Skocz do zawartości
witkacy

Kluczyk FL co zrobić

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich na forum jest nowym uzytkownikiem.

Kolejna omega(2000r V6) którą kupiłem posiada jeden kluczyk z pestką immo. W kluczyku brak elektroniki. 
Nie mam żadnej karty car pas wsród dokumentów. Auto odpala , drzwi sie zamykaja wszystkie mechanicznie. Pytanie jak ogarnąć kluczyk ?
Jedno co mnie zdziwiło to kluczyk nie otwiera/zamyka schowka (albo schowek wymieniony albo kluczyk + centralka) ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, napisałem Ci na OKP co zrobić :)

12 minut temu, witkacy napisał:


Jedno co mnie zdziwiło to kluczyk nie otwiera/zamyka schowka (albo schowek wymieniony albo kluczyk + centralka) ?

Albo, albo, dopóki nie dorobisz kluczyka pod swoje auto nie będziesz wiedział, choć lepiej dla Ciebie z punktu widzenia finansowego jak było wymieniane w schowku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podłącze się :)

Przestał mi działać jeden z pilotów, świeci i jak widać na załączonym obrazku nadaje. Moje pytanie, czy to, że oba piloty nadają na różnych częstotliwościach to normalne?

Jeśli tak to rozumiem skoro działa to trza go op-comem wprogramować?

piloty.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
14 godzin temu, witkacy napisał:

Witam wszystkich na forum jest nowym uzytkownikiem.

Kolejna omega(2000r V6) którą kupiłem posiada jeden kluczyk z pestką immo. W kluczyku brak elektroniki. 
Nie mam żadnej karty car pas wsród dokumentów. Auto odpala , drzwi sie zamykaja wszystkie mechanicznie. Pytanie jak ogarnąć kluczyk ?
Jedno co mnie zdziwiło to kluczyk nie otwiera/zamyka schowka (albo schowek wymieniony albo kluczyk + centralka) ?

Słuchaj musisz podpiąć omege pod op coma i zerknąć co słychać na centralnym zamku, jak masz pilot idzie go zaprogramować op comem pod dany moduł komfortu.

Najszybszą metodą zgrania pilota jest po włączeniu zapłonu trzymając klawisze aktywne na pilocie , centralka winna sie zamknąć i otworzyć , oczywiście jeśli pilot był oryginalny od modułu , w przeciwnym wypadku zostaje zgranie op com .Natomiast dla potomnych - Omega z fabrycznym alarmem już pracuje na innych parametrach już zostaje tylko servis co do zgrywania i kodowania pilotów.

 Co do pestki pewnie trzeba było by zahaczyć o servis , lecz pewnie sie bedzie to wiązało z generowaniem car passa i dodatkową opłata dorobienia pestki. Zastanawiam sie czy nie taniej Cie wyjdzie dokupienie sterownika z immo i pestkami .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@B&K najzupełniej w świecie go aktywuj :)  ... Zapłon klawisze trzymając , zgubił kod pewnie .

Bez problemu można także to zrobić op com . 

Jeśli jest możliwość zrobić to 2 5 sekund nie opyla sie rozkładać op coma i odpalać kompa.

Jeśli nie pójdzie dopiero polecam diagnoze kompem o co kaman . 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Posiada fabryczny alarm czyli jestem w du..ie. trzeba szukac pestki sterownika z wersją z alarmem ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A jeszcze jedno pytanie czy w moim przypadku powinieny teraz dzialać  fabryczny alarm jeśli coś ktoś zmieniał 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
35 minut temu, witkacy napisał:

A jeszcze jedno pytanie czy w moim przypadku powinieny teraz dzialać  fabryczny alarm jeśli coś ktoś zmieniał 

Sluchaj po 1 uzupełnij profil , nie wiadomo skąd jestes i można było by coś zasugerować z pomocą od ludzi którzy zajmują sie handlowaniem cześciami , wiec prosze o uzupełnienie profilu.

Natomiast jak jest z alarmem obawiam sie,  że bez servisu sie nie obedzie .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, witkacy napisał:

Posiada fabryczny alarm czyli jestem w du..ie. trzeba szukac pestki sterownika z wersją z alarmem ?

To takie podsumowanie.

Alarm jest zintegrowany z modułem komfortu, który steruje domykaniem szyb, centralnym zamkiem, wygaszaniem świateł, otwieraniem bagaja itp.

Jeśli chcesz dorobić pilota(który nie ma nic wspólnego z immobiliserem) to musisz albo mieć carpass(wtedy programujesz opcomem), albo kupić moduł komfortu ze sparowanym pilotem/pilotami. W wersji bez alarmu do dogrania pilota car pass jest zbędny. Należy tez pamiętać ze pilot od wersji z alarmem nie pasuje do tej bez alarmu bo działa na odrobinę innych częstotliwościach.

Jeśli chcesz dograć pestkę immobilisera, to albo musisz mieć carpass(programujesz opcomem) , albo kupić ecu silnika z pętlą immobilisera i pestkami(tu nie ma znaczenia czy to od wersji z alarmem czy bez) :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli jak u mnie nie działa centralny z pilota, domykanie szyb, szyberdachu to muszę wymienić ten moduł komfortu.
Nie da się też zaprogramować kluczyka.
Tylko teraz na jaki, bo kompa chyba ktoś podmieniał i mam AF.
Czy nie ma to znaczenia?

Edytowane przez WOY

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
20 minut temu, WOY napisał:

Czyli jak u mnie nie działa centralny z pilota, domykanie szyb, szyberdachu to muszę wymienić ten moduł komfortu.
Nie da się też zaprogramować kluczyka.
Tylko teraz na jaki, bo kompa chyba ktoś podmieniał i mam AF.
Czy nie ma to znaczenia?

Nie ma znaczenia. Ty masz FL'a?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
9 minut temu, skit napisał:

Nie ma znaczenia. Ty masz FL'a

Nie, mam B

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, WOY napisał:

Nie, mam B

Najlepiej wyjąć moduł komfortu i kupić o takim samym symbolu. Wtedy będziesz miał pewność ze będzie działać, ze nie będzie od kombi, albo od ciul wie czego :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
13 minut temu, skit napisał:

ze nie będzie od kombi

Ale ja właśnie chcę od kombi ;)
Tylko coś czuję, że przy zmianie kompa sterującego coś mogło nie pójść ok dla poprzedniego właściciela i stąd problem z tym modułem.
Ale oczywiście mogę się mylić, bo nigdy nie miałem z tym problemów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
14 minut temu, WOY napisał:

Ale ja właśnie chcę od kombi ;)
Tylko coś czuję, że przy zmianie kompa sterującego coś mogło nie pójść ok dla poprzedniego właściciela i stąd problem z tym modułem.
Ale oczywiście mogę się mylić, bo nigdy nie miałem z tym problemów.

Tzn wg mnie moduł komfortu nijak ma się do ecu silnika i powinien działać nawet jak ecu jest wyjęty :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
8 minut temu, skit napisał:

Tzn wg mnie moduł komfortu nijak ma się do ecu silnika i powinien działać nawet jak ecu jest wyjęty

To trzeba w takim razie poszukać podobnego :)
Ps. kluczyk powinien się sam zaprogramować, tak?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
28 minut temu, WOY napisał:

To trzeba w takim razie poszukać podobnego :)
Ps. kluczyk powinien się sam zaprogramować, tak?

Tzn musisz kupić moduł z pilotem. Pestkę ze swojego, a pilota z zakupionego :)

  • Thanks 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
14 godzin temu, Łukary napisał:

@B&K najzupełniej w świecie go aktywuj :)  ... Zapłon klawisze trzymając , zgubił kod pewnie .

Bez problemu można także to zrobić op com . 

Jeśli jest możliwość zrobić to 2 5 sekund nie opyla sie rozkładać op coma i odpalać kompa.

Jeśli nie pójdzie dopiero polecam diagnoze kompem o co kaman . 

Próbowałem zapłonem i pilotem, nie paca, domykania szyb też nie dałem rady ogarnąć. Najpierw szły 3 szyby, później jedna strona, a na końcu żadna nie szła. Mam drugi moduł komfortu, chcę go podmienić, tylko pytanie czy stary padł, czy dalej wiązka w podłodze gdzieś ma przerwę. @skit napisał, że najlepiej moduł z kluczykami kupić, ja kupiłem sam moduł i nie wiem, czy da sie tam wprogramować piloty.

Edytowane przez B&K

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
5 minut temu, B&K napisał:

Próbowałem zapłonem i pilotem, nie paca, domykania szyb też nie dałem rady ogarnąć. Najpierw szły 3 szyby, później jedna strona, a na końcu żadna nie szła. Mam drugi moduł komfortu, chcę go podmienić, tylko pytanie czy stary padł, czy dalej wiązka w podłodze gdzieś ma przerwę. @skit napisał, że najlepiej moduł z kluczykami kupić, ja kupiłem sam moduł i nie wiem, czy da sie tam wprogramować piloty.

Op com da radę je dograc do niej

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Teraz, Łukary napisał:

Op com da radę je dograc do niej

 

No to git. A wstawiając "nowy" moduł coś jeszcze powinienem wprogramować?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie sama centralka pod kluczykiem powinna śmigać.

Tylko kluczyki zaprogramować do niej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
19 minut temu, Łukary napisał:

Nie sama centralka pod kluczykiem powinna śmigać.

Tylko kluczyki zaprogramować do niej.

Czyli jak rozumiem, odpinam klemę, montuję moduł, podłączam klemę, programuję piloty i ewentualnie programuję domykanie szyb?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, B&K napisał:

Próbowałem zapłonem i pilotem, nie paca, domykania szyb też nie dałem rady ogarnąć. Najpierw szły 3 szyby, później jedna strona, a na końcu żadna nie szła. Mam drugi moduł komfortu, chcę go podmienić, tylko pytanie czy stary padł, czy dalej wiązka w podłodze gdzieś ma przerwę. @skit napisał, że najlepiej moduł z kluczykami kupić, ja kupiłem sam moduł i nie wiem, czy da sie tam wprogramować piloty.

Tak, jak napisał @Łukary da sie programować op-comem pod warunkiem że to centralka od wersji bez alarmu, bo wtedy będziesz potrzebował car-passa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 minuty temu, skit napisał:

Tak, jak napisał @Łukary da sie programować op-comem pod warunkiem że to centralka od wersji bez alarmu, bo wtedy będziesz potrzebował car-passa

Kupiłem dokładnie identyczny moduł. Czyli odpięcie klemy, podłączenie, zapięcie klemy i programowanie pod kompem?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z naszej strony akceptujesz regulamin Regulamin oraz Warunki użytkowania. Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania.