Jump to content

Fikoł

Members
  • Content Count

    6
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

8 Neutral

About Fikoł

  • Rank
    Początkujący
  • Birthday 12/28/1993

Converted

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skrzynia
    Manual
  • Województwo
    mazowieckie
  • Miasto
    Serock
  • Model
    Omega B FL
  • Silnik
    3.2
  • Typ nadwozia
    Sedan
  • Inne Auto
    BMW seria 1
  1. Fikoł

    Omega 3.0 po przeżyciach ;)

    Siemka, bo jak mi padł ten silnik to już sobie powiedziałem że grubo a jeszcze akurat kumpel lubi przerabiać ople to mi dużo podoradzal i grzebie teraz😀 koło środy będę odbierał to powstawiam coś
  2. Fikoł

    Omega 3.0 po przeżyciach ;)

    No dziś przywiozłem od Krzyśka dzwi i klapę bez rdzy i dodatkowo z Ori lotką. W tym tygodniu wpadną też tymczasowe sprężyny obniżające do czasu aż gwint nie wpadnie. Dystanse 30mm na tył i tylna półka Bose ze wzmacniaczem będzie duża różnica i w wyglądzie i w mocy auta po miesiącu rozłąki 😀
  3. Fikoł

    Omega 3.0 po przeżyciach ;)

    Jeszcze 2 worek pieniędzy żeby zrobić jak chce no mam nadzieję że 3.2 na osprzęcie z 3.0 będzie dobrze chulać
  4. Fikoł

    Omega 3.0 po przeżyciach ;)

    No niestety strasznie zaniedbana była. Okazało się że poprzednim właścicielem był znajomy i jak zobaczył ją jak ta dziewczyna przez rok zniszczyła to się chłopak podłamał. Żona zła bo miałem wcześniej chryslera sebringa z 2009 roku. I omega już drożej mnie wyszła niż sprzedałem tamtego kanapowca
  5. Fikoł

    Omega 3.0 po przeżyciach ;)

    No niestety, pociągneła. Dobrze zadbaną sztukę bym za to na bank kupił no ale gdyby nie to pewnie bym nie inwestował w nią dalej. Bo na początku był w planach jako przejściowy samochód przed kupnem mustanga. A że chciałem coś mocniejszego z napędem na tył, bo nie miałem nigdy doczynienia padło na omegę. No ale zauroczyła, plus to że żona z myśli o mustangu nie była zadowolona 😀 z omegi też zadowolona nie jest w sumie że w starego rumpla kasę ładuje. No mam nadzieję że w tym tygodniu odbiorę
  6. Fikoł

    Omega 3.0 po przeżyciach ;)

    Witam. Mam na imię Karol i jest to moja 1 omega ;) Kupiona ze stodoły z silnikiem odpalającym tylko z pychu. Po odpaleniu zauroczyła mnie mimo że nie mogłem się nią przejechać po drodze publicznej (brak prawka za prędkość ;p ) Po zakupie oddana odrazu do mechanika i elektryka. Przyczyną nieodpalania okazały poprzerywane kable od komputera. Przy okazji naprawiło się prawie wszystko co elektryczne w aucie ;) jedynie grzanie foteli nie działało ale to ze względu na przerwane maty w siedzisku co też już zostało naprawione ale tylko w fotelu kierowcy, do fotela pasażera będę potrzebował maty ;) u mechanika zostało wymienione większość zawieszenia z drążkami tulejami i innymi pierdolami.Oczywiście płukanka silnika i zmiana wszystkich filtrów i zalanie motulem 5w30. Po około 2tyg od zakupu zdiagnozowano wydmuchaną uszczelkę pod głowicą. Głowice przeszły generalny remont wraz z zaworami i uszczelniaczami, przy okazji wleciał nowy rozrząd, świece i silniczek krokowy ponieważ falowała na obrotach. Po okiełznaniu mechaniki omega poleciała na polerke oraz sklejeniu dokładki. Okazało się że mimo dokładki w vinie jest wsadzony laminat. Ale poszukiwania nie przyniosły zamierzanego skutku i został sklejony laminat;) Po kilku tygodniach nie inwestowania pieniędzy padły zegary i pojechałem na wymianę to Omega Garage gdzie dzięki chlopaką okazało się że zegary całe tylko robi się zwarcie na instalcji. Przy okazji wleciały bixenony oraz kilka gratów ;) W międzyczasie została zmieniona pompa oleju ponieważ dawała za słabe ciśnienie i na wolnych obrotach po kilku minutach zaczynały stukać szklanki. Dodatkowo wleciały nowe wtryski od LPG barracudy. Niestety chyba za długo z tym wzlekałem, ponieważ 3-4tyg temu podczas krótkiej zabawy na parkingu korba zrobiła puk puk i zrobiła dziurę w bloku. Padła decyzja z kolegą który zajmuję się Oplami żeby wsadzić słupek od 3.2. Udało się zakupić słupek wraz ze skrzynią automatyczną (jest na sprzedaż) za 2.5k . Niestety podczas demontażu okazało się że cały układ napędowy też nadaję się do naprawy, skrzynia cieknie, szpera ma luzy, poduszka na skrzyni pęknięta, kolektor wydechowy i kilka innych elementów połączonych na czerwony silikon, klimatyzacja z poprzecinanymi kablami i prawdopodobnie nie sprawną sprężarka oraz rozwaloną chłodnicą. Dlatego padła decyzja że jak grubo to grubo. Wszystko będzie zrobione jak należy, uszczelniona skrzynia, nowa poduszka skrzyni, regeneracja szpery, wszystkie łączenia na uszczelki a nie silikon, nowy kolektor wydechowy z nierdzewki ( barany) owinięte bandażem, porting głowic, ostre wałki, usunięcie eko fasolek, lekke koło zamachowe i coś tam jeszcze ma kombinować żeby to trochę wzmocnić. W tym tygodniu będę wybierał się do Krzyśka po dzwi i klapę z lotką w kolorze (Z20C) bo moje rdzewieją od środka to przy okazji mam nadzieję dostać kilka gadżetów ;) Co do planów na przyszłość mam zamiar po odkuciu się trochę dociągnąć wydech z nierdzewki do końca plus x-pipe i duplex. Oraz zmodyfikować dolot i oddać omegę na zestrojenie. Wsadzić jakiś gwint, lepsze koło, lepsze hamulce,dobrze spasować i na wisienkę na torcie pozbyć się rudej (nie licząc środków dzwi, nadkoli i klapy) nie mam jej dużo,i pomalować. Tylko zastanawiam się nad oryginałem z20c, czarnym metalikiem albo oczojebnym czerwonym kolorem 😎😎 Mam nadzieję że nie zanudziłem i będę starał się na bieżąco wstawić postępy z prac. Pozdrawiam ;)
×

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.