Skocz do zawartości

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

III Urodziny Klubu Omega ELITE (KLIK!)

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

SZAJBUS_SzeF

B FL x30xe sedan SzeFa

Rekomendowane odpowiedzi

A my to się chyba nie znamy co? :) Jestem Damian choć większość ludzi woła do mnie Szajbka lub Szajbus. Po ciężkich poszukiwaniach wygodnego samochodu z przestronnym wnętrzem w kwietniu tego roku stałem się posiadaczem omegi.

Omega b fl 3.0 V6 manual 2000r. W środku szare grzane skóry jakieś tam bose i inne pierdoły ;) Samochód obecnie jest częściowo rozebrany bo wyganiałem rudą. Poniżej wrzucam kilka zdjęć.

Pozdrawiam.

 

 

 

e4cd4a791acc1284med.jpg

 

7e4a8df384663ad6med.jpg

 

e177890ee1df1992med.jpg

 

68b9ba0edd21225cmed.jpg

 

5eabc1dccccdf1b4med.jpg

 

5b1392eb4741bab0med.jpg

 

d9db2776c596d73dmed.jpg

 

981f94da6b107142med.jpg

 

e4d4135cf92cdf01med.jpg

 

026320bdc0ca57camed.jpg

 

a234bd27b43ea60dmed.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

III Urodziny Klubu Omega ELITE (KLIK!)

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Witamy ;)

no i fajnie ze się zdecydowales na uratowanie nie źle ja wzięło ... ech ta ruda u mnie też podobnie czekam na odpowiedni czas i tez będzie spawane .

daj znać na bieżąco jak idą postępy ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Siema :D dobrze ja zjadlo widze na jakim etapie pracy jestes?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o przebieg prac to widać już światełko w tunelu ;) Wnęki, progi i drzwi od środka są już polakierowane. Jutro może w kolorze będzie reszta :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witaj :)

 

Powodzenia w pracach blacharskich życzę ;)

 

Auto od środka wygląda na uszanowane :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zjadło ją trochę. No ale jak nigdy wcześniej nie widziała blacharza to wszystko możliwe.

Może to i lepiej ze nikt wcześniej nie dłubał bo przynajmniej widzisz co kupujesz.

 

Ratuj kluchę :) Powodzenia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

na kiedy przewidujesz koneic prac ? :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Śliczny kolor:)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Czekam na gównoburze :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

v6 +

sedan +

kolor najlepszy jaki może byc ::) powdzenia w modach

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kolor idealny akurat blacha do roboty wiec bedzie mozna ja wkoncu pomalowac, chyba ze podklad zostawisz :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dopiesc jaki będzie cacy :)

 

 

PS. Wyrobisz się do 15.10 ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Samochód ma za sobą 17 słonych zim (krajówka) - z tąd ta rdza. Z resztą w omedze dziur nie ma dopuki nie zacznie się ich szukać. Wszystko co "najlepsze" kryje się pod fabryczną grubą konserwacją/masą uszczelniającą.

Nie wiem kiedy to skończę bo dłubię przy niej po pracy i już powoli staje się niewolnikiem garazu. Co dzień po pracy szybki obiad i do garażu a tam pracy nie ubywa. Na wiosnę czeka mnie jeszcze wycinanie przedniej szyby żeby ujrzeć co tam siedzi. W najbliższym czasie będzie lakierowana od listwy w dół później muszę ogarnąć środek na błysk, polerka reflektorów no i pełna korekta lakieru. Czeka na mnie też mój ulubiony temat czyli hamulec ręczny - tradycyjne szczęki nie mają się czego trzymać a nowych tarcz kotwicznych zwyczajnie nie ma.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witajcie ponownie.

Omega pomalowana poskładana.

Ręczny zrobiony.

9a2d1a918a02b15fmed.jpg

 

b3e3d603d4b03432med.jpg

 

3d614ecf4d22880amed.jpg

 

Obecnie omega stoi w garażu i przechodzi kosmetykę wnętrza. Chcecie fotoracje? Interesuje to kogoś? :P Mój brat zajmuje się detailingiem i właśnie zabiera się za moją perełkę. ;) Pranie podłogi, czyszczenie plastików, skór itd.

 

Zdarłem tą cholerną gumę z przycisków, muszę jeszcze wypolerować plastik bo matowy wygląda kiepsko.

 

 

f4d6b1867e78e14emed.jpg

a37cd54cd3d94c9dmed.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chcemy fotorelację z czyszczenia wnętrza :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chcemy całą fotorelacje :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na 1 zdjeciu widać ze "chore" miejsce nie zostało dobrze wycięte.Wiec zostawiłes gangrene nadal.

Nie wiem czy miałeś taki zamysł wykonania renowacji, natomiast wiem po rozmowie z lakiernikiem ze jak dobrze nie wytniesz takiego miejsca to cała praca jak psu w dupe (2 lata i wychodzi).

 

Dziwia sie ludzie ze niektórzy tak sie pierdziela z blacharką ,ale właśnie to daje dobre efekty na wiecej jak 4 lata.

Wspomnę ze Omega Kolca stolca bolca po 4 latach od lakierowania 3mała sie blać dobrze. Następnie kupił ją Padre i chciał z tirem powalczyć ::lol:

 

Srebrny lakier jest najcięzszy do dobrania wiec zdjęcia nie rób blisko auta bo bedzie widac jak u tirówy ćipsko z 1km .

Maluj całe elementy albo kup całe drzwi za 100zł bez rudej (pytaj chłopaków z forum) i daruj sobie grzebanie w gównie. Kupujesz drzwi ,lakierowanie i wszystko w temacie!

Są jeszcze drzwi bez rudej i w naprawde mega stanie.A z drzwi rudej sie nie pozbedziesz!!Powiesz drogo 400zł i lkaierowanie bo za 300 zrobisz drzwi z lakierowaniem.To na wiosne rozbij świnke skarbonke jeszcze raz i wez juz 400 na drzwi i 300 na lakierowanie.

To jako pomocja rada ale szto ty zdjełajesz eto ja nie znajet! 

 

Alive derci !

 

Nie martw sie. Ruda nie wyjdzie po dwóch latach. Antykorozyjne jest zrobiona dobrze. Aby pozbyć się całej rudej samochód trzeba rozebrać co do śrubki i wtedy rzeźbić. Użytkuje omegę na co dzień i nie mogę sobie pozwolić na rozbieranie jej w większym stopniu. Zresztą i tak już zbyt długo stoi w garażu. Odnośnie zdrowych drzwi to szukałem i nie znalazłem takich. Malowana była od listew w dół na przednich błotnikach i wszystkich drzwiach. Tylne błotniki do załamania na całej długości aż do lampy. Pomalować to można by cały samochód a nie całe elementy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nadal jestes w błędzie ale nie bawem święta :lol:

 

Ty wiesz najlepiej. 

:laugh@2x:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na wiosne dasz mi swoj adres to ci wyśle młotek 2kg do rozbicia swiniki skarbonki :P

 

Daj sobie już spokój. :sleep1:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

:scared:

 

fcf9a97a20983210med.jpg

 

b523977cc1631e59med.jpg

 

13fec586ad935780med.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

szajbus, skąd jesteś? SBL to aktualne blachy?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście. Województwo Śląskie, powiat Bieruńsko-Lędziński, miasto Lędziny, dzielnica Hołdunów ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kosztowy się kłaniają :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kosztowy się kłaniają :)

 

Rzut beretem :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szefie, mam pytanie czy jak robiłeś próg to usuwałeś, te bolczyki które trzymają spinki na których trzyma się plastikowa nakładka progu ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szefie, mam pytanie czy jak robiłeś próg to usuwałeś, te bolczyki które trzymają spinki na których trzyma się plastikowa nakładka progu ?

 

Usuwałem w miejscach skorodowanych. Potem przy montażu ów spinki pomierzyłem i przykleiłem na poliuretanowej masie klejąco-uszczelniającej i zabezpieczyłem taśmą naprawczą żeby mocno docisnąć spinkę do progu. Po nocy spinek nie da się oderwać a próg nie uszkodzony, nie nawiercony, zakonserwowany i pachnący ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z naszej strony akceptujesz regulamin Regulamin oraz Warunki użytkowania. Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania.