Jump to content
  • advertisement_alt
  • CzasiU

    Klubowicz
    • Content Count

      623
    • Joined

    • Last visited

    • Days Won

      3

    CzasiU last won the day on November 16 2018

    CzasiU had the most liked content!

    Community Reputation

    106 Excellent

    About CzasiU

    • Rank
      Elite maniak
    • Birthday 04/11/1993

    Converted

    • Płeć
      Mężczyzna
    • Skrzynia
      Manual
    • Województwo
      łódzkie
    • Miasto
      Kutno
    • Model
      Omega B FL
    • Silnik
      2.5v6
    • Typ nadwozia
      Sedan
    • Inne Auto
      BMW E36

    Recent Profile Visitors

    309 profile views
    1. CzasiU

      Red Omega B FL by CzasiU

      Korzystając z okazji chciałbym gorąco podziękować zarządowi i wszystkim obecnym na zlocie za stworzenie wspaniałej atmosfery i klimatu. Był to mój pierwszy zlot na którym bawiłem się świetnie, mam nadzieję że zobaczymy się niedługo. Gorąco Pozdrawiam A teraz kolejny spóżniony update Tak dużo planów, tak mało pieniędzy a przede wszystkim czasu... W końcu po ok. miesiącu, mam chwilę żeby w końcu coś opisać z przeprowadzonych prac. W listopadzie ubiegłego roku na koniec sezonu, padła decyzja aby Omega przespała całą zimę w garażu i wyjechała dopiero na wiosne. Patrząc na to teraz, był to chyba najrozsądniejsze posunięcie. Z racji że Omega miała pękniętą szybę w rogu, nie było opcji żeby przeszła badania technicznego a ja obawiałem się tylko w jakim stanie jest podszybie. Badanie podszybia zaczeliśmy w połowie marca. Ze wstępnych oględzin nawet się ucieszyłem, bo na pierwszy rzut oka nie było tragedii. Jednak parę dni póżniej mój uśmiech znikł z twarzy. Podszybie plastikowe i pucha filtra kabinowy zostało rozebrane, w ruch poszły śrubokręty, przecinaki i szlifierka. Efekt tego wyglądał taki że na środku było pełno dziur, zaś strona pasażera, sito. Dolna część podszybia było totalne pruchno, w zasadzię to została tam sama ta pianka. Na początku był plan to ratować, ale po konsultacji z moim kolegą zapadła decyzcja o wycięciu i wstawieniu nowego podszybia. Oczywiście nie obyło się bez zdejmowania deski rozdzielczej... Kolejny problem jaki pojawił się to kupno podszybia. Nowego nie dostanę, a używkę w fajnym stanie ciężko znalężć. Szukałem dosyć długo bo nikt nie posiadał podszybia w jakimś sensownym stanie. Po 3 tygodniach szukania, w końcu coś znalazłem. Podszybie było w b.dobrym stanie, chodz i tak wymagało małych poprawek. Na następny dzień zabraliśmy się do pracy, musieliśmy wymierzyć, wyciąć i ładnie pospawać. Pracy dużo, czas uciekał a za nami już końcówka Kwietnia. Miałem pewne obawy czy uda mi się wyrobić na zlot. Po ogarnięciu podszybia czas na zamówienie szyby. Nie chciałem lecieć po kosztach tylko zrobić to porządnie i kupiłem nową szybę solarną Pilkingtona i oryginalne uszczelki (O zgrozo musieli je ściągać z Niemiec, przez co też troszkę czekałem). W międzyczasie jak jeszcze szukałem podszybia, nie marnując czasu postanowiłem zabrać się za tylne nadkola i progi. Oczywiście też lekko nie było, ale progi w Omedze ku mojemu zaskoczeniu były w fajnym stanie. Na zlot ledwo zdążyłem, bo auto było wstępnie gotowe do jazdy dopiero 30 maja. I tak nie zdążyłem założyć kilku plastików, gumowej listwy czy chociażby pomalować małą część na słupku karoserii. Przed zlotem miałem zmienić jeszcze parę rzeczy co zmieniłoby trochę wygląd auta ale niestety nie zdążyłem tego zrobić, mody będę wprowadzał w najbliższym czasie. W skrócie przeprowadzone operacje: - Wycięcie i wstawienie nowego podszybia - Malowanie słupków, dachu i tylnych błotników - Zabezpieczenie antykorozyjne podszybia, progów i środek nadkoli - Wstawienie szyby solarnej Pilkingtona z uszczelkami - Zdjęcie podsufitki i plastików (opis będzie w nastepnym update) Zdjęcia z operacji:
    2. CzasiU

      Wspólny przelot na zlot

      Proponuję wyjechać 2h wcześniej niż póżniej, weżcie pod uwagę to, że to jest Piątek godziny popołudniowe. Ludzie wracają z pracy, na A2 będzie na bank kocioł... Jeszcze zakaz dla ciężarowych do Wawy jest 16-20, także wszystkie duże będą cisnąć do Wawki Jak wylecicie z Gdyni o 11 z prędkością ok. 90km/h to ok. 14:30 będziecie na wysokości Kutna, na A2 będziecie wtedy o 15:30 przed samym zakazem. Obliczenia potwierdzone osobiście Łódzkie coś wiadomo?
    3. CzasiU

      Spam przedzlotowy

      Oj tam, oj tam idzie się pośmiać nieraz Cytując klasyka
    4. CzasiU

      Spam przedzlotowy

      Parę godzin temu wstawił posta z tą zrzutką na fanpage #Opel_Rush, tam też drą z niego łacha... Przy okazji wstawił foto z hamowni. Co nieco widać.
    5. CzasiU

      Spam przedzlotowy

      Wooow... grubo poleciał, jak typowy Janusz No to faktycznie nie mam więcej pytań... Strasznie mało musi zarabiać na tym YT, że nie stać go nawet żeby przyjechać na zlot Omegi. No ale cóż, jak widać niektórym sława szkodzi na mózg
    6. CzasiU

      Spam przedzlotowy

      Z tego co się orientuję to jest ona na sprzedaż, przed ww. usterką wisiała za ok. 30k. Ciekawe ile teraz ją ceni? Omega 3000 12V + Turbo (GT30) , wystrojona ponoć na ok. 300km, więc ma potencjał. Niestety na hamowni nie była, więc nie wiadomo ile ma dokładnie. Ogólnie byłbym może nawet zwolennikiem tej zrzutki, bo przecież chce odratować Omege A (i to w dodatku z potencjałem) której można policzyć na palcach jednej ręki. Z drugiej strony jednak kolega już wcześniej chciał ją sprzedać, więc pewnie jak zbierze hajs to i tak pójdzie. Ponadto Omega nie jest jego jedynym projketem, bo miał ich już kilka więc podejrzewam że na biednego nie trafiło, tymbardziej że suma nie jest duża... No cóż, niesmak pozostał. A tak btw to o co chodzi z Kickster'em, bo widzę że nia ma tutaj zbyt wielu zwolenników?
    7. CzasiU

      Spam przedzlotowy

      Ktoś się orientuję czy jest organizowana wspólna podróż (w konwoju) na zlot. Bo z łódzkiego, kujawsko-pomorskiego i wielkopolski można byłoby się gdzieś zebrać i razem jechać.
    8. CzasiU

      Spam przedzlotowy

      Na co, na rozmiar? Opona wypuszczona na rynek jest już z homologacją. A w przepisach wyraznie jest napisane że na osi (nie na wszystkich osiach) opony muszą być takie same. Radziłbym zmienić diagnoste
    9. CzasiU

      Spam przedzlotowy

      heh, to jeszcze lepiej... taki naród co zrobisz
    10. CzasiU

      Spam przedzlotowy

      Z tego co wiem to z wejściem tych małych tablic wiadomo było jakie jest ich przeznaczenie. Ludzie doskonale wiedzieli że tablice są dla aut importowanych z USA i JPN ale to kompletnie olali. Jeszcze wokół tych tablic jakaś moda nastała, no to teraz będą płacić. Jedynie co można zarzucić urzędą, to że w WK podczas rejestracji nie sprawdzali czy auto faktycznie jest z importu. Chodz i tutaj podejrzewam że personel musiałby być przeszkolony w tym zakresie, a co za tym idzie kilka mln na szkolenia.
    11. CzasiU

      Babcia Omega A

      Faktycznie, pomyliłem z innym silnikiem mój błąd Ciekawy jestem czy auto będzie daily czy do Motosportu. Trzymam kciuki za kolegę, zobaczymy co z tego wyjdzie
    12. CzasiU

      Babcia Omega A

      Akuart jedna z zalet V6 w Omie A to zmniejszona podsterowność i kilka kg na tył więcej. Jak ktoś w ogóle bierze pod uwagę rozłożenie masy to nię będzie ci wywalał wszystkiego co masz z tyłu i w ten sposób nie będzie tak tył uciekać. Sukcesywnie zdejmując trochę z przodu, z tyłu i krok po kroku dochodzisz do kompromisu nawet z C30SE. Ja i tak wolałbym R6, nie telepie się, nie potrzebuję wałków wyważających i jest dużo prostsza . Zależy też do czego auto ma służyć, w Touge czy drifcie np przeważają R6 z tego względu że są lepiej wyważone i mają lepszą kulutrę pracy. W BMW które ma fioła na punkcie wyważania nie uświadczysz żadnego V6, przypadek nie sądzę
    13. CzasiU

      Babcia Omega A

      To trzymaj do niego namiar w razie czego Ciekawy projekt. Obstawiam że to 3.2v6, aczkolwiek V6 w omedze A to dla mnie taki średni temat. Co prawda C30SE ma już troszkę latek ale jest bardziej pancerny i podatny na tuning, jednak rzędówka to rzędówka
    14. CzasiU

      Babcia Omega A

      To też zależy czy chcesz wstawić tylko przedni zderzak czy robić jakiś projekcik np. Fake Lotus. Dłubania jest tyle samo co w przypadku Lotusa ten cały bodykit. Co prawda w EVO ten spoiler się wysuwał przy większych prędkościach ale zawsze go można zamontować na stałe. Także wszystko w rękach właściciela
    15. CzasiU

      Babcia Omega A

      Fanty kupujesz z ogłoszeń czy na jakiejś grupie? W ogóle są jescze jakieś grupy poświęcone Omedze A Zderzaki ala Lotus są ciężkie do dostania, a jak już są to cena kosmos. Szukałem jakiś czas temu i jest ciężko z tym. Nie myślałeś iść w stronę EVO 500, co prawda bodykit również jest ciężko znależć ale EVO wychodziło mniej, także jest większy fame W Polsce to chyba w ogóle nikt EVO nie ma Powodzonkach w modach
    ×

    Important Information

    By using this site, you agree to our Terms of Use.