Skocz do zawartości
Misiek_v6

Magiczne naprawy By Misiekv6

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie,

Jako że ostatnio jest trochę chłodniej stwierdziłem zobaczę sobie jak wygląda przepustnica(czy brudna etc).

Zdjąłem więc te plastikowe węże od dolotu z przodu i stwierdziłem, że wyczyszczę przepustnicę wyłącznie z zewnątrz bez zdejmowania(bo kto wie kto był przede mną i co zastanę po zdjęciu). Wyczyściłem klapki, te dwa wloty przepustnicy i rowki gdzie się opierają się klapki.

Przed "operacją" obroty na jałowym jak i przy wrzuconym D na automacie utrzymywały się na poziomie 500 rpm(warto dodać, że nie działa klima).

Po operacji obroty po odpaleniu czasem są na poziomie 500/600 rpm, na D około 600 rpm a po wrzuceniu na P rosną do około 700 rpm.

 

 

Ktoś mi powie co się stało ?:D

Pierwsza fota to oborty na P, drugie to D/jałowe zaraz po odpaleniu.

Pozdrawiam

 

IMG_20180829_143654~2.jpg

IMG_20180829_143754~2.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
53 minuty temu, Misiek_v6 napisał:

Ktoś mi powie co się stało ?:D

Wsadziłeś ręce tam gdzie nie trzeba :lol2:

Podłącz kompa, obroty biegu jałowego można ustawić, również można ustawić obroty biegu jałowego przy zapiętej skrzyni.

Według mnie są ok, choć nie znam widełek dla 3.0. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
6 minut temu, B0Cygano napisał:

Wsadziłeś ręce tam gdzie nie trzeba :lol2:

Niby tak, ale podkreślam, że nic nie kręciłem, nie zmieniałem- po prostu wytarłem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A nie myles czasem benzyna ekstrakcyjna? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
8 minut temu, Grabarz napisał:

A nie myles czasem benzyna ekstrakcyjna? 

Miałem zmywacz do hamulców- psikałem na szmatę i pucowałem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A czym fachowo czyści się przepustnice ? :mysli:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiem ze chlopaki kiedyś myli intercooler benzyna ekstrakcyjna i za szybko zalozyli benzyna nie zdazyla odparowac i wariowaly obroty

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak szukam po internetach, dwie osoby miały podobne objawy ale tematy zamknięte bez odpowiedzi. Porusza się jeszcze kwestie jakiegoś tps'u- coś związane z ustawieniem przepustnicy śrubą przy zderzaku przepu...ciekawy jestem jeszcze czy czujnik położenia przepustnicy mógł po takim czyszczeniu fixnąć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale masz objawy falowania obrotów ?

Polecam podłączyć komputer ;)

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Falowania nie ma, po prostu podniosły się jałowe z 500 do tych z 1 zdj. 

 

Coś jest skaszanione i nie mogę połączyć się z komp. Silnika

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja u siebie przepustnicę też czyściłem beną ekstrakcyjną. Ale ją najpierw zdemontowałem. Kanaliki przedmuchałem sprężonym powietrzem. Nowa uszczelka i montaż. Obroty na jałowym się nie zmieniły. Wszystko gra. Trochę syfu było. 

16 minut temu, Misiek_v6 napisał:

Falowania nie ma, po prostu podniosły się jałowe z 500 do tych z 1 zdj. 

 

Coś jest skaszanione i nie mogę połączyć się z komp. Silnika

Nie wykrywa Ci interfejsu czy jak? Jakim programem się łączysz?

20180601_153715.thumb.jpg.1121fc9b9426ede48c2e0d8377614078.jpg20180601_154104.thumb.jpg.74d475a0879f57390c5986b2d896d2d7.jpg20180601_154402.thumb.jpg.1bad49b051327a5807a135c4d860dfbf.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Misiek

Miałaś falowanie obrotów, regulator biegu jałowego, też czyściłeś ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Teraz, B0Cygano napisał:

@Misiek

Miałaś falowanie obrotów, regulator biegu jałowego, też czyściłeś ?

W 2.2 jest elektroniczna przepustnica. Wobec tego nie ma krokowego. Falowania obrotów nie miałem.

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź jeszcze raz dokładnie czy nic Ci się nie podwinęło przy składaniu... objaw wyższych obrotów masz jak by występowała gdzieś nieszczelność... rury nakładane na przepustnicę od dolotu lubią się podwijać lub pękać...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Spróbuj odłączyć akumulator na jakąś chwilę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z naszej strony akceptujesz regulamin Regulamin oraz Warunki użytkowania. Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania.