Jump to content
  • advertisement_alt
  • szymon gsi

    Omega A 3000 24V by szymon gsi

    Recommended Posts

    Po zakupie oczywiście blachara....progi & reparatury

     

    DSC00044.JPG

    Zdjęcie(29).jpg

    • Like 1

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Oczywiście po roku brakowało śmocy - no to co - TURBOOO.

    Remont c30se.

    i budowa kolektora ssącego i wydechowego.

     

    1.jpg

    DSC00009.JPG

    DSC00011.JPG

    DSC00004.JPG

    Zdjęcie(16).jpg

    • Like 1

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Turbo na jakie padł wybór od Merca 300TD - jak przyniosłem je do odomu pies ( suczka Santi ) mnie wyśmiała.

     

    DSC00009.JPG

    • Like 1

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Damy większe Holset HX35W od Scani chyba 12000 litrów pojemki...

    A i zrobimy zegary co by wiadomo ile dmuchać i kiedy tłoki do miski popłyną.

    DSC00004.JPG

    IMG_1293.JPG

    DSC00056.JPG

    DSC00488.JPG

    • Like 2

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Na filmikach - lajtowo na ograniczeniu do 110 przez Danię

    - Bagicz 1/4 mili i skyline 280 KM - baty aż miło

    -Bagicz 1/4 mili kierowca skylina w szoku co się stało prosi o rewanż - niestety "kanapa" nie pozostawia złudzeń ...

    • Like 3

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    kurde dwa razy ten sam filmik , nie mogę usunąć - wrzucam trzeci właściwy.

     

    • Like 2

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Witam kolegę :) A co masz aktualnie? 

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    3 minuty temu, Grzegorz89 napisał:

    Witam kolegę :) A co masz aktualnie? 

    Bee 98' MV6 w najbogatszej i w inwalidzie w bdb stanie.

    Ale to w następnej odsłonie , bo przed tą była B 3.0 V6 manual 96r.

    Ale może macie ochotę na Kadetta E GSI 2.0 TURBO pierwszy w PL w 2006r ?????

     

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Była moc.

    Szkoda ze sprzedana :crybaby:

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Na koniec tej krótkiej opowieści o pięknym klasyku dodam tylko , że:

    silnik Oryginał po remoncie.

    osprzęt silnika bez zmian.

    żadnych hamulców jedenastotłoczkowych itd :f:

    turbo Holset HX35W

    kolektory pomysł własny.

    koła 15" zwykłe opony 195 55 R15

    żadnego strojenia i hamowni.

    na użądzeniu jak na tamte czasy typu G-Tech Omega przyspieszała w 7 sekund do 100km/h.

    fabryka mówiła 9 sekund.

    I to tyle...

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    5 minut temu, Omega Star napisał:

    Po czasie wszyscy będziemy żałować 😖

    Żałowałem po sprzedaży senatora.

    Teraz babcia ma u mnie dożywocie ;pp

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Ilku i jego projekty znany.

    U mnie we Wro Phantom  OB caravan 3.2 turbo. Tez pewnie znany:D

    • Like 2

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Piękna Omega A ;)

    Szkoda że sprzedales  :(

    masz jakieś info o niej? 

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Witam, Omega A to wielka rzadkość, szkoda, że jej już nie posiadasz.

    Zaprezentuj nam swoją B MV6, bo Omegę przed fl-em też coraz ciężej spotkać.

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Dzięki za temat ;)
    Czyli to był projekt na seryjnych gratach tak?
    Jakie ciśnienie to u Ciebie wytrzymywało?
    Szkoda, że nie nie hamowałeś tego jak miałeś...
    Z tymi hamulcami to dość odważnie :P No ale tak się rodzą takie projekty :P
    Szkoda, że sprzedałeś... 
    Ładnie wyszły te kolektory ;)
    Tą swoją B też masz w planach trochę dmuchnąć? :D

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Coś pięknego:kocham1:
    Szkoda, że to już historia :(

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    I takie auto nawet w serii ma dusze i więcej klimatu niz niejedno nowe wozidlo

    • Like 3

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    24 minuty temu, WOY napisał:

    Dzięki za temat ;)
    Czyli to był projekt na seryjnych gratach tak?
    Jakie ciśnienie to u Ciebie wytrzymywało?
    Szkoda, że nie nie hamowałeś tego jak miałeś...
    Z tymi hamulcami to dość odważnie :P No ale tak się rodzą takie projekty :P
    Szkoda, że sprzedałeś... 
    Ładnie wyszły te kolektory ;)
    Tą swoją B też masz w planach trochę dmuchnąć? :D

    o milimetr splanowałem tłoki przy remoncie silnika co widać na tym fajnym zdjęciu z browarami w bloku silnika ( remont silnika to tylko szlif wału ,bo do sprzedaży auta jakieś Janusze podłożyli złotka pod panewki korbowodowe) i dmuchałem w silnik 1,2 bara.

    Do Beee jest gotowy projekt na 450km z oryginalnej Vałki z Holsetem ale trzeba czasu i troche funduszy....

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Teraz pewnie lepiej byłoby przekładkę dać odprężającą ale jak tłoki wytrzymały to też dobrze :)
    Za Januszami nie nadążysz co im przyjdzie do głowy :lol2:
    1.2 to już sporo i aż dziwne, że OEM graty wytrzymały :P
    Te 350-400 to te samochody powinny mieć seryjnie :P
    Rozumiem, że będziesz 2.5 dmuchał?
    A jak z odprężaniem silnika?
    Przekładka czy jakiś inny patent?
    Jakieś kute tłoki, czy inna kucizna wpadnie?
    Seria to chyba nie pojeździ za długo przy takich parametrach jak 450KM :P
    A z kasą to niestety tanie to to nie jest ale jak widzę znasz się na tym to zawsze sporo grosza da się urwać ;)

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    1 minutę temu, WOY napisał:

    Teraz pewnie lepiej byłoby przekładkę dać odprężającą ale jak tłoki wytrzymały to też dobrze :)
    Za Januszami nie nadążysz co im przyjdzie do głowy :lol2:
    1.2 to już sporo i aż dziwne, że OEM graty wytrzymały :P
    Te 350-400 to te samochody powinny mieć seryjnie :P
    Rozumiem, że będziesz 2.5 dmuchał?
    A jak z odprężaniem silnika?
    Przekładka czy jakiś inny patent?
    Jakieś kute tłoki, czy inna kucizna wpadnie?
    Seria to chyba nie pojeździ za długo przy takich parametrach jak 450KM :P
    A z kasą to niestety tanie to to nie jest ale jak widzę znasz się na tym to zawsze sporo grosza da się urwać ;)

    Kolego to jest historia z 2008 roku.....

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    1 minutę temu, szymon gsi napisał:

    Kolego to jest historia z 2008 roku.....

    Domyślam się ;)
    ja już pisałem o projekcie z V6 :P

     

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Create an account or sign in to comment

    You need to be a member in order to leave a comment

    Create an account

    Sign up for a new account in our community. It's easy!

    Register a new account

    Sign in

    Already have an account? Sign in here.

    Sign In Now

    ×

    Important Information

    By using this site, you agree to our Terms of Use.