Skocz do zawartości

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

III Urodziny Klubu Omega ELITE (KLIK!)

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

saint

Regionalny
  • Zawartość

    2053
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    5

Zawartość dodana przez saint

  1. saint

    liczymy do 8888

    1 /emoticons/biggrin@2x.png 2x" title=":D" width="20" />
  2. saint

    liczymy do 8888

    4471
  3. saint

    V6 2.5 x25xe przygasa gaśnie

    Pardon nie doczytałem ja bym jeszcze opornosc CPW zmierzył
  4. saint

    V6 2.5 x25xe przygasa gaśnie

    to sie dzieje tylko na ciepłym silniku ?
  5. saint

    Omega Saint v6

    w budowie ....
  6. saint

    Omega Saint v6

    dam dam moze dzis jak skoncze w sumie to zostało mi zalozyc 3 gumy bo braklo, koncowy sie trzyma na trytkach i niesie wsio na bude hehe ale juz kupilem gumy wlasnie, po pracy może złoże do konca i dam filam
  7. saint

    Omega Saint v6

  8. saint

    Lista Osób którzy przyjeżdżają na Urodziny .

    Wpisujcie się na listę . Bardzo proszę o branie odpowiedzialności : WPIS = OBECNOŚĆ Kopiujemy listę dopisujemy się i dopiero zapisujemy , Moderatorów prosiłbym o przypilnowanie porządku. Musimy podać liczbę osób przed wydarzeniem. 1. Łukary Kinga 2. Agnieszka 3. Arek Ilona 4. Ulter / Nelka 5.Saint / Monika / Danio / Aldonka 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12. 13. 14. 15. 16. 17. 18. 19. 20. 21.
  9. saint

    Omega Saint v6

    obejmy zamówione jutro montaz
  10. saint

    Czarne kombi z obrzeży Gdyni

    mi tam sondy zdechły :D
  11. saint

    Radio 2 din do omegi

    to pewnie spasuje
  12. saint

    Misiowóz Miśka

    tyłem to tez czasami mozna przegiac :d bo wydech wystaje i dowalajac do krawężnika tez ostro jest hehe trza poprostu miec swoje miejscówki do parkowania
  13. saint

    liczymy do 8888

    4372
  14. saint

    liczymy do 8888

    4368
  15. saint

    Misiowóz Miśka

    juz wujek @Grabarz 2 lata jak nie wiecej sie opieral przed lekkim obniżeniem a teraz co japka mu sie cieszy obudz się bo bredzisz zawsze o was myslimy dlatego nie mam gwintu hehe
  16. saint

    Misiowóz Miśka

    musze wtrącic swoje 3 grosze robota zacna gratki ale myslales nad opcja -30mm w dół wieksze kolo i do tego czarne lampy
  17. saint

    Omega Saint v6

    Klocki w domu hehe
  18. saint

    liczymy do 8888

    4336
  19. saint

    liczymy do 8888

    4332
  20. saint

    liczymy do 8888

    4330
  21. saint

    Rico i jego byle co :D

  22. saint

    Rico i jego byle co :D

    o to https://www.mk-sportauspuff.de/Bastuck-Vorschalldaempfer-fuer-OPEL-OMEGA-B-25_-26_-27_-32-V6-160-KW-A1411OL :)
  23. saint

    Pytania odnośnie III Urodzin Klubu

    dobrze ze razem myslimy podobnie hehehe dzieki za odp chooopaki
  24. saint

    Rico i jego byle co :D

    I bajeczka ciesze sie ze zadowolony szwagier
  25. saint

    Pytania odnośnie III Urodzin Klubu

    Pytanie czy są jakieś koszta ? Jakieś wspolne jedzenie zamawiamy płacimy na miejscu jakieś % czy jak to tak ?:P nie płacimy nic a w knajpie możemy siedzieć ?
×

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z naszej strony akceptujesz regulamin Regulamin oraz Warunki użytkowania. Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania.