Jump to content
  • advertisement_alt
  • adam7213

    Members
    • Content Count

      11
    • Joined

    • Last visited

    Community Reputation

    2 Neutral

    About adam7213

    • Rank
      Początkujący

    Converted

    • Płeć
      Mężczyzna
    • Skrzynia
      Automat
    • Województwo
      zachodniopomorskie
    • Miasto
      Świdwin
    • Model
      Omega B
    • Silnik
      3.2 V6
    • Typ nadwozia
      Sedan

    Recent Profile Visitors

    The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

    1. adam7213

      Moonland 3.2 V6 LPG Miśka

      U mnie te osłony zgniły i je wypierniczyłem, ale zabezpiczyłem katy bandażem termicznym. Wydaje mi się że bez izolacji temperatura od katów może usmażyć przewody olejowe. Na zdjęciu widać że katy były spawane, gniją właśnie pod tymi osłonami tam jest jeszcze izolacja w postaci waty szklanej i to chyba właśnie sprzyja korozji.
    2. adam7213

      Moonland 3.2 V6 LPG Miśka

      Katy wstępne masz bez osłon ?
    3. adam7213

      Podłączenie nagrzewnicy

      Witam, przecieka płyn na tej szybozłączce na ścianie grodziowej od strony silnika. Dojście jest tam fatalne silnik 3,2 plus przewody od LPG, czy wystarczy to rozłączyć ,przeczyścić i złożyć , czy można to złączyć w jakiś sposób na normalną opaske ?
    4. adam7213

      Rzezba z wydechem

      Koledzy .podepnę się z pytaniem Macie jakiś pomysł na osłone katalizatorów? u mnie te blachy-osłony zgniły i spadły Pierwsze i drugie katy owinąłem bandażem termicznym i jakoś to funkcjonuje ale słabo to widzę zbiera się tam woda po zatrzymaniu auta kłęby pary,z czasem opaski rdzewieją i pękają. Skit, widzę że też jezdzisz bez osłon, przynajmniej na tych drugich. Próbowałem te osłony gdzieś dorobic ale żaden majster nie chce się wto bawić one mają specyficzny kształt a nie wyobrażam sobie jazdy bez osłon przynajmniej na pierwszych katach, duża temperatura blisko przewody od oleju. Może ma ktoś na sprzedaż te osłony lub ma namiary na fachowca który by je dorobił?
    5. adam7213

      Kod błędu P0100

      Wymieniłem na używany orginał , błąd skasowany , przejechane 200 km, więc chyba jest ok
    6. adam7213

      Kod błędu P0100

      No to chyba wszystko jasne, dzięki.
    7. adam7213

      Kod błędu P0100

      Witam, czy te parametry przepływomierza świadczą na sto procent o jego usterce?
    8. adam7213

      Kod błędu P0100

      Dzieki, czy to oznacza koniec przepływomierza czy może jest ten błąd od czegoś zależny?
    9. adam7213

      Kod błędu P0100

      Witam, koledzy co może oznaczac kod P0100- Mass or volume air flow circuit high input. Przejechałem z tym błędem okolo 25 km ale nie widze jakiś większych problemów z autem, może jakby troche troszke nierówno pracował.
    ×

    Important Information

    By using this site, you agree to our Terms of Use.