Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

to może regulacja selektora pomoże

regulacja selektora.pdf

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki spróbuje jeszcze na tych kobyłkach. Ale podpiąłem komputer i wziąłem do kanału, ruszałem selektorem to nie da się dobrze ustawić żeby z programem się zgadzało, tylko gorzej się robiło aż diody przy drążku wariowały. Dziś odkryłem, że czujnik położenia przepustnicy jednak pokazuje odwrotnie, czyli przepustnica zamknięta pokazuje napięcie blisko 5V i spada po dodaniu gazu. Ciekawe, bo poprzedni czujnik też tak pokazywał i kupiłem drugi. Podpiąłem dziś sprawny z krótkiego dolotu (zamieniłem odpowiednio 2 kable) i pokazuje jak trzeba. Zamówiłem kolejny TPS i mam nadzieję, że przez niego te problemy. Tylko nie potrzebnie pół auta rozebrałem i długimi godzinami sprawdzałem kabelkologie, schematy to już mi się śnią. Odnośnie TPS zmylił mnie sposób jego sprawdzania z autodaty, że miedzy pinami 2 i 3 się mierzy napięcie, teraz mi wychodzi że trzeba mierzyć między masą(1 pin) a 3 pinem. A ten drugi pewnie uszkodziłem bo przez chwile miałem zamienione prądowe piny 2 z 3, po tym zabiegu oba czujniki pokazują odwrotnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki spróbuje jeszcze na tych kobyłkach. Ale podpiąłem komputer i wziąłem do kanału, ruszałem selektorem to nie da się dobrze ustawić żeby z programem się zgadzało, tylko gorzej się robiło aż diody przy drążku wariowały.  Dziś odkryłem, że czujnik położenia przepustnicy jednak pokazuje odwrotnie, czyli przepustnica zamknięta pokazuje napięcie blisko 5V i spada po dodaniu gazu. Ciekawe, bo poprzedni czujnik też tak pokazywał i kupiłem drugi. Podpiąłem dziś sprawny z krótkiego dolotu (zamieniłem odpowiednio 2 kable) i pokazuje jak trzeba. Zamówiłem kolejny TPS i mam nadzieję, że przez niego te problemy. Tylko nie potrzebnie pół auta rozebrałem i długimi godzinami sprawdzałem kabelkologie, schematy to już mi się śnią.  Odnośnie TPS zmylił mnie sposób jego sprawdzania z autodaty, że miedzy pinami 2 i 3 się mierzy napięcie, teraz mi wychodzi że trzeba mierzyć między masą(1 pin) a 3 pinem. A ten drugi pewnie uszkodziłem bo przez chwile miałem zamienione prądowe piny 2 z 3, po tym zabiegu oba czujniki pokazują odwrotnie.

 

co ma wpływ na wolne obroty

https://drive.google.com/open?id=0BzPykSUrV5lHX25rNDN5WkRQLVU

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z naszej strony akceptujesz regulamin Regulamin oraz Warunki użytkowania. Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania.