Skocz do zawartości

Adrianass97

Members
  • Zawartość

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutral

O Adrianass97

  • Tytuł
    Początkujący

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Adrianass97

    Omega A 2.0

    Dzięki za szybką odpowiedź
  2. Adrianass97

    Omega A 2.0

    Cześć. Więc tak,dopiero dzisiaj udało mi się podłubać trochę przy mojej Omedze,zdemontowałem zbiornik paliwa i przepatrzyłem wszystkie węże,wyglądają dobrze,nie są sparciałe,popękane ani nic z takich rzeczy ale i tak dla pewności wymienie je wszystkie na nowe wraz z filtrem paliwa,który jest na wężu zasilającym przy zbiorniku paliwa. Jak już cały zbiornik był zdemontowany to przy pomocy kompresora przedmuchałem wszystkie węże od paliwa,z wężem zasilającym nie było problemu,powietrze przeleciało przez niego bez problemu za to z powrotem było nieco inaczej powietrze dopiero po dwóch sekundach wydobyło się z węża ze sporą siłą wyglądało to tak jak by wąż był przytkany A teraz mam pytanie do OMEGATORA na powrocie nie mam żadnego zaworka który pasowałby do twojego opisu mógłbyś napisać coś więcej o tym lub dać jakieś zdjęcie jak to powinno wyglądać,będę bardzo wdzięczny. Mam takie pytanie do majstrów z forum co to jest ?
  3. Adrianass97

    Omega A 2.0

    Pompka firmy Magneti marelli wydaje mi się,że to w miarę dobra firma,cena też wydawała mi się przystępna. Co do węży kolejności raczej nie mogłem pomylić,gdyż przy demontowaniu starego zbiornika paliwa wszystkie odpisałem . Przy zbiorniku paliwa na wężu zasilającym znajduje się filtr paliwa ale go nie wymieniałem,jedyne co zrobiłem to przedmuchałem go powietrzem z kompresora. Ciśnienie paliwa sprawdzałem metodą domową mianowicie zdjąłem wąż zasilający z listwy wtryskowej i zatkałem go palcem,paliwa nie dałem rady zatamować,więc raczej ciśnienie jest w normie. Jutro mam wolne to zdemontuję jeszcze raz zbiornik paliwa, wymienię też filtr paliwa,który znajduje się na wężu zasilającym ,sprawdzę jeszcze raz czy aby na pewno wszystko dobrze podłączyłem. Sprawdzę też tą instalację elektryczną przy wtryskach i masę. Dzięki wszystkim za tak szybkie odpowiedzi.
  4. Adrianass97

    Omega A 2.0

    Witam. Jestem nowy na tym forum,więc proszę o wyrozumiałość z góry dzięki. A więc,od pewnego czasu jestem posiadaczem Opla Omegi A z 91r. z dwu litrowym silnikiem (c20ne) . Po miesiącu użytkowania samochód przestał odpalać z dnia na dzień okazało się,że padła pompa paliwa,więc kupiłem nową pompę i nowy zbiornik bo mój był już na tyle skorodowany,że do niczego sie nie nadawał. Po zamontowaniu wszystkiego zaczęły się problemy.Auto zaczęło ciężko odpalać jak już odpali nierówno pracuje tak jakby nie na wszystkich cylindrach,gdy przytrzymam go trochę na obrotach zaczyna pracować normalnie. Zdarza się też,że obroty falują i samochód gaśnie,rozwiązałem ten problem poprzez wymianę świec,od razu wymieniłem też przewody, kopułkę i palec rozdzielacza ale nie pomogło to w prawidłowym odpalaniu Omegi. Zauważyłem tylko że jak zdejmę węża zasilającego od listwy wtryskowej i paliwo zleci z wtrysków to na jakiś czas samochód zapala bardzo dobrze. Omega została podłączona pod komputer wyskoczył błąd czujnika położenia wału i nic więcej,czujnik oczywiście wymieniłem ale nic to nie pomogło. Mechanik u którego byłem,powiedział żeby wymienić czujnik temperatury ten na dwa piny ale dalej nic Brakuje mi już pomysłów co może być nie tak,jeśli ktoś ma jakiś pomysł to proszę pisać. Pozdrawiam.
×

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z naszej strony akceptujesz regulamin Regulamin oraz Warunki użytkowania. Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania.