Skocz do zawartości

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

III Urodziny Klubu Omega ELITE (KLIK!)

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

RAMZESEK

OPEL Astra g 90 Years Edition V6

Rekomendowane odpowiedzi

Witam
Przedstawiam wam moją bertonkę w wersji 90 years edition No 984 Wink

Rocznik 2003
Silnik 2.2 16v
Moc 147km
4xairbagi
wspomaganie
podgrzewane lusterka
elektryczne przednie szyby
podgrzewana tylna szyba
centralny zamek
tempomat
Bananowe skórzane fotele

Przeprowadzone modyfikacje:
-Swap z padnietego 2.2 16v na C25XE pochodzący z Calibry 
-Przednie lampy depo/Dayline

--Wpadły kołka 18" snowflake, z oponami 215 35 18
-Zawieszenie gwintowane kw v2 innox z regulacja twardosci i wysokosci
-zderzak OPC
-tylne dokładki Irmscher
-przedłuzenie maski Irmscher
-Zegary cisnienia oleju,temperatury oleju ,voltomierz z audi 80 w miejscu popielniczki
-Przednie hamulce BREMBO 4-tlok z Ferrari MARANELLO 550 osadzone na tarczach 321mm z Astry H OPC
-Przednie glosniki firmy uDimension el6
-BiXeonon z bmw audi S4 b8
Przeniesiony został wlew gazu ze zderzaka Smile1

Aktualnie trwaja prace nad carPC z 10" monitorem.

Przygotowuje tez swap z 2.5v6 na 3.2v6 spietego ze skrzynia 6biegową.

 

 

2vlw4qx.jpg

2808t44.jpg

30118942_1724342674289340_306386027_n.jpg

  • Like 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

III Urodziny Klubu Omega ELITE (KLIK!)

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dobry swir jesteś widzę:D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Taki troche oplo-oszołom :)

 

 Bo tylko wariaci są cos warci! :D 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dobre :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Prawdziwe :P 

 

Astra została przywołana zza swiatów, oto zdjecie jak wygladala po kupnie. Istna kaplica

2nulw6f.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No jest roznica :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli masz poprostu HOPLA na punkcie OPLA :D a jak 3.2 będzie za mało mocy to co dalej? Turbo? :D nie myślałeś włożyć 2.0 turbo z jakiejś opc i podkręcić do 300 KM ? ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

z20let w astrze to silniki zrobione z gownolitu. Juz lepiej wpakowac 3.2/2,5 i lekko dmuchnac :D

 

Astre uzywam tylko w weekendy wiec kto wie moe i turbo wpadnie, wszystko zalezy od funduszy. Po swapie na 3.2 chce zrobic 250KM i zobaczyc jak to jezdzi, mysle ze na przedni naped wystarczy...z drugiej strony uturbione v6 przy otwartym dachu moze dawac frajde :D

Edytowane przez RAMZESEK

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Fajna Asterka :D 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zawsze można zakuc silnik :) znam kilka osób co mają zakute z20let i okolice 300 KM :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
7 godzin temu, Tazz napisał:

Zawsze można zakuc silnik :) znam kilka osób co mają zakute z20let i okolice 300 KM :D

Mozna :D ale nigdy nie schodzi sie z pojemnosci w dół, zawsze w góre :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
9 godzin temu, RAMZESEK napisał:

Mozna :D ale nigdy nie schodzi sie z pojemnosci w dół, zawsze w góre :D

W sumie racja :)

nic nie zastąpi pojemności :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, Tazz napisał:

W sumie racja :)

nic nie zastąpi pojemności :P

Zastapi tylko wieksza pojemnosc :D

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, RAMZESEK napisał:

Zastapi tylko wieksza pojemnosc :D

Racja :D to swapuj na LS1 lub LS3 :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 12.04.2018 o 14:09, Tazz napisał:

Zawsze można zakuc silnik :) znam kilka osób co mają zakute z20let i okolice 300 KM :D

Heh, spoko! sprzedam nerke,watrobe i moze starczy na swapa :D

 

  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z naszej strony akceptujesz regulamin Regulamin oraz Warunki użytkowania. Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania.