanie dotyczące układu chłodzenia, mianowicie: (pacjent 0B, 3.0) 1. Jak najsensowniej spuścić płyn chłodniczy, by go odzyskać? 2. Czy pod czujnikami na chłodnicy uszczelki są wymienne? I gdzie ewentualnie można je kupić? 3. Przewód z elektrycznej pompki wody idzie do krućca 1 czy 2? Z góry dziękuję za odpowiedzi i pozdrawiam
  5. Skandal

    Problem z nagłośnieniem BOSE

    Tak, oddałem do naprawy, powinno być gotowe na jutro
  6. Skandal

    Problem z nagłośnieniem BOSE

    Da się to jakoś sprawdzić nie mając radia na podmianę? EDIT. Problem rozwiązany, po podmiance radio wszystko gra (prócz głośników w tylnych drzwiach) miałby ktoś schemat do BOSE?
  7. Skandal

    Problem z nagłośnieniem BOSE

    Wymieniłem wzmacniacz i dalej to samo :-( Ktoś ma jeszcze pomysł co mogło paść? :-(
  8. Skandal

    Problem z nagłośnieniem BOSE

    Orientuje się ktoś czy wzmak z kombi jest taki sam jak z sedana?
  9. Skandal

    Problem z nagłośnieniem BOSE

    Da się jakos sprawdzić czy to na pewno wzmacniacz?
  10. Witam. Panowie mam taki problem, mianowicie stopniowo zaczęło mi się kończyć nagłośnienie... Najpierw przestała grać półka, następnie lewe tylne drzwi, a potem został już tylko głośnik w drzwiach kierowcy i bardzo cicho gra banan na półce (gwizdki też nie działają). Głośniki sprawdzane i przemieniane, wszystkie sprawne. Ktoś wie co mogło paść?
  11. Skandal

    Radio CCR600 + zmieniarka Blaupunkt cdc2 Problem

    Unique, dzięki ! Okazało się, że bezpiecznik jest całkiem niepotrzebny, po mocnym wciśnięciu kluczyka i odpaleniu radia trzymająć przycisk z kółkiem wyskoczył ekran z kodem do wpisania
  12. Skandal

    Radio CCR600 + zmieniarka Blaupunkt cdc2 Problem

    Mam dwie zmieniarki i obojętnie która jest podłączona i tak nie można wejść do opcji z wpisywaniem kodu. Ale mi teraz sprzedałeś klina ! Otwieram skrzynkę z bezpiecznikami a tam - nie ma Ani bezpiecznika ani pinów A według VINu moja oma posiadała 6-płytową zmieniarkę. Kostka w bagażniku też jest i podpinając do niej zmieniarkę zaczyna mieszać płytami (obie mieszają)
  13. Skandal

    Radio CCR600 + zmieniarka Blaupunkt cdc2 Problem

    Wcześniej wizualnie radio do niczego nie pasowało, a teraz wygląda przyjemnie ^^ Na włączonym, wyłączonym... Próbowałem już chyba wszystkich możliwych opcji :-(
  14. Witam. Mam takowy problem. Wyrzuciłem dziś z omegi kiczowatego pioneera i zastąpiłem go oryginalnym zestawem, który nawet widniał w VINie. Problem jest następujący, radio nie chciało żadnego kodu, od razu zaczęło fajnie chodzić lecz ze zmieniarką już nie poszło tak fajnie Przełączając na płyty wyświetla się CD-SAFE, lecz nie mogę nigdzie wpisać kodu. Trzymam przycisk (kółko) i po chwili trzymając przycisk włączam radio i nic, od razu odpala Tunera i o żaden kod nie woła. Zmieniarka raczej sprawna, bo podmieniałem i problem ten sam Ktoś wie co jest nie tak?
  15. Skandal

    Pamięć fotela - schemat

    :-(
×

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z naszej strony akceptujesz regulamin Regulamin oraz Warunki użytkowania. Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania.