Skocz do zawartości
Vision95

Strasznie parujące szyby

Rekomendowane odpowiedzi

Siema jak w temacie. Do tego na przedniej szybie skrapla się woda czy coś. Często mam mokra szybę od środka. Coś pomożecie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1. Wymień filtr Kabinowy.

2. Wysprzątaj(odkurz) w środku

3. Jak wychodzisz z samochodu na noc to wywietrz

4. Jak nie pomoże to nieszczelność

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Siema jak w temacie. Do tego na przedniej szybie skrapla się woda czy coś. Często mam mokra szybę od środka. Coś pomożecie?

 

Taka jak jak wyżej wymień filtr kabinowy. 

 

Przyczyną parujących szyb może okazać się wilgoć w aucie, która pochodzić może od wody stojącej pod wykładziną i wygłuszeniem co w Omedze jest plagą. 

 

Może masz zatkany odpływ wody pod filtrem wentylacji wnętrza .

 

A może wygniło podszybie i masz nieszczelności pod szybą.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A tak na pierwszy rzut to zobacz czy obieg powietrza nie jest zamknięty :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Filtr kabinowy wymienic i udroznic pod nim odplyw

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Filtr wymieniony. Odpływ też drożny. Podszybie zgnite jest Ale nie wiem. Woda skrapla się u góry A nie z dołu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ale u gory na szybie przedniej od wewnatrz? czyli pod lusterkiem? jak masz cos z podszybiem to woda bedzie ci sie skraplala na desce od wewnatrz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sprawdz podłoge pewnie jest dziurawa gabka nasiękneła i zwyczajnie paruje :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ale u gory na szybie przedniej od wewnatrz? czyli pod lusterkiem? jak masz cos z podszybiem to woda bedzie ci sie skraplala na desce od wewnatrz

 

Dokładnie u góry pod lusterkiem, patrzyłem czy szyba sie nie rozkleiła ale nie. Też temat polega na tym, że to jest nie zawsze. Np. teraz wlazłem w chuj wilgoci i wszystko gitara.:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pod wszystkie dywaniki włóż czarno białe gazety.

Wyciągną Ci wilgoć z podłogi.

Możesz też położyć pod fotele przednie worki pochłaniające wilgoć.

No i jak koledzy doradzili wcześniej filtr kabinowy do wymiany.

Pozdro!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pod wszystkie dywaniki włóż czarno białe gazety.

Wyciągną Ci wilgoć z podłogi.

Możesz też położyć pod fotele przednie worki pochłaniające wilgoć.

No i jak koledzy doradzili wcześniej filtr kabinowy do wymiany.

Pozdro!

 

Jakby to było takie proste to bym to dawno zrobił :)

 

Omega u lakiernika, jedna dziura w podłodze i na łączeniu podłużnicy ze ścianą grodziową. Zobaczymy czy wtedy będzie mokro i czy będą dalej parować.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pod wszystkie dywaniki włóż czarno białe gazety.

Wyciągną Ci wilgoć z podłogi.

Możesz też położyć pod fotele przednie worki pochłaniające wilgoć.

No i jak koledzy doradzili wcześniej filtr kabinowy do wymiany.

Pozdro!

 

Jakby to było takie proste to bym to dawno zrobił :)

 

Omega u lakiernika, jedna dziura w podłodze i na łączeniu podłużnicy ze ścianą grodziową. Zobaczymy czy wtedy będzie mokro i czy będą dalej parować.

 

UPS! To na grubo roboty masacra!

Powodzenia!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Standardowe miejsce w omedze...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przy dobrych wiatrach jeszcze może będę musiał wyciągać podszybie. Bo tam też jest pełno rudej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To jak stoi już u blacharza/lakiernika to zrób to od razu :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dokladnie bo inaczej robota mija sie z celem, blacha bedzie zrobiona a szyba wkoncu peknie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kwestia czasu. Mówiłem mu o tym ale czy zrobi to nie wiem. Na pewno na lato konserwacja podłogi i już

resztki zakamarki itd i koniec z ruda. :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie też sporo wody, czekam na sensowną temperature i wywalam wszystko ze środka. Tez muszę na grodziowej sprawdzić czy dziur nie ma.

 

Tak jak Ci mówiłem, sprawdź odpływ skroplin i jego uszczelkę z parownika. U mnie dziury nie było, nikt nie znalazł w nadkolu, pod pedałem hamulca lub w podłodze pod nogami kierowcy, a latem woda się nazbierała. Zakładając, że nie naleciała z wyższych parti ściany grodziowej lub z pod szyby można uznać, że winowajcą był ten odpływ.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sprawdz podłoge pewnie jest dziurawa gabka nasiękneła i zwyczajnie paruje :)

 

a nie mowiłem xD

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

"WSZYSTKO CO SIĘ ODKŁADA DO ZROBIENIA NA PÓŹNIEJ NIGDY NAS NIE OMINIE" - Sewerin

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hehe dokładnie. Każdego to czeka kto planuje mieć omege jeszcze dłużej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Najlepiej powiem wam wyczyścić wszystko. Ja pojechałem tylko na konserwację bo miało być dobrze. Wyczyścił i już jest lipa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie też była powódź przez odpływ od strony pasażera. Wody było od .uja, szczególnie w gąbkach

 

20170708_194024.jpg.3720e72d0e3ae7032b124b3397ce1db1.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Misek

 

Odkurzaczem wesałeś wodę z wykładziany, pod wykładziną masz gumoleon z gąbką, która szybko chłonie wodę i długo schnie. Aby to wysuszyć musisz wyjąć dywany a wygłuszenie po podnosić i suszyć w słoneczny letni dzień na wietrze, lub ją wyciąć i wysuszyć, albo wyjąć w całości ale to już sprawa z robotą na grubo.

 

Tam gdzie gąbka wilgotna to nie wyschnie sama a wilgoć się utrzymuje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Misek

 

Odkurzaczem wesałeś wodę z wykładziany, pod wykładziną masz gumoleon z gąbką, która szybko chłonie wodę i długo schnie. Aby to wysuszyć musisz wyjąć dywany a wygłuszenie po podnosić i suszyć w słoneczny letni dzień na wietrze, lub ją wyciąć i wysuszyć, albo wyjąć w całości ale to już sprawa z robotą na grubo.

 

Tam gdzie gąbka wilgotna to nie wyschnie sama a wilgoć się utrzymuje.

 

Z gąbki też wessałem. Podnosiłem ją i naciskałem w każdym możliwym punkcie aż woda z niej wypłynie. Widocznie gdzieś diablica została. Będzie cieplej (czyt. lato) to jeszcze raz wszystko out. Jak podnosiłem gąbke to był jakiś otwór (nie zatkany). Rozumiem, że tak ma być?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z naszej strony akceptujesz regulamin Regulamin oraz Warunki użytkowania. Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania.