Skocz do zawartości

FatBoy82

Members
  • Zawartość

    26
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

9 Neutral

O FatBoy82

  • Tytuł
    Początkujący
  • Urodziny 01.08.1982

Converted

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skrzynia
    Automat
  • Województwo
    mazowieckie
  • Miasto
    Olszewnica Stara
  • Model
    Omega B FL
  • Silnik
    3.2
  • Typ nadwozia
    Kombi
  • Inne Auto
    Omega A 3.0 24V sedan manual, Omega A 2.0 sedan automat

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. FatBoy82

    szukam blacharza

    hmmm no ale już dojechanie do zdrowej blachy każdy potrafi, a najczęściej blacharze boją się, co się tak naprawdę kryje pod purchlami, czy to tylko lekka rdza czy dziura na pół elementu. Poza tym można zawsze doszkolić się w temacie
  2. FatBoy82

    szukam blacharza

    Zawsze we własnym zakresie można przygotować auto do malowania, moze wtedy chętniej by przyjęli?
  3. FatBoy82

    CID (BOSE) +NCDC 2015+NOKIA 2.2dti

    Jak wylogujesz, to jak najbardziej sie przyda
  4. FatBoy82

    Co to za sprężyny?

    Gwintu wlasnie nie mialem, tylko na stale wszystko. No moze poza regulacja twardosci amorow. Z gwintem chodzilo mi o to by bylo ustawiane przyciskiem a nie recznie, takie wygodnictwo
  5. FatBoy82

    Co to za sprężyny?

    Ja już chyba wyrosłem z ekstremalnego obniżania, przerabiałem ten temat i starczy. Jedynie jeszcze moze gwint, ale sterowany nie manualny albo pneumat, bo tak żeby gleba była na stałe, to się nie da jeżdzić w PL, tylko plomby wypadaja ;( Tak max do -5cm jest ok
  6. FatBoy82

    Rzezba z wydechem

    hmmm, ale tam widze, ze nie masz kata kątowego, tylko drugi i kat i za nim dopiero sondę. No i gniazdo sondy masz ładnie zrobione. Niestety nie znalazłem opisu co i jak robiłeś, czego użyłeś, a cofnalem sie kilka stron.
  7. FatBoy82

    Rzezba z wydechem

    Czyli to małe gówienko, kolanko, to to jest pierwszy katalizator Jak sie kupuje nowy to oba się dostaje razem z rura i sprawnymi gniazdami na sondy? kurde nigdy bym nie wpadl, ze to coś to może być katalizator....
  8. FatBoy82

    Brak oświetlenia wnętrza

    Nr 12 był dobry, ale przy okazji sobie zresetowalem kompa i jak sie okazuje mozna spokojnie zejsc ponizej 10l/100km Okazało się, że padł nr7, co ciekawe u mnie jest 10A a wg rozpiski powienien być 30A... Nie muszę dodawać, że przeleciałem wszystkie bezpieczniki - zacząłem od góry
  9. FatBoy82

    Co to za sprężyny?

    Super, wielkie dzieki, dobrze wiedziec co siedzi w aucie To prawda jest nizej, ale nadal jest wygodnie
  10. FatBoy82

    Rzezba z wydechem

    Rozpocząłem zapasy z sondami lambda, po pomiarach, na pewno druga sonda pod pasażerem (czyli B1S2? ) nie ma grzałki. Jednak moją uwagę przykuło coś jeszcze, niby samochód z Niemiec, a wygląda jakby Nasi tu byli. Jak widać fabryczne gniazda na sondy sa zaklajstrowane, a za katem wywiercili dziure i wspawali swoje gniazdo dość topornie. Tutaj moja zagwostka: - czy ktos wziął katy od innego silnika i dostosował do 3.2 by były sondy za katem? Jeżeli z innego, to czy powinienem martwić się, że katy są nieodpowiednie do tego silnika? - czy może fabrycznie są gniazda przed i za, ale te za ukręcili podczas wymiany sond i musieli spawać nowe?
  11. FatBoy82

    Co to za sprężyny?

    Czy ktoś poznaje, co to są za sprężyny? Jest na nich nabite jakaś 3 literowa nazwa z kropkami ostatnia W Omega B VA HD 60-71/1/M 31 albo 37 Wklejenie numeru do google nic nie wykazało. Druga sprężyna miała jeszcze bardziej niewyważne numery
  12. FatBoy82

    Brak oświetlenia wnętrza

    Wszystkich nie sprawdzilem, ale z tego rzedu raczej wszystkie. Jutro sprawdze jeszcze pozostałe.
  13. FatBoy82

    Brak oświetlenia wnętrza

    Wlaśnie się zalatwiłem - chciałem sobie w drzwiach zmienic zaroweczke na ledowa i cos nie pyklo, stracilem cale oswietlenie wewnętrzne (sufit, bagaznik, drzwi), bez zapłonu, po zapłonie, włączając ręcznie, cisza. Myślałem, że to może bezpiecznik (12), ale ten jest dobry. Radio, kierunki działają (ponoć to też jest na tym bezpieczniku). Jakiś przekażnik szlag trafił?
  14. FatBoy82

    Problemy z sondami lambda

    W swojej 3.2 mam problem z sondami, w sumie to od kiedy ją kupiłem, to mi cholery wskakiwały, ale że sporo miałem na głowie to jeżdziłem z tym, szczególnie, że innych błędów nie było, a samochód miał moc. Jednak w końcu nadeszła pora na ogarnięcie i tego. Za namową podczas rozmowy na spocie dziś wsadziłem świecie 4-ro elektrodowe NGK, skasowałem błędy i ruszyłem w trasę by rozgrzać silnik, a przede wszystkim świece. Jak kasowałem błędy to z ciekawości podejrzałem wykres sond i w zasadzie wyglądały całkiem wporzo jak na zimny, poza jedna B1S2, która wskazywała ok 5000 mV :O Jak na moje oko kosmos.... No ale pojechałem, przegoniłem ją trochę i rozgrzaną podłączyłem do kompa. Większość czasu wykresy wyglądały jak na załączonym obrazku. ale w pewnym momencie coś się zaczęło chrzanić. Na obrazku nie widać jeszcze B1S1, ale też miała przywieszkę, tylko znacznie krótszą niż B2S1 Drugą rzeczą jaka mnie zastanawia, to czemu B2S2 jest na tak niskim poziomie, nie powinna być jak B1S2, w połowie ok 500mV (jak widać po rozgrzaniu przeszedł jest kosmiczny wynik ). Kody jakie się pojawiły po przejażdżce (ikonka na desce nie zaświeciła się, ale pewnie za jakiś czas się zaświeci): P0141: O2 Sensor Heater Circuit Open (Bank 1 Sensor 2) - Przerywany P0141: O2 sensor heater circuit malfunction (Bank 1 Sensor 2) - Przerywany P0150: O2 sensor circuit malfunction (Bank 2 Sensor 1) - Nie wykryto Co o tym myślicie? Problem z kablami? olej we wtyczkach? (sporo ciekło spod pokryw, w czwartek będę je sprawdzał) dziurawy wydech? (choć nie słyszę by pierdziało) sondy do wymiany?
  15. FatBoy82

    Koła Irmscher evo 18' z oponami uniroyal

    Mnie interesują same felgi, może ktoś potrzebuje samych opon?
×

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z naszej strony akceptujesz regulamin Regulamin oraz Warunki użytkowania. Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania.