Skocz do zawartości

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

III Urodziny Klubu Omega ELITE (KLIK!)

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

B&K

Chłodniczka oleju 2,2 Z22XE

Rekomendowane odpowiedzi

Pytanie: za co dokładnie jest ona odpowiedzialna i jakie są objawy, gdy jest uszkodzona?

Po kolizji z wiosny jest niewymieniona, trochę jest pogięta

Oprócz kwestii wizualnej jest sens ją wymieniać skoro nic nie cieknie?

IMG_20180523_184813.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

III Urodziny Klubu Omega ELITE (KLIK!)

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

To raczej chłodnica od wspomagania i jak nie cieknie to zostaw, bo jej kształt nie ma większego znaczenia.
No chyba, ze ma jakieś zwężenia itp to jak będziesz katował samochód to Ci się wspomaganie szybciej zepsuje :P

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
59 minut temu, WOY napisał:

To raczej chłodnica od wspomagania i jak nie cieknie to zostaw, bo jej kształt nie ma większego znaczenia.
No chyba, ze ma jakieś zwężenia itp to jak będziesz katował samochód to Ci się wspomaganie szybciej zepsuje :P

O to mi chodziło, czyli nie ruszam. Rurka w jednym miejscu jest trochę zgnieciona, ale podejrzewam jak ja zacznę wyginać to puści. Minus taki, że jej kształt spowodował, że musiałem ją na trytytki przymocować, a tak nie lubię :)

Wymienię pewnie razem z pompą wspomagania, bo już nie daje rady przy większych temperaturach :)

Edytowane przez B&K

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie to jest chłodniczka oleju do wspomagania. Jeżeli będzie zagnieciona, będzie to zaburzało odpowiedni przepływ oleju, czego skutkiem będzie przegrzewanie się i utrata siły wspomagania. 

Ogólnie mówiąc to ta chłodnica jest za mało wydajna, zresztą jak cały ten prymitywny układ wspomagania. 

Ja to dzięki podpowiedzi @NerwuS13 myślę nad założeniem czegoś bardziej wydajnego.

https://mtuning.pl/Chlodnice-wspomagania-i-skrzyni,c,129

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z naszej strony akceptujesz regulamin Regulamin oraz Warunki użytkowania. Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania.