Skocz do zawartości

B0Cygano

Klubowicz
  • Zawartość

    1504
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    5

Ostatnia wygrana B0Cygano w dniu 10 Grudzień 2018

Użytkownicy przyznają B0Cygano punkty reputacji!

Reputacja

394 Excellent

1 obserwujący

O B0Cygano

  • Tytuł
    Mówię jak jest. ASO!!!
  • Urodziny 22.10.1990

Converted

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skrzynia
    Automat
  • Województwo
    podlaskie
  • Miasto
    BSK
  • Model
    Omega B
  • Silnik
    X 20 XEV
  • Typ nadwozia
    Sedan

Ostatnie wizyty

522 wyświetleń profilu
  1. B0Cygano

    Misiowóz Miśka

    To zobaczymy ile są warte teorie ludowe
  2. B0Cygano

    Misiowóz Miśka

    Ten myk z tureckim tylo w fl, czy w B też się trafia ?
  3. B0Cygano

    Misiowóz Miśka

    Dobrze, że w moim mułku gdzie jest BID język można zmienić bez Tech, za pomocą opcji z pozimu auta. Szkoda, że prusacy nie dodali naszego Polskiego.
  4. B0Cygano

    MV6 by kmx

    Z tego co mi wiadomo, żadne radio z epoki z Omegi nie będzie współpracoowało z emulatorem zmieniarki yatour, chyba, że się myle. Myśle, że ten zestaw co masz jest ok, a zmieniarka cd nie jess straszna i nie ma się co jej bać
  5. B0Cygano

    MV6 by kmx

    Czarny kolor wnętrza, to piękny kolor, mnie się podoba Co do kierownicy Irmschera wygląda bardziej prestiżowo, bo jest skórzano - "drewniana", ja u siebie też mam ją założoną Z mojego punktu widzenia jak zostawiasz OEM głośniki to szukaj radia oryginalnego, jeżeli planujesz jakąś większą rozbudowę audio, aby móc zawalić basem to zakładaj jakieś markowe świecidełko.
  6. B0Cygano

    Moonland 3.2 V6 LPG Miśka

    Patrzę Misiu zostajesz w Omedze, gratulacje zakupu i życzę aby służyła Tobie bezawaryjnie i wymagała nie wielkich nakładów serwisowych To teraz Ty Caravana będziesz ujeżdżać czy od razu do V6 ?
  7. B0Cygano

    Misiowóz Miśka

    No no teraz to tak To jest oryginał Tech 2 ? Widziałem na własne oczy, że właściwa i biegła obsługa tego narzędzia diagnostyczno - programowego wymaga sporego doświadczenia i rozpoznania w temacie, jak z tym jest u Ciebie ?
  8. B0Cygano

    MV6 by kmx

    Mnie nic o tym nie wiadomo @NerwuS13 Mówiłem przyjedź w rejon Podlaskiego, to zrobi się
  9. B0Cygano

    MV6 by kmx

    Witam Auto wygląda ciekawie i ładnie, również z punktu korzeni jaki serwisu w ASO. Dobrze by było gdybyś zaprezentował fotorelację z wnętrza pojazdu. Aby i ten trend i w Twoich rękach został podtrzymany a swoje prace zawęził do grupy uzupełnienia fabrycznych dodatków, które z nie wiadomych przyczyn w aucie poznikały. A na koniec widzę, że jesteś z województwa Podlaskiego, więc zachęcam do aktywnego udziału w życiu forum jaki z czasem może zorganizowania jakiegoś spotkania w naszym rejonie, bo tu z tym w ramach tego forum w naszym województwie nie za bogato.
  10. B0Cygano

    Wspomaganie w Omedz to jest dramat...

    @B&K Na pewno nie ja wychwalam Vag-a, ja tego koncernu nie nawidze i nie trawie i najchętniej pozbył bym się wszystkich egzemplarzy tego badziewnego koncernu z naszego kraju. Zgadza się czas na zmiany, ale bycie biednym obywatelem Polski nie daje dokonać tego manewru od zaraz, więc jeszcze muszę tyrać przy kierownicy. A w Omedze kategorycznie nie do przyjęcia jest tylko wspomaganie, reszta działa w stopniu mniej lub bardziej zadawalającym. I uwierz mi gdyby wspomaganie działało tak jak to zaprezentowane w ciągniku piał bym ze szczęścia nad tym autem.
  11. B0Cygano

    Wspomaganie w Omedz to jest dramat...

    To założyłem https://sklepdlarolnika.pl/pl/p/Wspomaganie-kierownicy-Zetor-5211-wersja-kompletna-ze-zbiornikiem-i-pompa-wspomagania/3777 Zgadza się przy kierowaniu, trzeba być czujnym, ale mi przystępnie lekko działające wspomaganie odpowiada Co do zbieżności, robiona 4 razy pełna geometria kół w dwóch rożnych warsztatach ze spełnionymi warunkami dla których się to w tym aucie wykonuje. Po żadnym z tych zabiegów, nie stwierdziłem zmiany w lekkości skręcania. Co do historii powypadkowej, mechanik robiący konserwacje nie znalazł śladów takich zdarzeń, jaki i miernikiem grubości powłoki lakierniczej nic takiego nie znalazłem, więc mogę sądzić, że takich zdarzeń nie było, choć pewności nigdy mieć nie można skoro auto miało przede mną 3 właścicieli. Wszystkie podzespoły o których tu wspominacie zostały wymienione, nawet znacznie więcej, o olejach nie wspominając i dopiero po pierwszej modyfikacji wspomaganie minimalnie się poprawiło względem serii z R4, ale do lekkości mu było daleko. Chociaż według mnie odpowiedzialność za ciężkie i toporne wspomaganie ponosi przekładnia śrubowo -kulkowa. Tego elementu testowałem 3 sztuki, ale wszystkie niestety używane, bo nowa to rzecz nie osiągalna, a każda używana jest zużyta w stopniu wprost proporcjonalnym do warunków w jakich pracowała i przejechanych kilometrów. Szkoda, że nie można przetestować fabrycznie nowej, ale z dużą dozą śmiałości mogę stwierdzić, że budowa, zasada działania tej części jaki mniejsza wydajność w stosunku do maglownic powoduje, że nie osiągniemy normalnego lekkiego wspomagania. Gdzie układ pracuje z normalną lekkością, tak jak zaprezentowano na krótkim filmiku w poście nr 1 nie ma najmniejszego problemu ze skręcanie m w miejscu. A ta teoria odnosi się do tego aby nie zużywać tak mocno elementów układu kierowniczego takich, gdyż jak kręcimy na postoju na nie właśnie oddziałują największe siły. Przy jednej pompie używanej była różnica, świadczyło to o mocno wyeksploatowanej pompie, gdzie rozgrzany płyn w 100 % nie trafiał na wirnik, była to pompa od Audi, dwie używane pompy z Omegi nie miały tego zjawiska. Jak również, te zjawisko nie występuje obecnie przy nowej pompie. Każdy olej ma swoją gęstość, która zbliża się do maksymalnej granicy wraz ze spadkiem temperatury, i wtedy jak by wspomaganie działa minimalnie lżej. Ale nawet na nowych olejach a testowałem GM Dexron VI oraz obecnie Ravenol Dexron III H jest minimalna różnica między zimnym a rozgrzanym, choć nie jest duża, ale moje czułe na toporność wspomagań ręce ja wykryją. A jak miałeś stary olej to pewnie nie mieścił się w dopuszczalnych gęstościach i robił się tak wodnisty, że wspomaganie wyraźnie słabło. I to jest najlepsza puenta do tego wątku potwierdzająca, że układ jest słaby, pracuje ciężko i topornie i na normalne wspomaganie w tym aucie przy zastosowaniu fabrycznych rozwiązań nie ma co liczyć.
  12. B0Cygano

    Wspomaganie w Omedz to jest dramat...

    Zgadza się, przesiadając z się Poloneza Plusa ze wspomaganiem JKC gdzie układ kierowniczy to jest ideał motoryzacji, a wspomaganie wybitne do Omegi czuję się jakbym spadł o kilka klas w dół, stąd ten szok i ból istnienia w tej kategorii. Mało wiesz, kilka faktów z OKP, gdzie znacznie więcej przewinęło się użytkowników Omegi w czasach kiedy te auto było znacznie bardziej popularne w Polsce. http://forum.omegaklub.eu/topic/91164-poprawa-wydajnosci-pompy-wspomagania-przerabial-ktos/ Temat założony zanim w mojej głowie pojawiła się myśl zakupu Omegi. Kilka cytatów: Na tym forum @Orkan również stwierdził, że wspomaganie w Omedze chodziło ciężko. Znalazło by się więcej, ale to tak na szybko. Welcome, to jeee Omega Jeżeli zrobisz to u siebie w sposób bezpieczny i właściwy i wspomaganie będzie pracować z normalną lekkością, to sam osobiście pofatyguje się do Ciebie na Garage moim mułem, abyś mógł na nim wdrożyć swój innowacyjny pomysł
  13. B0Cygano

    Specyfikacja oleju

    00004370.rtf.pdf
  14. B0Cygano

    Wspomaganie w Omedz to jest dramat...

    @FatBoy82 Lato 225/55 R16 Zima 195/65 R15 (obecnie) Czyli najmniejszy fabryczny rozmiar dedykowany temu autu mam obecnie.
  15. B0Cygano

    Wspomaganie w Omedz to jest dramat...

    Zła dedukcja, temat dotyczy wspomagania Omegi, a przykład z ciągnika rolniczego jest przedstawiony w celu pokazania jak przystępnie może działać wspomagani, bez cudów i dziwnych manewrów. Zgadza się, ale w warunkach domowych palec służy do sprawdzania lekkości pracy wspomagania, a prowadzi się rękoma. W warunkach profesjonalnych dokonuje się pomiaru siły jaka jest potrzebna do obrotu koła kierownicy specjalnym narzędziem. Przy wspomaganiach działających normalnie tak jak np tu zaprezentowane w ciągniku, lub te co miałem W Polonezie taki zabieg jest zbędny. W B w silnikach R4 Servotronic nie montowano jako standard, nie wiem czy to było jako opcja natomiast w motorach V6 PB i ON był to standard.
×

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z naszej strony akceptujesz regulamin Regulamin oraz Warunki użytkowania. Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania.