Skocz do zawartości
Michas91

Dziwne zachowanie obrotów

Rekomendowane odpowiedzi

Hej! Jadąc dzisiaj Omą zauważyłem pewien problem z zachowaniem się obrotów silnika. Problem polega na tym, że odcina mi paliwo przy 4tyś. obrotów. Dzieje się tak zarówno na gazie jak i na benzynie. Nawet na postoju jak dodawałem gazu to robiło tak samo. Miał ktoś taki problem, albo wie ktoś co by mogło by przyczyną takiego zachowania?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

:mysli:

Czujnik położenia wałków rozrządu ? Taka nasuwa mi się hipoteza, check pali się ?

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie, żadna kontrolka się nie pali

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie byl taki sam objaw i przy pewnych wysokich obrotach szarpalo autem i spadala moc i okazalo sie ze czujnik polozenia walu korbowego, wymienilem i jest ok

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wcześniej działo się jeszcze tak, że jak wchodził na 3tyś + to odczuwałem jakby mi ktoś złapał mocno auto i nie chciał puścic (zamula go strasznie) i jak wpada do 4tys to odpuszcza i dostaje kopa, jedzie normalnie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Auto pracuje w trybie awaryjnym. A co do kontrolki to zapala Ci się wogóle jak przekręcisz kluczyk na zapłon, bez rozruchu ? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak, po przekreceniu kluczyka swieca sie tak jak powinny.

Wysłane z mojego Power 3S przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czekiem się nie sugeruj. W 2.0 16v miałem odcinkę przy 4tyś obrotów, czeka brak - czujnik wałka rozrządu. Zobacz jaki tam jest bo jeden jakiś mam nowy ale nie pamiętam z jakiego opla.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z checkiem, odcinką i brakiem mocy przechodziłem historię jak na razie dwukrotnie : te same obiawy a dwie usterki- 

1. czujnik położenia wałka rozrządu

2. czujnik położenia wału korbowego

musisz zdiagnozować który, bo raczej to będzie przyczyna.

Jak już ci się uda, od razu doradzam: nie kupuj używek bądź zamienników, używka nie wiadomo kiedy Ci się "wysypie" znów, a zamienniki owszem są, ale nie chcą współpracować w stopniu choćby zadowalającym.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ok, dzięki za pomoc, będę ogarniał temat. :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z naszej strony akceptujesz regulamin Regulamin oraz Warunki użytkowania. Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania.