Skocz do zawartości

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

III Urodziny Klubu Omega ELITE (KLIK!)

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Opierdalejszyn

Usprawnienie silnika 3.0

Rekomendowane odpowiedzi

Hej,

Z racji że w nowej omedze mam silnik po kapitalce, zastanawiam się czy można usunąć bolączki silnika? Auto stoi więc mogę podłubać sobie :P Temat pokryw pomijamy, co sprawdzić/poprawić/zmienić?  Chłodnica oleju planowo ma wpaść  19-rzędowa, a co z pompą? Można zastosować jakąś wydajniejszą? (nie wykluczam że w przyszłości będę chciał wykrzesać z tego pieca trochę więcej koników). 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

III Urodziny Klubu Omega ELITE (KLIK!)

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jeśli masz 3.0 ori to egr out, jeśli nie masz katów to dogrzewanie out z całym odkurzaczem (b. dużo miejsca się robi po tych 2 operacjach, dodatkowo ale to po wyjęciu silnika lub głowic wyszlifowanie ekofasolek, Zmiana map z kompa o oznaczeniu AF jeśli masz inny (lepiej podlewają na wyższych obrotach) to tak na szybko...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, Aros napisał:

Jeśli masz 3.0 ori to egr out, jeśli nie masz katów to dogrzewanie out z całym odkurzaczem (b. dużo miejsca się robi po tych 2 operacjach, dodatkowo ale to po wyjęciu silnika lub głowic wyszlifowanie ekofasolek, Zmiana map z kompa o oznaczeniu AF jeśli masz inny (lepiej podlewają na wyższych obrotach) to tak na szybko...

Po wypruciu EGRa pewnie wystąpi checkolada - jest na to jakaś rada czy tylko zmiana mapy? 

Powiedz coś więcej o tych ekofasolkach bo nie bardzo rozumiem a temat ciekawy.

Sterownik AF to ten o którym krążą legendy i był w policyjnych omegach?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
20 minut temu, SZAJBUS_SzeF napisał:

Po wypruciu EGRa pewnie wystąpi checkolada - jest na to jakaś rada czy tylko zmiana mapy? 

Ja w 3.0 zaślepiłem wszystko a sam egr podłączony do wtyczki wyizolowałem kable, zabezpieczyłem całośc i schowałem podłączonego w dziurę pod aku 2 lata 0 błędów.

22 minuty temu, SZAJBUS_SzeF napisał:

Powiedz coś więcej o tych ekofasolkach bo nie bardzo rozumiem a temat ciekawy.

To są takie kanały w głowicach przy gardzielach wydechowych

Tu masz dobre foty http://forum.omegaklub.eu/topic/76027-swap-x20xev-na-x25xe/

 

24 minuty temu, SZAJBUS_SzeF napisał:

Sterownik AF to ten o którym krążą legendy i był w policyjnych omegach?

Nie, występował w seryjnym 3.0 i ma chyba najbardziej "agresywne" mapy benzynowe jak wyjmiesz komp z tej puszki trójkątnej to masz na nim symbol jeśli masz inny to wystarczy kupić byle jaki AF i zmień sobie samą kość z mapami tzw. eprom

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z ostrymi wałkami różnie bywa :lukary1:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Panowie, teraz nie myślę o dłubaniu tego na jakieś duże moce, bardziej chodzi o usunięcie typowych bolączek, czyli co możemy zrobić żeby za miesiąc nie bawić się w panewki :P A jeśli mogę zrobić to lepiej odrazu, to czemu by nie? O auta dbam ale używam ich, ekhem dość intensywnie że tak to ujmę :P Jeśli śmiejesz się z chłodnicy, to poprostu leży taka na warsztacie ;) 

Digi dłubanie w 4.2 też można nazwać grzebaniem w du...., ekhem w maśle. Mało który z tych silników nawet serie trzyma ;) Biorąc pod uwagę jak obecnie 3.0 wygląda, to słomiany zapał jest małym problemem, bardziej budżet :P

 

Edytowane przez Opierdalejszyn

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
W dniu 29.03.2018 o 18:40, digi napisał:

Zobacz co chłopaki robia z autami.Doprowadz auto do mega stanu.Duzo było co "panowie jak zrobić w Omedze turbo " a fiut nie miał nawet na fajki .Naczytałem sie tego wiec sory.

W 2.0 wpakowalem 7k żeby doprowadzić do stanu mnie zadowalającego, zaczynając od podstaw. Grzecznie pytam, chciałbym zrobić wiele ale pracując na 2 etaty, studiując i remontujac dom nie mam czasu ani worków pieniędzy żeby zlecić to komuś innemu. Więc wszystko idzie powolnym tempem ale cały czas pcham do przodu ;) No ale cóż, ja będę dalej swoje a Tobie życzę worków kasy na 800+ 

Edytowane przez Opierdalejszyn

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z naszej strony akceptujesz regulamin Regulamin oraz Warunki użytkowania. Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania.