Jump to content
  • advertisement_alt
  • Maciej

    Wskazówki zegarów

    Recommended Posts

    Panowie sprawa wyglada tak ze przy chęci zmiany wyglądu zegarów wyciągałem wskazówki (niepotrzebnie) a teraz się nie podnoszą po załączeniu akumulatora, delikatnie je wsadziłem (nie przesądzałem) możliwe ze zepsułem silniczki ? Jak to ogarnąć bo ręce mi opadają

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Korzystales z jakiegos poradnika jak to zrobic bezpiecznie ? Na necie jest fajna porada, najpierw trzeba wyciągnąć bolce, oznaczyć położenie wskazówek i dopiero ściągasz wskazówki 

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    1 godzinę temu, Tazz napisał:

    Korzystales z jakiegos poradnika jak to zrobic bezpiecznie ? Na necie jest fajna porada, najpierw trzeba wyciągnąć bolce, oznaczyć położenie wskazówek i dopiero ściągasz wskazówki 

    No wła się zrobiłem to na szybkiego i teraz mam problem ze wskazówkami, może jak je podłączę i je ustawie ręcznie na pracującym silniku ? Mam nadzieje ze silniczki od wskazówkę nie rozwaliłem 😁

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Potrzebuje pomocy a widze ze na forum jak w okp, pierdolety na czacie i każdy ma w tyłku. :@

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    6 minut temu, Maciej napisał:

    Potrzebuje pomocy a widze ze na forum jak w okp, pierdolety na czacie i każdy ma w tyłku. :@

    A co Ty myślisz że wszyscy są 24h na forum i czekaja aż napisze ktoś, kto ma problem?  Oprócz forum jest też życie prywatne, praca, rodzina itp. A jak się tutaj nie podoba to zapytaj na okapie, zobaczymy ile będziesz tam czekał 

    • Like 1

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    16 minut temu, Tazz napisał:

    A co Ty myślisz że wszyscy są 24h na forum i czekaja aż napisze ktoś, kto ma problem?  Oprócz forum jest też życie prywatne, praca, rodzina itp. A jak się tutaj nie podoba to zapytaj na okapie, zobaczymy ile będziesz tam czekał 

    Po pierwsze weź urzyj głowy, gdyby chodziło mi o ciebie to bym Cię oznaczył, ty mi odpisałeś, czekałem na pomysły od innych 

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Głowy umiem uŻywać, słownika też. 

     

    A Ty musisz się nauczyć cierpliwości, taki był mój przekaz 

    • Like 2

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Kolego nie unoś się proszę bo na czacie jest też sporo osób które nie ogarniają mechaniki, niestety ale coś musiałeś zepsuć, rozbierałem nie raz zegary i nigdy nie miałem problemu, może za wyskok/nisko włożyłeś wskazówkę? mi kiedyś na prędkości przekłamywała i ze 3 razy poprawiałem ale jest ok.

    • Like 2

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    @Maciej poproszę Cię najpierw o zachowanie spokoju. Bo takie zachowanie słabe jest ;)

    Widzisz najpierw przed rozkreceniem tego licznika powinieneś napisać post " czy do zmiany podsw. Muszę zdjąć wskazówki. I nie było by problemu. 

    Co do wskazówek trzeba je teraz ustawić nominalne w tej samej pozycji jak były żeby nie przekłamywały

    • Like 1

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    23 minuty temu, Łukary napisał:

    @Maciej poproszę Cię najpierw o zachowanie spokoju. Bo takie zachowanie słabe jest ;)

    Widzisz najpierw przed rozkreceniem tego licznika powinieneś napisać post " czy do zmiany podsw. Muszę zdjąć wskazówki. I nie było by problemu. 

    Co do wskazówek trzeba je teraz ustawić nominalne w tej samej pozycji jak były żeby nie przekłamywały

    Ale widzę ze jak się ,,uniosłem” to jest reakcja wiec cel uśmierza środki. Tak wiec pewnie tak zrobiłem ale nie pamietam jak przekręciłem o ile ząbków, myslisz ze na odpalonym silniku przywrócę do stanu używalności ? Dzięki i sorki za ,,uniesienie”

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    3 minuty temu, Maciej napisał:

    Ale widzę ze jak się ,,uniosłem” to jest reakcja wiec cel uśmierza środki. Tak wiec pewnie tak zrobiłem ale nie pamietam jak przekręciłem o ile ząbków, myslisz ze na odpalonym silniku przywrócę do stanu używalności ? Dzięki i sorki za ,,uniesienie”

    Nie , jesteś w błędzie. Dopiero dziś wszedłem na forum. Wczoraj nie miałem na to czasu pewnie podobnie jak reszta userow.

    Ale luz. ;)

    Słuchaj teraz to chyba metoda prób i błędów. Bo nikt nie powie jak jest dokladnie. Oby się nic nie uszkodziło .

    Trzeba je zakładać i próbować np z op coma zczytywac predkosc czy też obr silnika i porównywać. 

    • Like 1

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    13 minut temu, Łukary napisał:

    Nie , jesteś w błędzie. Dopiero dziś wszedłem na forum. Wczoraj nie miałem na to czasu pewnie podobnie jak reszta userow.

    Ale luz. ;)

    Słuchaj teraz to chyba metoda prób i błędów. Bo nikt nie powie jak jest dokladnie. Oby się nic nie uszkodziło .

    Trzeba je zakładać i próbować np z op coma zczytywac predkosc czy też obr silnika i porównywać. 

    Ol fak, zobaczę jak mi pójdzie i wstawię odpowiedz. Dzięki i pozdro 

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Wystarczy użyć opcoma i zobaczyć czy się wskazówki podnoszą a przeważnie się tak dzieje jak za mocno je wsadzisz. Pokaz fotkę jak to wygląda to ci powiem co musisz zrobić.

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Jezeli juz taka dupa wyszla to wyjmij zegary wloz je same bez obudowy odpal silnik albo przejedz sie i zobacz. Zgas albo zatrzymaj sie delikatnie recznie sproboj zmienic pozycje wskazowki i zobacz jaki efekt. Według mnie tak najprosciej

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    10 godzin temu, Hubi napisał:

    Wystarczy użyć opcoma i zobaczyć czy się wskazówki podnoszą a przeważnie się tak dzieje jak za mocno je wsadzisz. Pokaz fotkę jak to wygląda to ci powiem co musisz zrobić.

     

    3 godziny temu, Grabarz napisał:

    Jezeli juz taka dupa wyszla to wyjmij zegary wloz je same bez obudowy odpal silnik albo przejedz sie i zobacz. Zgas albo zatrzymaj sie delikatnie recznie sproboj zmienic pozycje wskazowki i zobacz jaki efekt. Według mnie tak najprosciej

    zrobiłem to na odpalonym silniku, spokojnie sie ustawiło, dzięki za aktywność. Jednak koncepcja się zmieniła i u siebie w temacie pokaże za jakiś czas co zrobiłem z zegarami ;) Pozdro !!!!!

    • Like 1

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Create an account or sign in to comment

    You need to be a member in order to leave a comment

    Create an account

    Sign up for a new account in our community. It's easy!

    Register a new account

    Sign in

    Already have an account? Sign in here.

    Sign In Now

    ×

    Important Information

    By using this site, you agree to our Terms of Use.