Skocz do zawartości
rafke

Omega Steimentz bfl 3.2 v6 by Rafke

Rekomendowane odpowiedzi

3 godziny temu, rafke napisał:

Reczny ?

Adminek nasz ma ładny srebrny :)

chyba że już masz ....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
13 godzin temu, rafke napisał:

Reczny ?

:yes2:

IMG_20181226_100240.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
13 godzin temu, Łukary napisał:

Adminek nasz ma ładny srebrny :)

chyba że już masz ....

Rafke juz ma chyba 

ale.......

 

IMG_20181226_130222.jpg

IMG_20181226_130229.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
14 godzin temu, Grabarz napisał:

Szkoda ze tylnych nie ma. Już długo wiszą 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Poka jak to na aucie bedzie lezalo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak na 3 zlocie ziomuś

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ale założe na auto i go umyje i ofoce ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No wlasnie wez zaloz odswiezony i pokaz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kadilak jak malowany 😘

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podoba mnie sie ten zestaw bez kitu.

Hehe 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Elegancko siadlo :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ładnie. Tera to powinno być "Catera Steimentz bfl 3.2 v6 by Rafke" ;) 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Siadło dobrze ;) 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jest pięknie 😊

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No może być... 

 

:f:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, Ricardo napisał:

No może być... 

 

:f:

Jak lepiej nie umie to niech będzie tak xD

 

A tak poważnie fajnie to wyszło panie prezesie, jestem na Tak. ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

heheh to teraz na handel ? :D ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tak przegladam archiwum fot 

i sa footy z dnia zakupu

hehe 4760179080_1.jpg4842869212.jpg4842869212_2.jpg4842869212_3.jpg4760179080_6.jpg

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak sobie przypomne jakie to auto było matowe to szok

 

 

 

 

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Haha :) jak nie to auto :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Taka Ładna seria a On jakieś kadilaki z tego porobił :P:P Co niektórzy z siebie wychodzą :P:trol2::lol:

  • Like 1
  • Haha 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A co to tu taki inny kolorek przy drzwiach? :D
db8ed60335baecd99a40d86d1f57ecdc.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z naszej strony akceptujesz regulamin Regulamin oraz Warunki użytkowania. Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania.