Jump to content
  • advertisement_alt
  • SebekS

    Members
    • Content Count

      94
    • Joined

    • Last visited

    Community Reputation

    31 Excellent

    About SebekS

    • Rank
      Elitowiec
    • Birthday 09/17/1992

    Converted

    • Płeć
      Mężczyzna
    • Skrzynia
      Automat
    • Województwo
      warmińsko-mazurskie
    • Miasto
      Olecko
    • Model
      Omega B FL
    • Silnik
      3.0 V6
    • Typ nadwozia
      Sedan

    Recent Profile Visitors

    The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

    1. SebekS

      Zafira B OPC Tazza

      Fajny pop*erdalacz i sleeper za razem
    2. SebekS

      Czyszczenie listwy wtryskowej LPG [Porada]

      Problem rozwiązany. Przy wymianie filtra nie przykręciłem masy od sterownika cewki gazowej
    3. SebekS

      Czyszczenie listwy wtryskowej LPG [Porada]

      Wyczyściłem dzisiaj u siebie wtryskiwacze. Mam czerwone Valteki. Po złożeniu wszystkiego do kupy okazało się, że jest kicha Nie ma mocy na gazie. Możliwe, że po czyszczeniu wymagają kalibracji? Czy gazownik kalibrując wtryski podpina się pod komputer LPG czy robi to imbusami na wtryskach?
    4. SebekS

      Kolektor dolotowy

      Powiem wam tak. Od września zeszłego roku miałem problem z nierówną pracą silnika. Wymieniałem części, które mogłyby to powodować(świece, kable itp.). Sprawdzałem również kompresję silnika - jest w porządku. Wywalało mi płyn chłodniczy przez zbiorniczek lub przez przewód idący za blokiem silnika. Kupiłem tester na zawartość C02 w układzie chłodzenia. Test wyszedł pozytywny, tzn niby uwalona uszczelka pod głowicą. Miałem też wypalone tłumiki. Ale wymieniłem tłumiki i problem wywalania płynu ustał. Ustabilizowała się również praca silnika, jednakże nie do końca. Teraz mam zagwozdkę czy brać się za wymianę uszczelki pod głowicą czy też nie. Popatrzyłem na to wszystko i chyba wezmę się za to sam. Dodam, że nie mam żadnego masła w zbiorniku chłodzenia, ani też pod korkiem wlewu oleju, silnik ma pełną moc i idzie jak trzeba, a ogrzewanie dobrze daje.
    5. SebekS

      Kolektor dolotowy

      Kurczę, wszystko mam rozebrane, a te głowice są na wierzchu. Auto drugie mam, wiec chyba wezmę się za wymianę uszczelek pod głowicą.
    6. SebekS

      Kolektor dolotowy

      Sucho. Przyjrzałem się raz jeszcze i poci się przy uszczelce od głowicy
    7. SebekS

      Kolektor dolotowy

      Olej zbiera się w tym miejscu
    8. SebekS

      Kolektor dolotowy

      Pokrywa z tej strony wydaje się być sucha, ale przyjrzę się jej raz jeszcze. A dlaczego 12 sztuk tych uszczelek pod wtryski? Idą od góry i od dołu czy jak?
    9. SebekS

      Kolektor dolotowy

      Kolejne pytania. Olej jest w koło termostatu. Podejrzewam, że cieknie z chłodnicy oleju. Jest tam jakiś oring czy coś? Te uszczelki wokół wtrysków benzyny są wymienne?
    10. SebekS

      Kolektor dolotowy

      Dobra zdjąłem i mam kolejne pytanie. Od czego jest ta skuwka? Była odłączona.
    11. SebekS

      Kolektor dolotowy

      Wyszedł skubaniec. Dzięki
    12. SebekS

      Kolektor dolotowy

      Witam. Mam problem z wyjęciem kolektora dolotowego w 3 litrowym silniku. Odkręciłem 6 śrub, wszystkie przewody i nie mogę go wyjąć. Mogę go sunąć do przodu lub tyłu samochodu, ale do góry już nie bo blokują go głowice. Jak tego skubańca wyjąć?
    13. Nic nie robiłem. Skrzynia taka sama. Sterownika skrzyni nie zmieniałem. Przed wymianą odpalał bez hamulca. Ale zaraz sprawdzę jak jest teraz.
    14. SebekS

      omega B Fl 3.0, automat by Wojtek

      Wydaje mi się, że tej linki nie powinno się regulować, gdyż zmienia się wtedy TPS, a z tego co kojarzę to ma być na tym samym poziomie. Być może stara jest już wysłużona i trzeba ją wymienić? Pozdrawiam z Olecka (NOE), bywałem parę razy swoją wisienką w Twoim mieście
    15. SebekS

      Czujnik temperatury zewnetrznej

      Brak temperatury na wyświetlaczu nie powoduje, że auto jest niesprawne Poczekasz do poniedziałku i sobie zamówisz w sklepie lub kupisz na szrocie. Czujnik pasuje od różnych opli.
    ×

    Important Information

    By using this site, you agree to our Terms of Use.