Skocz do zawartości

Opierdalejszyn

Members
  • Zawartość

    158
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

63 Excellent

1 obserwujący

O Opierdalejszyn

  • Tytuł
    Elitowiec

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Opierdalejszyn

    Budżetowe i nie testy chemii samochodowej

    Nie, jestem ze świętokrzyskiego Kiedyś mieszkałem w Bytomiu, tam mogłeś ją 4-5lat temu widzieć, kupiona była na blachach SC. A gdzie się ktoś nią szwendał wcześniej nie wiem. Ale jest ich parę w PL
  2. Opierdalejszyn

    Budżetowe i nie testy chemii samochodowej

    Kurła Pejter zoba jakie cudo! RRC Hardcore - skondensowany preparat dwuskładnikowy do ciężkich zabrudzeń o bardzo szerokich zastosowaniach, usuwający wszelkie zabrudzenia z karoserii, naczep, wagonów kolejowych, podwozi, kół, części aluminiowych itp. Cena - 19zł/1l Stężenia: • Nie stosować czystego koncentratu !!! • 1:10 ciężkie zabrudzenia • 1:20 lżejsze zabrudzenia • 1:100 delikatne zabrudzenia Po resztę info odsyłam do karty tech Sposób testu: Na chama pokrywamy powierzchnie stężeniem 1:10, nie robiąc nic po 5 min spłukujemy wodą, czyli jak na filmie producenta ALE WĘŻEM! Nie myjką, trzeba podnieść poprzeczkę. Jeśli efekt nie zadowala powtórka Coś tam ruszyłem fibrą. Jak znajdę jakieś zgnojone auto zrobię to zgodnie ze sztuką. Bez hejtu, auto i tak nie jeździ a piec będzie wyciągany To test raczej for fun Test: Jak widać komora widziała lepsze czasy, oleje, smary i mnóstwo syfu wszelkiego rodzaju. Po dwóch aplikacjach można uznać że nie jest źle, naprawdę zaolejone miejsca nie są czyste ale przy wodzie o takim ciśnieniu nie oczekujmy cudów Pokrywa zaworów to nie brud tylko utleniające się alu. Myłem busa myjką i tak przy lancy turbo było czyściuteńko. Plastiki wytarte fibrą, preparat nie reaguję z gumą itp. Na pasie przednim po opłuknięciu preparatu zostały białe plamy (prawdopodobnie twarda woda). Po wytarciu fibrą do sucha ładnie, czysto, schludnie. Jak widać preparat przy takim użyciu nie czyści idealnie, ale wystarczy przetrzeć na sucho i mamy czysty element. Żółte drzwi, PREPARAT APLIKOWANY NA MOKRĄ POWIERZCHNIE! Po aplikacji został czarny osad spod klamek i uszczelek. Przetarte fibrą i drzwi czyściutkie Czerwone drzwi - poradził sobie z brudem bez większego problemu, aplikowane na suche drzwi. Felgi - przy wypracowaniu pędzelkiem radzi sobie bezproblemowo z osadem z klocków, smołą i czymkolwiek co spotkamy na swojej drodze. Efekt oceńcie sami Moim zdaniem preparat całkiem, całkiem. Przy używaniu zgodnie z technologią myślę że z komory można byłoby jeść. Preparat lepszy w mojej ocenie niż Dimmer. Czyszcząc busa przy tym stężeniu i myjce wyczyszczony za 30min. Do mycia po zewnątrz spokojnie stężenie 1:20 daje radę. Co najśmieszniejsze jak dla mnie pachnie lepiej niż APC od nich VID_20180927_144345.mp4
  3. Opierdalejszyn

    Budżetowe i nie testy chemii samochodowej

    No dobra, dzisiaj test normalny i "Januszowy" UWAGA DUŻO ZDJĘĆ! Na pierwszy strzał APC RRC - cena 55zł/5l konkurent w tej cenie - ADBL APC (wersja podstawowa) - 55zł, stężenia identyczne 1:4 silne zabrudzenia 1:80 lekkie Sposób testu: APC w stężeniu 1:4 naniesione na powierzchnię, daje 2-3 min na ruszenie brudu, następnie wypracowane (3min na obszar) pędzlem, magiczną gąbką lub szczotką. Na koniec preparat zebrany mikrofibrą. Przy elementach które można było zmyte wodą. Opis: Kolor bursztynowy, na potrzeby testu rozrobione 0,5l. Zapach przy stężeniu 1:4 chemiczny, nieprzyjemny, przy pracy w zamknietym pomieszczeniu może być lekko duszący, na zewnątrz nie przeszkadza. Przy mniejszym stężeniu jest okej (1:40, 1:80 ), lekko pieniący przy wyższych stężeniach (dużo zależy od powierzchni). Testy: Na pierwszy strzał owiewka motocyklowa, zaschnięte owady, brud itp. Widać lewo/prawo, wystarczyło zebrać mikrofibrą bez wypracowywania Zaciski, felga, tarcza oraz błotni . Podobnie jak wyżej (zacisk musiałem wymyć pędzlem) Mój najlepszy przyjaciel czyli grzechotka i skrzynka z narzędziami. Tutaj już trzeba było wypracować APC z racji faktury, zagłębień. Zmyte oraz wytarte do sucha. Bez większych problemów, wszelkie smary itp. ładnie zeszły po lekkim ruszeniu szczotką/pędzlem. Fotel z mojego gruzina, smary, lakiery, oleje, woda itp. Ogólnie zapuszczony wóz roboczy. Lewa strona magiczna gąbka, prawa szczotka ( lepsze efekty z racji faktury materiału dawała szczotka). Żeby fotel doprowadzić do "czysta" aplikowałem APC 2 razy. Niebieska plama to lakier, niestety APC tego nie ruszy. Jak na czyszczenie bez prania - jestem całkiem zadowolony z efektu. W aucie było kilka lat palone, więc smołę też trzeba zmyć Podsufitka, prawdopodobnie smar. Wystarczyło lekkie wypracowanie magiczną gąbką, w drugim aucie doczyściłem podsufitkę po wybuchu pepsi jakiś rok temu, tak trzeba było już zaatakować 2 razy, magiczna gąbka - fibra. Nie czyściłem całej z racji że lubi się odklejać w tym aucie, a dzisiejsza aura nie sprzyja takiej pracy Osłonka słoneczna - raz nie wystarczyło z racji faktury i plamy w górnym rogu. Po drugim razie prawa strona czysta, wypracowane szczotką (pędzel był za miękki). Ciekawostka - przy stężeniu 1:4 zmyło farbę z foli (bodajże oracal) więc polecam uważać jeśli macie jakieś elementy oklejone, zobaczę jak reaguje na mniejsze stężenie. Radzę też uważać na przyciemniane szyby. Ocena:7/10 Do użytku prywatnego jak najbardziej ok. Przy pracy w studiu trzeba przeliczyć czy pracując na max stężeniu nie wyjdzie ekonomiczniej np. Amber One. Porównuje tylko opakowania 5l! Stawiam na równi z ADBL APC - cena/stężenie/moc 4 detailer Amber One APC potrzebuje mniejszego stężenia (1:8), dużo przyjemniejszy zapach, cena - 89zł Na końcu ADBL APC Pro, stężenie 1:10, cena 110zł, siła czyszcząca identyczna jak powyższych. Główne różnice to stężenie/zapach/cena. Moc czyszcząca suma sumarum podobna. Może dorwe Ambera i ADBL Pro jak znajomy jeszcze ma to zrobię porównanie jedno koło drugiego. No to teraz czas na Januszowanie! P.S. Da radę jakoś układać zdjęcia na serwerze forum między tekstem?
  4. Opierdalejszyn

    Budżetowe i nie testy chemii samochodowej

    Hej, cześć i czołem! Chętni na testy APC i Hardcore z serii CarWash od RR CUSTOMS? Po powrocie ze szpitala będę trochę działał (mam nadzieje) przy autach, ale nie wiem czy robić foto relacje. Pracowałem już środkami więc pewna opinie mam wyrobiona. Mam też trochę padów polerskich od nich ale tu raczej test "dlugodystansowy". W przyszłym miesiącu dojdzie chemia do skór tego samego producenta. Zainteresowani? Może ktoś mieszka w okolicy i chce sprawdzić na własnej skórze?
  5. Opierdalejszyn

    Srebrne Passeratti CC R-Line Matiasa :)

    Jak dla mnie slabiutko wyglądają te felgi Wyglądają na malutkie względem auta
  6. Opierdalejszyn

    2.0 16v przestało palić z dnia na dzień

    Auto stało 2 miechy nie odpalane, wjechało na miejsce postoju o własnych siłach, tak padł sam z siebie? Ogólnie spory problem bo silnik z auta sprzedany, kumpel przyjechał go wyciągać a tu takie kwiatki
  7. Opierdalejszyn

    2.0 16v przestało palić z dnia na dzień

    Błędów brak, czujnik prawdopobnie sprawny (wskazówka obr wstaje przy odłączonym czujniku wałków).
  8. Hej elita, mam problem. 2.0 16v nagle przestało palić, najpierw przestały podawać wtryski, dzisiaj przy próbie odpalenia zginęła iskra. Jakieś sugestie? Bo zglupialem szczerze mówiąc.
  9. Opierdalejszyn

    Beka z grup na Facebooku

    Otoz właśnie, Panowie i Panie buduje nam się najmocniejsza Omega w Europie! Ogólnie człowiek już znany na Fb 😬😂 Miłego wieczoru @digi proszę o fachową opinie
  10. Opierdalejszyn

    3 lytry w starej Be

    Jednak zmieniłem auto, ale jakieś dziwnie znajome wnętrze w tym mitasubiszi 🤔😂
  11. Opierdalejszyn

    Jaki lejesz/Jaki lać olej do V6,? R4, R6?

    Czy zalewał ktoś do 3.0 V6 0W30 lub 0W40?🤔 Czy standardowo lac 5w30?
  12. Opierdalejszyn

    Jaki lejesz/Jaki lać olej do V6,? R4, R6?

    Zalałeś w końcu ten 0W40?
  13. Opierdalejszyn

    Pokrywa 3.0 V6 lewa

    Jw. potrzebuje jedną sztuke (od strony pasażera, ta bez korka), może być plastik. Pisać priv :)
  14. Opierdalejszyn

    Podkładowy FL DTI - Michu

    Mam nadzieję że na progach zrobione reaktywnym?
  15. Opierdalejszyn

    Jakie auto zamiast Omegi?

    Ja nie mam czasu swojego auta poskładać, pomijam że jestem kulawy po operacji żeby jeszcze cudowac że wspomaganiem, a zobacz jak spędzam "wolna" niedzielę . Ale da się, trzeba nad tym posiedzieć i idzie zrobić.
×

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z naszej strony akceptujesz regulamin Regulamin oraz Warunki użytkowania. Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania.