Skocz do zawartości
Ricardo

Rico i jego byle co :D

Rekomendowane odpowiedzi

Też mam omege o taka:

 

 

761681413a0f.jpg

 

 

Fajna??

 

Ja nic nie robiłem przez 4 lata więc się nie będę rozpisywał

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pierwszy !:D

 

wez nie sciemniaj wrzucaj foty z progresu granatowej pieknosci poza tym za słowem jego zjadłeś "nie" kolego

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A no tak  Przecież przez ten okres to psa zabiłem

Radiowóz jeszcze mam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

psa? to chyba był penta kill  jedno zdjecie a dzien w dzien w garazu grzebiesz  dawaj jakies foty masz sie czym chwalic panie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pewnie, że fajna  mimo, że koło jako koło dla mnie jest średnie to w takim zestawieniu wygląda mega

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

na zywo duzo lepiej ten setup wyglada ale Ricardo chyba poklocil sie z aparatem albo sie wstydzi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nic się nie pokłóciłem tylko nie ma co pokazywać 

Szału nie robi a du*y nie urywa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, Ricardo napisał:

du*y nie urywa

Z takim foto to się nie dziw, a widać potencjał jest

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koło podobne do moich.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niestety tylko 17 ale wyprodukowane dla Omegi, więc ładnie pasuje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rysiek! Wpierdziel będzie w środę za taki opis!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

chyba trzeba bedzie Cie podregulowac bo cos ci sie w glowie ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Za dużo samokrytycyzmu:d

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, skit napisał:

Rysiek! Wpierdziel będzie w środę za taki opis!

 

Całe szczęście zarząd czuwa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
:D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Robiem co mogiem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie starasz sie :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dajcie no troszku czasu żeby zebrać ten cały szajs z 4 lat

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Więcej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja z historii w ciągu ponad roku pisałem z 1h.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

 

No i lipa bo wszystkie zdjęcia powygasały a ja chyba już nie posiadam...

 

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

 

No to w środę sesyjka nad zalewem albo na zalewie hue hue :-D 

 

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wjechał bym z chęcią ale wiesz że nie da rady

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z naszej strony akceptujesz regulamin Regulamin oraz Warunki użytkowania. Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania.