Skocz do zawartości
DonPadre

MadMax Padrego

Rekomendowane odpowiedzi

zapomnialem dodać. Silnik tez zrobiony oczywiscie zgodnie ze sztuką i w pełni profesjonalnie. 

Taki widok zastałem po zdjęciu dekla.

F3D84DBA-A537-489D-A6A3-7B45E50C5378.thumb.jpeg.cc8575ab7e79aadd558d5cee621b7e35.jpeg

głowicy trzeba było zrobić planowanie :p

F246073E-8AAF-4D56-9092-5B91977F34F8.thumb.jpeg.c2de1aa7a520d6c9e1f39bc2ac91a7e5.jpeg

całość poskładana. Trzyma kompresje nie ma objawów nieszczelności. Zobaczymy jak się będzie sprawować dalej. 

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Normalni to my nie jesteśmy xD

I nawet Suczi sie na zdjeciach pojawila z racji ze czeka ciagle na wgranie silnika 🙃🙂 

Zabralam mu auto juz nawet na codzien, to zabral sie za zlomy spod bloku :D

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hhehe Padre Ty to zawsze Wariat jestes :) Fajnie ,że jednak coś modzisz zmieniasz , pomysły są w deche :f:

Ogólnie kombo fajnie sie prezentuje :D

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na to kombi jest oczywiście jak to u mnie zacna koncepcja, którą pewnie się podzielę w najbliższym czasie. 

Tym czasem zdjęcie reperaturki. Łopa Mad Max style 😎FD743109-3F0B-445D-B73D-F1BB98230719.thumb.jpeg.4bf5f6bead9d18d220ed0591de3b6ae4.jpeg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Generalnie założenie było takie. Wszyscy doprowadzają swoje auta do stanu jak najbardziej zbliżonego ideałowi. Ten przypadek ma być wlasnie w druga stronę. Ma być taki brzydki ze aż ładny, jechać przyzwoicie i mam się nie przejmować czy ktoś mnie zarysował, czy pojawiła się nowa rysa, czy pobrudziłem sobie fotel czekoladą. Surowy paskudny i niezawodny. Taki offrodowy ulicznik 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dobre :D kolo fajnie siadlo :D

  • Like 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Barrrrdzo dobrrra rrrobota Panie Majster :D

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panie majster, klima działa ? :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, Misiek_v6 napisał:

Panie majster, klima działa ? :D

Omegi w których działa klima można policzyć na palcach jednej ręki 🤣 ale będzie działać 😋

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
2 godziny temu, DonPadre napisał:

Omegi w których działa klima można policzyć na palcach jednej ręki 🤣 

:rzut:

No patrze robota idzie, ale budżet taki wyznaczony, że zabrakło by zatankować do pełna :lol2:

 

Edytowane przez B0Cygano

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zaebiaszczy projekt:D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@DonPadre jesteś wariatem :D aleAle takim dobrym ;)

każde auto jest u Ciebie wyjątkowe :D szacun :brawo:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@B0Cygano ja nie wiem jak Ty możesz patrzeć na te zdjęcia :f:

 

 

 

 

W sumie ba swój sposób to ta Omega jest bardzo oryginalna :D

  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ciesze sie ze moge wkoncu rownież fizycznie uczestniczyc w jego <glupocie> xD bo wsumie od 4 lat wspierałam głównie przewijając się gdzieś obok garażu :)

  • Like 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Fajny kawaran. Kiedyś dzieci straszono Czarną Wołgą, teraz ludzie na osiedlu mogą je straszyć Twoją Omegą :P

Ciekawy projekt, będę śledził :)

  • Like 1
  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
50 minut temu, Tazz napisał:

@B0Cygano ja nie wiem jak Ty możesz patrzeć na te zdjęcia :f:

 

:grajo:

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
8 godzin temu, DonPadre napisał:

Omegi w których działa klima można policzyć na palcach jednej ręki 🤣 ale będzie działać 😋

Już myślałem, że odpiszesz ,ze to ta ręka ;D

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na maskę czy na dach? :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
52 minuty temu, Tazz napisał:

Na maskę czy na dach? :D

Jak na maskę czy dach? Na ścianę do pokoju, co Ty oszalałeś? 😋

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Eee, myślałem za to na auto :P haha :f:

  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dobry punisher nie jest zły :)

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z naszej strony akceptujesz regulamin Regulamin oraz Warunki użytkowania. Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania.