Skocz do zawartości

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

III Urodziny Klubu Omega ELITE (KLIK!)

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

szymon gsi

Omega A 3000 24V by szymon gsi

Rekomendowane odpowiedzi

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

III Urodziny Klubu Omega ELITE (KLIK!)

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Po zakupie oczywiście blachara....progi & reparatury

 

DSC00044.JPG

Zdjęcie(29).jpg

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście po roku brakowało śmocy - no to co - TURBOOO.

Remont c30se.

i budowa kolektora ssącego i wydechowego.

 

1.jpg

DSC00009.JPG

DSC00011.JPG

DSC00004.JPG

Zdjęcie(16).jpg

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Turbo na jakie padł wybór od Merca 300TD - jak przyniosłem je do odomu pies ( suczka Santi ) mnie wyśmiała.

 

DSC00009.JPG

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Damy większe Holset HX35W od Scani chyba 12000 litrów pojemki...

A i zrobimy zegary co by wiadomo ile dmuchać i kiedy tłoki do miski popłyną.

DSC00004.JPG

IMG_1293.JPG

DSC00056.JPG

DSC00488.JPG

  • Like 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na filmikach - lajtowo na ograniczeniu do 110 przez Danię

- Bagicz 1/4 mili i skyline 280 KM - baty aż miło

-Bagicz 1/4 mili kierowca skylina w szoku co się stało prosi o rewanż - niestety "kanapa" nie pozostawia złudzeń ...

  • Like 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kurde dwa razy ten sam filmik , nie mogę usunąć - wrzucam trzeci właściwy.

 

  • Like 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam kolegę :) A co masz aktualnie? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 minuty temu, Grzegorz89 napisał:

Witam kolegę :) A co masz aktualnie? 

Bee 98' MV6 w najbogatszej i w inwalidzie w bdb stanie.

Ale to w następnej odsłonie , bo przed tą była B 3.0 V6 manual 96r.

Ale może macie ochotę na Kadetta E GSI 2.0 TURBO pierwszy w PL w 2006r ?????

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Była moc.

Szkoda ze sprzedana :crybaby:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na koniec tej krótkiej opowieści o pięknym klasyku dodam tylko , że:

silnik Oryginał po remoncie.

osprzęt silnika bez zmian.

żadnych hamulców jedenastotłoczkowych itd :f:

turbo Holset HX35W

kolektory pomysł własny.

koła 15" zwykłe opony 195 55 R15

żadnego strojenia i hamowni.

na użądzeniu jak na tamte czasy typu G-Tech Omega przyspieszała w 7 sekund do 100km/h.

fabryka mówiła 9 sekund.

I to tyle...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, OMEGATOR napisał:

Była moc.

Szkoda ze sprzedana :crybaby:

Po czasie wszyscy będziemy żałować 😖

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
5 minut temu, Omega Star napisał:

Po czasie wszyscy będziemy żałować 😖

Żałowałem po sprzedaży senatora.

Teraz babcia ma u mnie dożywocie ;pp

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ilku i jego projekty znany.

U mnie we Wro Phantom  OB caravan 3.2 turbo. Tez pewnie znany:D

  • Like 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Piękna Omega A ;)

Szkoda że sprzedales  :(

masz jakieś info o niej? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, Omega A to wielka rzadkość, szkoda, że jej już nie posiadasz.

Zaprezentuj nam swoją B MV6, bo Omegę przed fl-em też coraz ciężej spotkać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za temat ;)
Czyli to był projekt na seryjnych gratach tak?
Jakie ciśnienie to u Ciebie wytrzymywało?
Szkoda, że nie nie hamowałeś tego jak miałeś...
Z tymi hamulcami to dość odważnie :P No ale tak się rodzą takie projekty :P
Szkoda, że sprzedałeś... 
Ładnie wyszły te kolektory ;)
Tą swoją B też masz w planach trochę dmuchnąć? :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Coś pięknego:kocham1:
Szkoda, że to już historia :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I takie auto nawet w serii ma dusze i więcej klimatu niz niejedno nowe wozidlo

  • Like 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
24 minuty temu, WOY napisał:

Dzięki za temat ;)
Czyli to był projekt na seryjnych gratach tak?
Jakie ciśnienie to u Ciebie wytrzymywało?
Szkoda, że nie nie hamowałeś tego jak miałeś...
Z tymi hamulcami to dość odważnie :P No ale tak się rodzą takie projekty :P
Szkoda, że sprzedałeś... 
Ładnie wyszły te kolektory ;)
Tą swoją B też masz w planach trochę dmuchnąć? :D

o milimetr splanowałem tłoki przy remoncie silnika co widać na tym fajnym zdjęciu z browarami w bloku silnika ( remont silnika to tylko szlif wału ,bo do sprzedaży auta jakieś Janusze podłożyli złotka pod panewki korbowodowe) i dmuchałem w silnik 1,2 bara.

Do Beee jest gotowy projekt na 450km z oryginalnej Vałki z Holsetem ale trzeba czasu i troche funduszy....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Teraz pewnie lepiej byłoby przekładkę dać odprężającą ale jak tłoki wytrzymały to też dobrze :)
Za Januszami nie nadążysz co im przyjdzie do głowy :lol2:
1.2 to już sporo i aż dziwne, że OEM graty wytrzymały :P
Te 350-400 to te samochody powinny mieć seryjnie :P
Rozumiem, że będziesz 2.5 dmuchał?
A jak z odprężaniem silnika?
Przekładka czy jakiś inny patent?
Jakieś kute tłoki, czy inna kucizna wpadnie?
Seria to chyba nie pojeździ za długo przy takich parametrach jak 450KM :P
A z kasą to niestety tanie to to nie jest ale jak widzę znasz się na tym to zawsze sporo grosza da się urwać ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, WOY napisał:

Teraz pewnie lepiej byłoby przekładkę dać odprężającą ale jak tłoki wytrzymały to też dobrze :)
Za Januszami nie nadążysz co im przyjdzie do głowy :lol2:
1.2 to już sporo i aż dziwne, że OEM graty wytrzymały :P
Te 350-400 to te samochody powinny mieć seryjnie :P
Rozumiem, że będziesz 2.5 dmuchał?
A jak z odprężaniem silnika?
Przekładka czy jakiś inny patent?
Jakieś kute tłoki, czy inna kucizna wpadnie?
Seria to chyba nie pojeździ za długo przy takich parametrach jak 450KM :P
A z kasą to niestety tanie to to nie jest ale jak widzę znasz się na tym to zawsze sporo grosza da się urwać ;)

Kolego to jest historia z 2008 roku.....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, szymon gsi napisał:

Kolego to jest historia z 2008 roku.....

Domyślam się ;)
ja już pisałem o projekcie z V6 :P

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z naszej strony akceptujesz regulamin Regulamin oraz Warunki użytkowania. Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania.