Skocz do zawartości

SZAJBUS_SzeF

Members
  • Zawartość

    406
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    7

Ostatnia wygrana SZAJBUS_SzeF w dniu 11 Listopad

Użytkownicy przyznają SZAJBUS_SzeF punkty reputacji!

Reputacja

205 Excellent

O SZAJBUS_SzeF

  • Tytuł
    Elite maniak

Converted

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skrzynia
    Manual
  • Województwo
    śląskie
  • Miasto
    Lędziny
  • Model
    Omega B FL
  • Silnik
    X30XE
  • Typ nadwozia
    Sedan

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. SZAJBUS_SzeF

    Nagar na aluminiowych pokrywach zaworów

    Taa. Do tego "po borygo sie nie rzygo".
  2. SZAJBUS_SzeF

    Nagar na aluminiowych pokrywach zaworów

    Kup preparat do mycia silników np. wesco albo akra za parę złotych, psiknij, szuru-buru pędzlem i fajrant. Ewentualnie zmywacz do gaźników ale to drogi szpas a efekt taki sam. Nitro wysusza szybko odparowuje i nie radzi sobie z osadem olejowym. Co do olejowego offtopu to Castrol to sraka nie olej Ja leję tylko
  3. SZAJBUS_SzeF

    Omega Steimentz bfl 3.2 v6 by Rafke

    Albo o takim?
  4. SZAJBUS_SzeF

    Catera w dieslu By Grabarz

    Chodzi o pomiar ilości paliwa powracającej z wtryskiwacza i porównanie ich z innymi wtryskami. W skrócie zakładasz 6 przeźroczystych przewodów po jednym na każdy iberlauf (powrót z wtrysku). Powrót do filtra zaślepiasz. Przewody muszą mieć taką samą długość np. 1m. W desce zrobisz 6 otworów, przełożysz te przewody i podwiesiz pod maską byś widział ich całą długość. Zapalasz auto, chwilę pochodzi i porównasz ilości paliwa w twoich przezroczystych przewodach. Jeśli paliwa w którymś przewodzie jest wyraźnie więcej - wtryskiwacz zamiast podawać paliwo do komory spalania wali na przelew. Jeśli paliwa na którymś jest wyraźnie mniej - wtryskiwacz "leje". Fachowo robi się to takim zestawem.
  5. SZAJBUS_SzeF

    Catera w dieslu By Grabarz

    Grabuś wtryski sprawdź najpierw na aucie na przelewach. Szkoda kosztów.
  6. SZAJBUS_SzeF

    Catera w dieslu By Grabarz

    Graba jak paliwa jest mało to nie ma szans na poprawne ciśnienie na rampie. Takie cuda działy się w q7 jak była pęknięta obudowa filtra paliwa (wewnątrz). Ale działo się to tylko przy pałowaniu.
  7. SZAJBUS_SzeF

    Catera w dieslu By Grabarz

    Jak ciśnienie masz dobre to ja sprawdził bym wtryski na przelewach.
  8. SZAJBUS_SzeF

    Catera w dieslu By Grabarz

    Niskie ciśnienie na rampie?
  9. SZAJBUS_SzeF

    Catera w dieslu By Grabarz

    twardy musisz być. Na plaka pali? Czujnik wałka położenia wałka rozrządu sprawdzałeś?
  10. SZAJBUS_SzeF

    Ubytek płynu chłodniczego

    Oj cygan cygan. Ja myślałem że jesteś poważny gość a tu takie wypowiedzi. Gdybyś choć raz w życiu demontował deskę rozdzielczą w jakimś samochodzie to nie pisał byś takich rzeczy. Czasem fabrykę trzeba poprawić i wdrożyć udoskonalenia. Przecież nie zostawiłeś na podwoziu oryginalnej warstwy antykorozyjnej prawda? Sam wiesz że oryginalna warstwa antykorozyjna to tylko imitacja zabezpieczenia blachy. Jeśli coś można wykonać lepiej, coś poprawić, przerobić to dla czego tego nie robić? Gdybym inżynierowie wiedzieli że nagrzewnica stanie się problemem sami wykonali by deskę w taki sposób by umożliwić jej wymianę bez demontażu połowy samochodu. Coraz częściej w twoich wypowiedziach zauważam że nie masz pojęcia o czym mówisz. Ja nie zabieram głosu w sprawach na których się nie znam. Tobie też polecam.
  11. SZAJBUS_SzeF

    Catera w dieslu By Grabarz

    Ło paaanie. Ostatnie inwestycje w pana pojazd przekroczyły wartość mojego 2.5dti :p Grunt że zrobione. Odnośnie nietypowych usterek to nie tylko ty masz takie szczęście. Mi w stilo ocierały półosie o stabilizator na wybojach i też ciężko było dojść co jest nie halo. W pracy w wózkach też mamy nie lada zagadki - tam oprócz mechaniki i elektryki dochodzi jeszcze hydraulika. Do nie których problemów po prostu potrzeba czasu. Dobrze że się nie poddałeś. U mnie sedan też goni codziennie. Teraz kupiłem tego gruza żeby móc zrobić sedana. Niestety jak auto jeździ na co dzień to nie ma szans wykonać pewnych prac.
  12. SZAJBUS_SzeF

    Caravan Irmscher 3.2 v6

    Czyli w moim gruzie jest ESP? Jest to maj 2003r. 2.5dti R6 m57
  13. SZAJBUS_SzeF

    Caravan Irmscher 3.2 v6

    Autko zamiast TC to ESP?
  14. SZAJBUS_SzeF

    Omega Bfl kombi 2.5 DTI czarna

    14 to nie jest dużo za taki egzemplarz. Za 4 to gruz taki jak mój tyle że jest granatowa i nie ma skóry tylko sporty w welurze
  15. SZAJBUS_SzeF

    B FL x30xe sedan SzeFa

    Nie mówię że się nie da ale nie widzę w tym sensu tym bardziej że sedan jest 3.0 w manualu
×

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z naszej strony akceptujesz regulamin Regulamin oraz Warunki użytkowania. Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania.