Skocz do zawartości

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

III Urodziny Klubu Omega ELITE (KLIK!)

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

klusia25416

Problem na zimnym silniku!!!!

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam omege 2.2 16v z lpg..I nie moge sobie poradzić z problemem nie równej pracy na zimnym silniku tak jak by na ssaniu..... Na lpg przy odpaleniu awaryjnym jest ok.. Po dłuższym  postaniu (ostygnięciu) strasznie nie rowno pracuje tak jak by ja zalewało , śmierdzi za nią benzyną, i trzyma obroty rzędu 500 700 i gaśnie, również przy dodaniu gazu.. Gdy chwile pochodzi i zastanie zgaszona i odpalona motor pracuje juz ok lecz przy dodawaniu gazu, muli się ciężko ja wkręcić na obroty lecz jak ja wkręcę to juz jest ok .... Zero błędów ,  nowa pompa paliwa filtr uszczelki na wtryskach (oringi) na listwie i na wtrysku.... Wtryski pylą nie leją... wymieniony zawór od ciśnienia paliwa na listwie i wciąż ten sam problem,, zbiornik czysty.. przewody od podciśnienia czyste przepustnica czyszczona, uszczelka pod nią ok .... Problem występuje tylko na benzynie.... Pomocy ?????

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

III Urodziny Klubu Omega ELITE (KLIK!)

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

A może masz mapy benzynowe rozjechane?  Podpinales pod kompa? Jak sondy i przeplywka? 

Druga sprawa jak cewka i świece? Nie pływają w oleju? Kiedy wymieniane? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja bym zaczął od skasowania map chyba, bo to najprostsze co można zrobić. Reset w 2.2 tylko kompem, i pojeździć 50-100km na benie.

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
5 godzin temu, skit napisał:

Ja bym zaczął od skasowania map chyba, bo to najprostsze co można zrobić. Reset w 2.2 tylko kompem, i pojeździć 50-100km na benie.

Czyli żadne zdejmowanie klemy na x czasu nic w zasadzie nie daje w tym kompie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Teraz, B&K napisał:

Czyli żadne zdejmowanie klemy na x czasu nic w zasadzie nie daje w tym kompie?

Wedle mojej wiedzy nie:)

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Teraz, skit napisał:

Wedle mojej wiedzy nie:)

No to w zasadzie dla mnie to dobra informacja, bo u mnie w sumie podobne objawy, tyle, że nie gaśnie i trzęsie silnikiem nawet na ciepłym. Op-comem idzie ogarnąć reset i mapy?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, B&K napisał:
No to w zasadzie dla mnie to dobra informacja, bo u mnie w sumie podobne objawy, tyle, że nie gaśnie i trzęsie silnikiem nawet na ciepłym. Op-comem idzie ogarnąć reset i mapy?

Opcomem ciężko bynajmniej u mnie ze względu na stary obd i y22xe. Ty masz młodszą z obd2 i z22xe i Op-Com co prawda będzie miał możliwość resetu, ale ja bym skośnym tego nie robił. Najbardziej Tech2 lub ori Op-Com

Wymiziane Samsungiem Galaxy S7 :D
 

Edytowane przez Misiek
  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 minuty temu, Misiek napisał:

Opcomem ciężko bynajmniej u mnie że względu na stary obd I y22xe. Ty masz młodszą z obd2 i z22xe i Op-Com co prawda będzie miał możliwość resetu, ale ja bym skośnym tego nie robił. Najbardziej Tech2 lub ori Op-Com

Wymiziane Samsungiem Galaxy S7 :D
 

Rozumiem, zresztą jak znam siebie to mnie podkusi i będę ryzykował :D

A tak w ogóle to skośny już płynie :) . Może uda się nim namierzyć co boli w moim 2,2 i wyjdzie czemu tak dziwnie pracuje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Rozumiem, zresztą jak znam siebie to mnie podkusi i będę ryzykował
A tak w ogóle to skośny już płynie . Może uda się nim namierzyć co boli w moim 2,2 i wyjdzie czemu tak dziwnie pracuje.
Zawsze możesz błędy odczytać metodą gaz/hamulec i dźwignia na D i na koniec zapłon. No wartości statycznych i dynamicznych nie zobaczysz, ale zawsze to coś póki ryżowego nie ma.

Wymiziane Samsungiem Galaxy S7 :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, Misiek napisał:

Zawsze możesz błędy odczytać metodą gaz/hamulec i dźwignia na D i na koniec zapłon. No wartości statycznych i dynamicznych nie zobaczysz, ale zawsze to coś póki ryżowego nie ma.

Wymiziane Samsungiem Galaxy S7 :D
 

U mnie tylko gaz, hamulec i zapłon, znowu zapomniałeś, że mam manuala :D

Błędy już zczytywałem, bardziej właśnie chodzi mi o odczytanie parametrów podczas pracy silnika i jazdy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
U mnie tylko gaz, hamulec i zapłon, znowu zapomniałeś, że mam manuala
Błędy już zczytywałem, bardziej właśnie chodzi mi o odczytanie parametrów podczas pracy silnika i jazdy
Mea culpa. Zapomniałem hehe

Wymiziane Samsungiem Galaxy S7 :D

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wracając do tematu. U mnie było to samo. Przepływomierz do du*y. Przy ok 90 powinien pokazywać 10,11 kg/h przy sprawnej przepływce. Chwilowe spalanie 0.9 do max 1.1 l/h. Czas wtrysku ok 2.2 ms. U mnie uwalona przepływka pokazywała średnie 1.3 do 1.5 na rozgrzanym a masa powietrza była powyżej 15 kilo na godzinę. I tak jeśli odpalisz samochód na sprawnej przepływce to wraz ze wzrostem temperatury silnika zapotrzebowanie na powietrze jest mniejsze. Z resztą i tak pod komorą silnika jest ciepło po jakimś czasie. Ja wstawiłem przepływkę VDO 5wk9 606 bodajże. Sprawdź mój post w Misiowozie. U mnie też nie było żadnych błędów. Problem tylko na benzynie i zimnym silniku. Jak dostał temperatury było ok. Na podtlenku nie było żadnego problemu.

Wymiziane Samsungiem Galaxy S7 :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 7.10.2018 o 19:30, klusia25416 napisał:

nowa pompa paliwa filtr uszczelki na wtryskach (oringi) na listwie i na wtrysku.... Wtryski pylą nie leją... wymieniony zawór od ciśnienia paliwa na listwie i wciąż ten sam problem,, zbiornik czysty.. przewody od podciśnienia czyste przepustnica czyszczona, uszczelka pod nią ok .... Problem występuje tylko na benzynie.... Pomocy ?????

A przyglądałeś się wężykowi pomiędzy pompą paliwa i pokrywą? Nie jest popękany?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z naszej strony akceptujesz regulamin Regulamin oraz Warunki użytkowania. Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania.