Jump to content
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt

FatBoy82

Klubowicz
  • Content Count

    72
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

17 Good

About FatBoy82

  • Rank
    Elitowiec
  • Birthday 08/01/1982

Converted

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skrzynia
    Automat
  • Województwo
    mazowieckie
  • Miasto
    Olszewnica Stara
  • Model
    Omega B FL
  • Silnik
    3.2
  • Typ nadwozia
    Kombi
  • Inne Auto
    Omega A 3.0 24V sedan manual, Omega A 2.0 sedan automat

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. FatBoy82

    Babcia Omega A

    tak jak i fotele
  2. FatBoy82

    Ustawienie aparatu zapłonowego C30SE

    Hmm jakos nie do konca sie zgodze. Po pierwsze mozna aparat wlozyc o 180 stopni, ten wpust co wchodzi w silnik jet symetryczny. Po drugie jak sie nie ustawia zapłonu? W koncu po cos kreci sie kopułką i ustawia, prawda? Generalnie włożyłem z drugiej Omei i niestety nie bangla i nie jest tak prosto, stąd mój post jak to sobie ustawić z pierwszym tłokiem. Lampa stroboskopowa to już idealnie ustawi zapłon, a mi póki co chodzi o to, by odpalić w ogóle. Ma ktoś schemat jak odczytac znaki na kole pasowym?
  3. Muszę ustawić aparat zapłonowy w C30SE tylko nie wiem jak sensownie i najłatwiej ustawić pierwszy tłok na górze i oczywiście by to była góra z zapłonem Można wsadzić długi śrubokręt, ale wtedy nie mam pewności czy to ta góra. Natomiast rozrząd jest dość schowany. Są jakieś inne sposoby? Może w ogóle są inne sposoby na ustawienie aparatu? Swoją drogą najchętniej zamieniłbym palec na sterowanie elektroniczne.....
  4. a w osrodku jest jakas knajpa czy bedzie trzeba szukac w okolicy?
  5. Ja już chyba o to pytałem, 15zł jako gość, auto zostaje na zewnatrz, nie bierzesz udziału w konkursach, nie dostajesz torebki prezentowej 70zł, czyli sama opłata zlotowa, ale masz to czego nie ma wyżej Jeszcze czekam na odpowiedz jak będzie z wykupieniem wyżywienia dla takiego typka z doskoku w danym dniu, bo ja tez tylko mogę zajechać na 1 dzień
  6. Dorzucę do pieca, na światłach przypomniałem sobie o temacie ze wspomaganiem, więc zrobiłem teścik paluszka Palec wskazujący, lewo prawo śmigało na luzie. Palec mały no już trochę słabszy, ale też dało radę. Tak sobie myślę, może mam przypakowane palce, więc mówię do żony by ona przekręciła palcem. Ponownie popatrzyła na mnie jak na debila (najpierw tak patrzyła, jak kręciłem sam palcami ) i powiedziała bym spadał. Jednak nie dałem za wygraną i w końcu dała się przekonać Wyszło na to, że w niespełna 160cm kobitce drzemie istny potwór - z fotela pasażera dala radę swoim paluszkiem przekręcić kierownicą
  7. FatBoy82

    Irmscher na allegro, olx, ebay itd.

    Co kropelka sklei sklei, żadna siła.....
  8. FatBoy82

    Specyfikacja oleju

    @Łukary wedle specyfikacji spoko olej, akurat do Omesi, no i cena 50% Millersa a baza faktycznie jest full syntetyk czy tu już gorzej temat wyglada?
  9. FatBoy82

    Specyfikacja oleju

    @Aros a to już nie jest trochę przerost formy nad treścią? Ma zastosowanie do bardziej wysilonego silnika, sportowego charakteru jazdy, jak sie silnik piluje. Pewnie przy wyższej temp. zachowuje swoje właściwości, tylko pytanie czy my z tego skorzystamy jeżdżąc na co dzień Omegami? Analogicznie z klockami sportowymi, są super fajne, ale przy normalnej jeździe się zupełnie nie sprawdzają, bo muszą być odpowiednio rozgrzane by zaczęły w ogóle hamować
  10. FatBoy82

    Specyfikacja oleju

    Popatrzyłęm sobie po olejach i różnych aukcjach i często C3 ma podane, że pasuje do A3/B3/B4. Co do Motula, to który stoujecie? MOTUL 8100 X-CESS?
  11. FatBoy82

    Specyfikacja oleju

    ACEA A3/B3 - Stabilny, utrzymujący właściwości olej, przeznaczony do użycia w silnikach benzynowych samochodów osobowych o wysokich charakterystykach pracy, oraz silnikach wysokoprężnych lekkich samochodów ciężarowych i/ lub przedłużonych przedziałach czasu wymiany oleju tam, gdzie podane jest to przez producentów silników i/ lub silnikach wykorzystujących przez cały rok oleje o niskim stopniu lepkości i/ lub dla silników o ciężkich warunków pracy, zgodnie z zaleceniami producenta silnika. ACEA C3 - Stabilny, utrzymujący właściwości olej odpowiedni dla katalizatorów w pojazdach z DPF i TWC w silnikach samochodów osobowych o wysokich charakterystykach pracy, oraz silnikach wysokoprężnych lekkich samochodów ciężarowych, a także w silnikach benzynowych. wymagających olejów o średnich wartościach SAPS (mid SAPS) i HTHS wyższym, niż 3,5MPa.s. Oleje te przedłużają żywotność DPF i TWC. Ostrzeżenie: oleje te mogą być nieodpowiednie dla niektórych typów silników. W razie wątpliwości należy sprawdzić instrukcję, lub poradnik właściciela. i tak sie zastanawiam jak to ma się jedno do drugiego? Opel zaleca A3/B3, a Millers jest C3, choć także jest dla benzyniaka i diesla....
  12. FatBoy82

    Specyfikacja oleju

    pare lat temu zrobilem przeglad roznych olei, roznych marek i wybor padl na Millersa wlasnie tego. Tylko jak już pisałem wcześniej zupełnie nie myślałem o samych zaleceniach producenta, a to też istotna sprawa. Na oleju mam napisane, że ACEA C3, API SN CF. Jak C3 ma sie do A3 i B3, które zaleca Opel?
  13. FatBoy82

    Specyfikacja oleju

    dzięki
  14. To jeżeli przy servotronicu na 195 uważasz ze jest ciężko, to na bank masz coś spie...one w ukł. kierowniczym. Sprawdzałeś czy któryś z elementów nie stoi/ciężko chodzi? Kiedyś u siebie miałem podobnie, ciężko się kręciło w miejscu. Okazało się, że wspornik kierowniczy (czy jakoś tak się to nazywa) był zatarty, ale bez luzu i dawał cholerny opór. Przy 195 to nawet przy zwykłym wspomaganiu lekko się kręci
  15. FatBoy82

    Specyfikacja oleju

    MILLERS OILS XF LONGLIFE 5W50, jak zaczelo leciec z pokryw to przeszedłem na Mannola Extreme 5W40 lub 50, bo za dożo szło dolewać. Burdzej patrzyłem na bazę niż na zalecaną specyfikację przez producenta, ale jak chciałem znaleźć to nic konkretnego nie znalazłem
×

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.