Skocz do zawartości
danio

Plus po stacyjce po zapaleniu 3.2 v6

Rekomendowane odpowiedzi

Potrzebne wsparcie :)

Skrzynka przekaźników. Może już ktoś przerabiał i podzieli się informacjami :)

Gdzie znajde plus po stacyjce po zapaleniu do świateł dziennych. Myślałem nad tymi fioletowymi bo jeden jest od pomki a drugi? Cewki?

20180510_094435.thumb.jpg.0249b96d48272f66bec6b9c214e76d9c.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ktoś pisał że w Omegach jest fabryczna kostka do świateł dziennych skandynawskich, mieści się ona z prawej strony przy nogach pasażera. Wystarczy kupić same lampy i podłączyć

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
13 godzin temu, danio napisał:

Potrzebne wsparcie :)

Skrzynka przekaźników. Może już ktoś przerabiał i podzieli się informacjami :)

Gdzie znajde plus po stacyjce po zapaleniu do świateł dziennych. Myślałem nad tymi fioletowymi bo jeden jest od pomki a drugi? Cewki?

 

Drugi fioletowy to bodajże zabezpieczenie przed zamianą + z - Z tymi fioletowymi przekaźnikami dobrze kombinujesz. Napięcie pojawia się od razu po przekręceniu stacyjki, zarówno jak na pierwszym i drugim. Z reszta słychać przez chwilę pompę paliwa ;) Miernikiem można sprawdzić.

Edytowane przez Misiek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, tomeczekg napisał:

Ktoś pisał że w Omegach jest fabryczna kostka do świateł dziennych skandynawskich, mieści się ona z prawej strony przy nogach pasażera. Wystarczy kupić same lampy i podłączyć

Jest to złącze K59 do automatycznego włączania świateł. Podłącza się tam specjalny moduł (na alledrogo jest). Dodatkowo trzeba wstawić bezpiecznik w gniazdo 32. Działa to na takiej zasadzie, że po uruchomieniu samochodu automatycznie zapalają się światła.

 

e21a9eb5fa2cba41.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Musisz sprawdzić czy na przekaźniku k44 (pompy paliwa) masz stałe zasilanie na pinie 30 oraz czy po przekręceniu kluczykiem pojawia się napięcie na pinie 86. Nr pinów znajdziesz odwrocie przekaźnika:

646f879d4709b2a9460d1d7c0f96.thumb.jpg.c1e39258dd27a7571eee1feaeb2d0fdb.jpg

Najlepiej jednak sprawdzić miernikiem, dla pewności.

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja bym przy fioletowych nie grzebał :P

  • Like 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
47 minut temu, robert514 napisał:

ja bym przy fioletowych nie grzebał :P

@danio On tam czesto widelcem grzebie ... @Ricardo swiadkiem

  • Haha 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 godziny temu, saint napisał:

@danio On tam czesto widelcem grzebie ... @Ricardo swiadkiem

Widelcem?? Nie przypominam sobie :P

Wuja przy viki tak jest zrobione i działają dzienne do dzisiaj :D

w fioletowy wpiete jest.

Pany plus po stacyjce potrzebny tylko do impulsu że auto pracuje. A cały prąd będzie pobierany prosto z aku

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
22 minuty temu, danio napisał:

Widelcem?? Nie przypominam sobie :P

Wuja przy viki tak jest zrobione i działają dzienne do dzisiaj :D

w fioletowy wpiete jest.

Pany plus po stacyjce potrzebny tylko do impulsu że auto pracuje. A cały prąd będzie pobierany prosto z aku

Obawiam się, że trzeba będzie dodatkowo przekaźnik dać. Z tego względu, gdy przekręcasz kluczyk na zapłon to zapalają się światła do jazdy dziennej. Z kolei, gdy chcesz włączyć światła mijania to automatycznie to muszą się wyłączyć światła do jazdy dziennej. Nie mogą palić się jednocześnie. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Misiek od poczatku. 

Mam moduł który zalacza światła drogowe z moca 20-30% gdy napięcie ładowania wzrośnie powyżej tam 13 coś volt. A że w oplach, gdy się nagrzewa ładowanie spada nawet do 13V w lecie na klimie, całe oswietlenie i wiatraki 2 stopień to ma co ciągnąc prąd, wtedy ladowanie spada i dzienne gasna.

Dlatego jest jeden kabelek z tego modułu który trzeba dać plus po stacyjce i dzienne nie gasna. Tylko impuls jest podawany tym kabelkiem ;)

Dlatego pytam czy ktos w v6 robił taki myk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z naszej strony akceptujesz regulamin Regulamin oraz Warunki użytkowania. Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania.