Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

34018150_1216282875175610_1568721012269252608_n.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bry ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Siema chlory i inne potwory :f:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wszystkie spio. ...

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

Nie wszystkie :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

aaa jeeee:P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hehe 

zara i ja ide w kimono. ...

no chyba ze będzie kilka pompek i kilka przysiadow  :f:

to się poswiece  :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
1 minutę temu, Łukary napisał:

hehe 

zara i ja ide w kimono. ...

no chyba ze będzie kilka pompek i kilka przysiadow  :f:

to się poswiece  :P

Ja też chyba pójde, bo puszczą mi zwieracze w temacie tomaszka :D

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

:szlauf1:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

może mi oliwę zmieni  :lol:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dobry chopok z niego jest, nima co gadać. Video porady nagrywa :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
1 minutę temu, Łukary napisał:

może mi oliwę zmieni  :lol:

Tiaaaa i maskę umaluje :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
1 minutę temu, danio napisał:

Dobry chopok z niego jest, nima co gadać. Video porady nagrywa :D

Poważnie boję się jak ten ulep wyjedzie na drogę... Powtórzę tutaj, mówilem to juz na zlocie. Przepraszam za niego i nie mam z nim nic wspólnego. Mamy tylko takie same tablice rejestracyjne...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak co wyjdzie bat mobil wyjdzie xD 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

:hammer:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ciiii bo wszyscy jeszcze śpią ;) 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dobranoc :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wstawać i spamować :rifle:

 

 

:beer:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przecież nie śpię od piątej :P a tyram od 6 :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cześć, jestem Ada, nie śpię od 40 minut :lol:

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witamy cie ada :D czy wczesniej wystepowaly u ciebie takie problemy? :D

  • Haha 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Siema :szlauf1:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
46 minut temu, Tazz napisał:

Przecież nie śpię od piątej :P a tyram od 6 :P

48h na nogach z 1-godzinnymi pauzami :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cześć jestem Agnieszka, nie śpię od 3 nad ranem :) a powód hmm może ktoś zgadnie. ..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
20 minut temu, Agnieszka napisał:

Cześć jestem Agnieszka, nie śpię od 3 nad ranem :) a powód hmm może ktoś zgadnie. ..

Wczoraj był dzień bez stanika wiec może "chcica" :f:

Ps. Sorki nie mogłem się powstrzymać ;)

  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z naszej strony akceptujesz regulamin Regulamin oraz Warunki użytkowania. Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania.