Jump to content
  • advertisement_alt
  • Misiek_v6

    Magiczne naprawy By Misiekv6

    Recommended Posts

    Witam serdecznie,

    Jako że ostatnio jest trochę chłodniej stwierdziłem zobaczę sobie jak wygląda przepustnica(czy brudna etc).

    Zdjąłem więc te plastikowe węże od dolotu z przodu i stwierdziłem, że wyczyszczę przepustnicę wyłącznie z zewnątrz bez zdejmowania(bo kto wie kto był przede mną i co zastanę po zdjęciu). Wyczyściłem klapki, te dwa wloty przepustnicy i rowki gdzie się opierają się klapki.

    Przed "operacją" obroty na jałowym jak i przy wrzuconym D na automacie utrzymywały się na poziomie 500 rpm(warto dodać, że nie działa klima).

    Po operacji obroty po odpaleniu czasem są na poziomie 500/600 rpm, na D około 600 rpm a po wrzuceniu na P rosną do około 700 rpm.

     

     

    Ktoś mi powie co się stało ?:D

    Pierwsza fota to oborty na P, drugie to D/jałowe zaraz po odpaleniu.

    Pozdrawiam

     

    IMG_20180829_143654~2.jpg

    IMG_20180829_143754~2.jpg

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    53 minuty temu, Misiek_v6 napisał:

    Ktoś mi powie co się stało ?:D

    Wsadziłeś ręce tam gdzie nie trzeba :lol2:

    Podłącz kompa, obroty biegu jałowego można ustawić, również można ustawić obroty biegu jałowego przy zapiętej skrzyni.

    Według mnie są ok, choć nie znam widełek dla 3.0. 

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    6 minut temu, B0Cygano napisał:

    Wsadziłeś ręce tam gdzie nie trzeba :lol2:

    Niby tak, ale podkreślam, że nic nie kręciłem, nie zmieniałem- po prostu wytarłem.

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    A nie myles czasem benzyna ekstrakcyjna? 

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    8 minut temu, Grabarz napisał:

    A nie myles czasem benzyna ekstrakcyjna? 

    Miałem zmywacz do hamulców- psikałem na szmatę i pucowałem.

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    A czym fachowo czyści się przepustnice ? :mysli:

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Wiem ze chlopaki kiedyś myli intercooler benzyna ekstrakcyjna i za szybko zalozyli benzyna nie zdazyla odparowac i wariowaly obroty

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Tak szukam po internetach, dwie osoby miały podobne objawy ale tematy zamknięte bez odpowiedzi. Porusza się jeszcze kwestie jakiegoś tps'u- coś związane z ustawieniem przepustnicy śrubą przy zderzaku przepu...ciekawy jestem jeszcze czy czujnik położenia przepustnicy mógł po takim czyszczeniu fixnąć.

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Ale masz objawy falowania obrotów ?

    Polecam podłączyć komputer ;)

     

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Falowania nie ma, po prostu podniosły się jałowe z 500 do tych z 1 zdj. 

     

    Coś jest skaszanione i nie mogę połączyć się z komp. Silnika

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Ja u siebie przepustnicę też czyściłem beną ekstrakcyjną. Ale ją najpierw zdemontowałem. Kanaliki przedmuchałem sprężonym powietrzem. Nowa uszczelka i montaż. Obroty na jałowym się nie zmieniły. Wszystko gra. Trochę syfu było. 

    16 minut temu, Misiek_v6 napisał:

    Falowania nie ma, po prostu podniosły się jałowe z 500 do tych z 1 zdj. 

     

    Coś jest skaszanione i nie mogę połączyć się z komp. Silnika

    Nie wykrywa Ci interfejsu czy jak? Jakim programem się łączysz?

    20180601_153715.thumb.jpg.1121fc9b9426ede48c2e0d8377614078.jpg20180601_154104.thumb.jpg.74d475a0879f57390c5986b2d896d2d7.jpg20180601_154402.thumb.jpg.1bad49b051327a5807a135c4d860dfbf.jpg

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    @Misiek

    Miałaś falowanie obrotów, regulator biegu jałowego, też czyściłeś ?

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Teraz, B0Cygano napisał:

    @Misiek

    Miałaś falowanie obrotów, regulator biegu jałowego, też czyściłeś ?

    W 2.2 jest elektroniczna przepustnica. Wobec tego nie ma krokowego. Falowania obrotów nie miałem.

    • Like 1

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Sprawdź jeszcze raz dokładnie czy nic Ci się nie podwinęło przy składaniu... objaw wyższych obrotów masz jak by występowała gdzieś nieszczelność... rury nakładane na przepustnicę od dolotu lubią się podwijać lub pękać...

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Spróbuj odłączyć akumulator na jakąś chwilę.

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Create an account or sign in to comment

    You need to be a member in order to leave a comment

    Create an account

    Sign up for a new account in our community. It's easy!

    Register a new account

    Sign in

    Already have an account? Sign in here.

    Sign In Now

    ×

    Important Information

    By using this site, you agree to our Terms of Use.