Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 06/06/2020 in all areas

  1. 17 points
    Wyjechała dzisiaj o własnych siłach Przy okazji zakup ślizgu zderzaka w polcar okazał się ori zakupem No i naklejki są
  2. 16 points
    Siadła dokładeczka Poprawić wydech i baja
  3. 14 points
    Tak jakby trochę wypolerowana ale brudna Dzisiaj wnętrze wyczyszczone, skóry się czyszczą na Maxa i jutro składam
  4. 14 points
    Dobra heble poskładane i podobują mnie się bardzo
  5. 13 points
    Takie wstępne przymiarki, jeszcze plastiki się malują ale idziemy...
  6. 13 points
    No i chyba finisz 😁 zostaly drobne detale InShot_20200620_185322659.mp4
  7. 12 points
    Mały upgrade frontu
  8. 12 points
    Jupii. Księciunio w końcu wymienił mi drążek Ogólnie to wspornik nowy musiał najpierw mocy urzędowej nabrać...Co prawda za drugim podejściem, ale wymienił. Jakieś zaklęcia użył aby go zdjąć, bo było słychać Wspornik został zakupiony taki: Okazało się, że taki sam był wcześniej. Wytrzymał 5,5 roku, czyli od kiedy omega jest z nami: Najpierw to trzeba było mocowanie wspornika oddzielić od tulei. Dlatego cała roboto została przeniesiono do pracy @Misiek A tam już poszło z górki: Już po montażu: Dodatkowo jeszcze wymienił uszczelkę od rury odmy, bo ślady oleju mu nie masowały Po jeździe próbnej jest ok. Nie ściąga jak narazie. Ale i tak trzeba sprawdzić zbieżność. Ściąga dopiero przy hamowaniu. Jednak dawno omega nie jeździła. Trzeba hamulce z przodu zobaczyć, czy nic się nie zapiekło. Bo z każdym hamowaniem coraz mniej ściąga Parę fotek po umyciu
  9. 12 points
    Jak narazie Lotka I dokladka tyl dalej czekają na montaż 😐 Ale za to był skromny spocik na Podkarpaciu 🏞⛰ w sercu Bieszczad 😎 Poniżej parę fotek 😁 Ciężko było wybrać tylko kilka zdj bo robię je na okrągło 😂😂
  10. 11 points
    Jeszcze trochę żeby było ok ale wstępnie bd dobrze jutro jak pogoda pozwoli auto dostarcze do lakierni ( nie może padać)
  11. 11 points
    A no olej bede trzymal 😁
  12. 11 points
    I udało się, po 3 latach wygnałem go z powrotem na drogi i już się dzieje W najbliższych planach modyfikacja tylnego zawieszenia, tj. gwint + stabilizator, trzeba tez wymienić przekładnie, ale ona razem z nowymi drążkami już czeka
  13. 10 points
  14. 10 points
  15. 10 points
    I jak się okazało. po wyjęciu elektrozaworów (od dawcy) ze skrzyni - zawór 2/3 biegu umierał. Czyli uj bombki strzelił nie będzie Z kolei zawór 1-2/3-4 działał bez zarzutu. Podsumowując mam sprawne dwa zawory. Jednak przed tym postanowiłem sprawdzić napięcia we wtyczkach od elektrozaworów, bo słyszałem że sterownik od ASB może powodować uszkodzenie zaworu 2/3. Tym bardziej, że u mnie był zmieniany. No to multimetr i Tech2 w dłoń i jedziemy. Tym razem skorzystałem z moich najazdów aby dostać się do ASB, bo podnośnik w robocie był zajęty. Wcześniej tylko olej wypompowałem, aby w misce było go jak najmniej Napięcie mierzone na zapłonie, z wybierakiem w pozycji "P". Pomarańczowa wtyczka zawór 1-2/3-4. Zielona 2/3. Czyli na pierwszy rzut oka sterownik można wykluczyć. Bo napięcia są takie same na poszczególnych zaworach. Czy to jest "otwarty" czy "zamknięty" Skoro mam dwa sprawne zawory 1-2/3-4 biegu to jeden wsadziłem na swoje miejsce, a drugi musiałem delikatnie przerobić bo fizycznie nie pasują. Trzeba było spiłować wypust (zawór po lewej). Po prawej 2/3 biegu: Zawory na swoim miejscu (wiem zatrzask od gniazda po lewej poszedł w jednym gnieździe zaworu ): Podsumowując. Obecnie siedzą 2 zawory 1-2/3-4 biegu. Tech2 błędów nie widzi. Także narazie jest OK. Z racji, że już się robiło ciemnawo to w najbliższym czasie kontynuacja. Mianowicie zalanie olejem skrzyni i jazda próbna. Wcześniej zaktualizowałem soft i zmieniłem VIN dla sterownika ASB (jak już wcześniej pisałem, sterownik był z innego samochodu) na odpowiedni dla mojego ECU silnika i samochodu:
  16. 10 points
    W temacie łamagi mało się dzieje bo zajołem się niewielką buową. Łamaga dostała nowy akumulator bo stary poszedł do przyczepy, uruchomiłem hamulce, niestety dwa razy została pożądnie zmoczoną i teraz się suszy na słoneczku Ps. ładne widoki co?
  17. 10 points
    Wczoraj niezbyt dużo weny było to i niewiele zrobione Zamontowana można powiedzieć lodówka i trochę się burdel zrobił w środku
  18. 10 points
    Nigdy się nie spodziewałem że spotkam micha z m4k w Bieszczadach A już na pewno że będzie jechał ze mną omega 😎👌
  19. 10 points
    I cyk fuch podkladeczki pod klamki są 😊
  20. 10 points
    Wkoncu umyta porzadnie i wywoskowana 😁 @Bobek dzieki paczucha dotarla jutro wrzuce foty na razie poszlo w pranie 😘😍
  21. 10 points
    Nie to że nic się nie dzieje
  22. 10 points
    I znowu instalacja LPG dała o sobie znać. Mianowicie nie przełącza się na benzynę po skończeniu się gazu w butli. Poszperałem fora LPG i sprawdziłem dla pewności u siebie. Mianowicie chodzi o czujnik ciśnienia LPG i temperatury w jednym. Zrobiłem prosty test aby się upewnić. Mianowicie chciałem zobaczyć czy ciśnienie gazu po odpięciu węża będzie równe 0 bar. No to laptop, BlueTech i do samochodu. Okazało się, że tych 0 bar nie ma. Nie ma znaczenia czy jest wpięty w obwód LPG czy nie pokazuje ponad 2/3 bar. Już ponad 2/3 bary nawet podczas pracy na gazie jest bardzo dużym wynikiem, gdyż realnie tak nie jest. Screen z aplikacji na kompie: Tu winowajca: Jest on pomiędzy filtrem fazy lotnej a wtryskiwaczami LPG. Mierzy ciśnienie w kolektorze i układzie LPG a także temperaturę gazu No to sobie pomyślałem, że rozbiorę na części pierwsze. Poprawię luty....: Zrobiłem i podłączyłem i ....... ujj. Nic to nie dało. Chociaż miałem nadzieję. Ostateczna diagnoza jest taka, że czujnik padł jak mucha w kiblu. Obecnie mam dwa wyjścia. - Kupić nowy taki sam (LPG TECH PTS-01) lub od STAGA-PS 2 Plus. Jednak wtedy musiałbym zmienić oporność (typ czujnika) programie. Ale to najmniejszy problem. - Kupić 2 map-sensory (te czujniki czarne) z alexa (czyt aliexpress) i prze lutować. Wychodzi dużo taniej ale trzeba czekać Tak te: Ogólnie te czujniki z tego co przeczytałem na forach LPG nie lubią dużej temp i nie są zabezpieczone przed wilgocią, dlatego się sypią jak........ Ja miałem umieszczony ten czujnik pod podszybiem nad odmą. Częstym winowajcą nie przełączania z gazu na benzynę jest właśnie ten czujnik. Jak będę miał nowy to muszę znaleźć jakieś nowe miejsce na montaż. Po wymianie. Będzie trzeba zresetować mapy benzyny, zrobić kalibrację na jałowym i zebrać mapy gazu. Ale to do ogarnięcia Drugą sprawą to przyjrzałem się bardziej aplikacji LPG GAZ Settings. Mianowicie jak wiecie mapy zbierane są przez złącze OBD po przez moduł TECH-OBD. Także mogę używać tej aplikacji do usuwania błędów w ECU omegi. I w aplikacji można ustawić, jakie błędy mają być usuwane automatycznie bez ingerencji z zewnątrz Wystarczy dodać do listy aktualny już błąd (nie pojawi się wtedy ponownie), lub wpisać ręcznie:
  23. 10 points
    Ba dzisiaj wystarczy. Jutro konserwa a zewnątrz kit i będzie git.
  24. 10 points
    Matryca aparatu dziwnie łapie ten kolor, wyolbrzymia różnice odcieni tam gdzie niema, a tam gdzie są wygląda jakby było ok. Słońce wyszło to skończyłem lewą stronę, zmatowiłem dach i prawe drzwi. Następny przystanek: poprawka prawego boku i dachu. Wtedy będzie koniec bazgrania po karoserii, już mnie wnerwia to lakierowanie, ciekawsze rzeczy bym porobił. Na te warunki za te pieniądze, jest chyba ok . Nie wiem czemu, ale nawet te felgi jakoś tu pasują. Tak coś czuję że góra spojlera będzie musiała iść w czerń, chociaż zobaczę co wyjdzie jak listwy pójdą w czarną strukturę, może wystarczająco to przełamie. To jest w cieniu, w bezpośrednim słońcu jest perłowo-metaliczna dyskoteka i oczy gubią jakiekolwiek detale, bo wizualnie wszystko robi się szorstkie.
  25. 10 points
    Tak. Wyczyściłem cały układ, wymieniłem maglownice i zalalem nowym płynem. VID_20200609_141828.mp4 Pracuje leciutko Chyba jednak masz coś że wspomaganiem
  26. 9 points
    No to shadow line założony To po - 1 A po - 2 .....mała rewolucja z CA Teraz e60 gra ps. I na bank nie ma tego w Vin .:):):):):):):):):)
  27. 9 points
    No to ciagniemy resztę na czarno jestem zadowolony
  28. 9 points
    Czas najwyższy chyba coś tam pouzupełniać braki To tak na początek, zaległa paka od kolegi @Ulter z lampami na wzór LCI, i w między czasie zabawa z oklejaniem dekorów ale lipa więc wróciłem do serii, próby żółtych i białych ringów, zamontowane gniazdo USB w miejsce zapalniczki oraz założone projektory w drzwi resztę uzupełnię na dniach
  29. 9 points
    W stz zmienione wachacze po piaskowaniu i malowaniu. Duże poli małe lemf. Sworznie zostały stare bez luzow. Duże lemfa trzeba montowac jak ksiazka pisze, małe bez znaczenia, ale ja włożyłem tak jak były ori włożone. Tymi "cyckami" w dół i tam gdzie zaczyna sie numer tulejki oraz jest logo GM w stronę sworznia. Na nowych logo GM jest zdrapane. Mam nadzieję ze teraz przestanie drżyć kierownica Duże lemf po 20 latach raczej miały dość
  30. 9 points
    233 600km Obiecane nowe wahacze... a ze auto bedzie w gorze to przy okazji L i P strona za jednym zamachem. + nowy olej GM do wspomagania
  31. 8 points
    @Grabarz, przesyłka odebrana i po transporcie oczywiście wyprostowana Następnie mata została założona raz jeszcze wielkie . Oczywiście jeszcze małe spotkanie sióstr
  32. 8 points
    Witam witam W końcu udało się zamontować lotkę Irka i dokładkę stz narazie na wkręty żeby klej do szyb dobrze złapał później będzie przygotowana do malowania i w kolor Niedługo czekaja mnie mniej przyjemne sprawy...ale nie mniej ważne -rozrzad -‌uszczelki kolektorów wydechowych -‌odma -‌uszczelnic wał (odma zapchana i zaczęła wypychać uszczelki) Odmę kupiłem po regeneracji koszt 120zl z wysyłką -‌wymiana płynu chłodniczego -‌wyminic końcówki stabilizatora I między czasie wpadną felgi sporty 17 i jakiś dystans na tył
  33. 8 points
    Mala, zmiana gdy znajde chwile zeby sobie wszystko ulozyc jak ma byc to wpadnie zabudowa + wypadnie nalesnik z silnika I uzupelnilam zestaw letni teraz tylko dotrwac do zalozenia
  34. 8 points
    To jeszcze nie efekt koncowy, ale zeby wujek @rafke nie marudzil, ze nie ma filmiku VID_20200617_180848.mp4
  35. 8 points
    5 raz w moich rękach podbity przegląd, po raz kolejny nie obyło się bez braw, sztucznych ogni i lanego szampana 😂 Były hamulce z porsze, strzały z wydechu, "Kurła Jakie za******e ałto" i takie tam. Szału końca nie było widać, po czym i tak trzeba było płacić 🤔
  36. 8 points
    Reszta w rękach Adama
  37. 8 points
    Ahhhh ta gwara received_350261669286517.mp4
  38. 7 points
  39. 7 points
  40. 7 points
    Udało się zakończyć prace wizualne na tą chwile oczywiście . Te wstawki sznity na kostce mi się podobają
  41. 7 points
    Kijanka dostała dodatkowe lusterka aby więcej widzieć a ucepa ma nowy zbiornik na czystą wodę i wymalowane kołpaki na biało
  42. 7 points
    No to tak misze kupic więcej spinaczy 1 warstwa poszła czekamy aż przeschnie i obadamy co wyjdzie w głowie 2 opcja ale mam nadzieję że ta się uda
  43. 7 points
    Dobra z racji że nie mam okazji przyklejenia lotki to pokaże co udało się zrobić do tej pory 😜
  44. 7 points
    A więc, miałem spawać te widełki ale kupiłem używane dużo młodsze niedaleko mnie były to się skusiłem, nowe w serwisie 210pln. a za te dałem 150 zawsze te pięć dych w kieszeni w sumie to poszło na dwa litry oleju i na dirco.
  45. 7 points
    Wreszcie udało się zrobić z tylnego banana przedni , można otwierać produkcję . I lotka irmiego czeka aż będę miał wenę na oklejenie i montaż
  46. 7 points
    Laleczka teraz lakiernik
  47. 6 points
    Demontaż silnika idealna pora by zerknąć do podłużnic tym razem lepiej. Antykorozja Baranek (czytaj biteks) + profile zamknięte (musi wytrzymać trochę ) Padło na swap na 3.0 DTI z turbo ze starego słupka gt2556v na osprzęcie z 2.5 z wtryskami. Untitled.mp4
  48. 6 points
    I tak czujnik ciśnienia i temperatury LPG Tech PTS-01 wpadł i został wymieniony: Ciśnienie gazu jest już poprawnie mierzone i po braku gazu przełącza się z powrotem na benzynę. Wcześniej samochód gasł. Jeszcze kalibrację przeprowadzić, zebrać mapy gazu i to wszystko. Czyli można uznać, że temat LPG mam zażegnany Jeszcze kosmetykę wprowadzić i czujnik przenieść w inne miejsce niż podszybie. Póki co to narazie wiązka mi to ogranicza. Zajmę się tym jak wymienię pokrywy na alu. Żeby dwa razy nie rozbierać. Ogólnie to pod maska muszę to jakoś poukładać, żeby wyglądało. Kolejną rzeczą jest automat, który odmówił posłuszeństwa. Mianowicie po ok 40,50 km/h nie przerzuca biegu, tylko obroty rosną. Czyli ni jedzie tak jak powinien. podejrzewałem zawór 2/3 biegu skoro poziom oleju jest w normie. Tm bardziej, że w marcu był dynamicznie zmieniany. No to polowanie na zawór 2/3 biegu. Strona midparts.pl była jakiś czas niedostępna więc trzeba było się wybrać do dziupli i wyjąć od dawcy zawór. Trzeba było najpierw dawcę dostarczyć na kanał, aby zdemontować go. No to kumpel wziął ciapka, a ja w omedze z kierą sportową i jedziemy z tematem : video-1592388712.mp4 Mając auto na kanale, zdejmujemy michę A że przy okazji chciałem dwa zawory wyjąć no to zacząłem od pierwszego z lewej. I tutaj mnie uj strzelił, bo kołek urwałem. Więc będąc 70 km od domu nie mogłem wrócić z pustymi rękami. No to odkręciłem cały blok z zaworami: Mając to mogłem z czystym sumieniem wrócić do domu i rozebrać na miejscu: Tak to wygląda: Porównanie zaworów: Mając zawory na wierzchu no to wjechałem moim sztruclem na warsztat i do góry: Olej spuszczony, i zawory u mnie: Po wyjęciu zawór 2/3 biegu był bez sitka: Włożyłem zawory od dawcy. Olej zalałem olej i jazda próbna: I się okazało, że wymiana zaworu nic nie dała dalej to samo. Albo zawór od dawcy jest uszkodzony albo przyczyna jest gdzie indziej. Podejrzewam regulację sprężyny w bloku głównym ASB. Póki co śmigam kombikiem. Mam jeszcze wyjścia: - wsadzić automat od 2.6 - zmienić na manuala. Prawie wszystko mam dostępnie od ręki.
  49. 6 points
  50. 6 points
    received_-919516888.mp4
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt


×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.