Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 07/01/2020 in all areas

  1. 15 points
    Up. Omega po przejechaniu 1000km po odebraniu od @skit wymieniony został olej. Małe poprawki też były, bo leciał olej z jednej pokrywy, ale tak to właśnie jest jak chce się szybko odbierać samochód ale uszczelka już wymieniona i problem z głowy Omega zajęła 2 miejsce auto spotu na rozpoczęciu sezonu z Nocną Jazdą Włocławek, a konkurencja była spora, gdzie byłem miło zaskoczony. I jakiś tam spocik CALiforni Po spocie nie podobały mi się lampy, więc spróbowałem swoich sił i nie wyszło tak źle co widać na sesji którą robił mi znajomy, foty mega Z minusów to chyba to, że wysprzęglik się kończy i faluje mi dziwnie na niskich obrotach co raczej bedzie padniety czujnik polozenia wału.
  2. 13 points
    Bang czas składać powoli:) brudna że uj ale mi się podoba:D
  3. 10 points
  4. 10 points
    Przygotowałem szybe do montażu, ale zapomnialem że bez kleju na rantach ciężko będzie ją wyhamować mokrymi rękoma I zdeżyła się z kafelkami. Opuściła nas przeżywszy 7.8kkm To rekord poprzednie 2 nowe żyły z połowe tego. Jedyne co mnie pociesza to że był to jakiś chinczyk i poziom wykonania nie zachwycał, ślady po papierze ściernym przy gnieździe anteny i biały klej dookoła. Następną zamówie na samym finishu, aby losu nie kusić Siłowniki centralnego też powoli padają i trzeba je ożywiać. Cyk fuch, gówna są klejone. Trzeba imadłem rozrywać i na patencie składać. Centralka przywrócona do życia. Zakupiłem emblemat aby coś na maske podpasować, wychodzi na to że ori składa się z ameliniowej podstawki i takiej samej blaszki za 12zl. Z pomocą boga nitro da się rozdzielić dziada. Ale na klape to już zakupiłem genuina od asterki Ciut większy ale nie potrzeba zachowania symetrii. Przestało padać, czas na zderzak. Jakby kogoś interesowało jak wygląda "bezbarwny" No i zderzak już wstępnie założony, trzeba parę poprawek i można przykręcać na stałe. Ładnie kontrastuje ta czarna struktura. Trzeba tylko pędzelkiem poprawić przejście na wcięciu. Czas na front.
  5. 10 points
  6. 10 points
    Demontaż silnika idealna pora by zerknąć do podłużnic tym razem lepiej. Antykorozja Baranek (czytaj biteks) + profile zamknięte (musi wytrzymać trochę ) Padło na swap na 3.0 DTI z turbo ze starego słupka gt2556v na osprzęcie z 2.5 z wtryskami. Untitled.mp4
  7. 10 points
  8. 9 points
    Witam ✌️ W końcu wpadła inna rolka Co prawda tylko 17 ale lepsze to niż 16 😎😂 jak wam się podoba ? Na tył wpadnie dystans 3cm i podniosę tył żeby był na równo z przodem 😎
  9. 8 points
    Też działam Wysłane z mojego SM-G975F przy użyciu Tapatalka
  10. 7 points
  11. 6 points
    Dzień dobry pani lampo 😎
  12. 6 points
    Od razu wrzucę małe podsumowanie 6msc razem 😎 Dużo też nie widać ale już na prawdę wiem co mam i czym jeżdżę 😎💯✌️
  13. 6 points
    Ostatnio odświeżyłem lampy, pomalowałem środki i tak sie prezentuje
  14. 5 points
    I cyk antena taka będzie
  15. 5 points
  16. 5 points
    @Tazz Nie dość że mam problemy z prokrastynacją, to takimi requestami wcale mi nie pomagasz
  17. 5 points
    Takie małe spotkanie z kolegą z grupy. Jeszcze nie tej ale na fb. Sztuka bardzo zacna no i 3.2 którą miałem okazje się przejechać 👌
  18. 4 points
    To moje kupiłem se
  19. 4 points
    Stara cie zaebie za te spinacze
  20. 3 points
    Nie W garażu jeśli pytasz o graty
  21. 3 points
    zostają w kolorze, nie widzą mi się czarne teraz planuje full przelot 2.5 cala takze bedzie drzeć ryja aa no i zamowilem magnesy na rejestracje, bo drugi raz w tym tygodniu zlapal mnie ten sam policjant i wlepił mi 200 zł mandatu, jak widzieliście może post na facebooku, że typek też miał w mustangu rejke za szybą i wygrał sprawę sądową, pokazałem to panu policjantowi to powiedział, że mustang to sportowe auto a opel to nie
  22. 3 points
    Tak. Bixenon 2.5" Wysłane z mojego SM-G975F przy użyciu Tapatalka
  23. 3 points
    Proszę o nie zniżanie Poloneza do poziomu tego pruskiego gruza
  24. 3 points
    Dzisiaj podjąłem się wymiany klocków tylnych ponieważ rozsypały się i były słyszalne stuki w kole. Zamówiłem w sklepie na już klocki i dostałem Meyle nie wiem czy klocki z tej firmy są w dobre słyszałem że firma jest w porządku
  25. 2 points
    A tam na ścianie to nr telefonu do tego przystojniaka
  26. 2 points
    Taaa srebrny jest najlepszy
  27. 2 points
    Nie zdazyli pomalowac calej? [emoji16]
  28. 2 points
    Paskuda wyjechała z garażu. Wszystkie drzwi wymienione na te ze śp. Srebrzynki, tylne błotniki pomalowane. Z efektu nie jestem zadowolony
  29. 2 points
  30. 2 points
    Na wszelki wypadek przygotowywalem sie caly tydzien wiec odcinka mysle ze sie uda [emoji16] musze z mamą zagadac zebym sobie wczesniej zrobil miejsce w bagaju w balbinie [emoji16]
  31. 1 point
    Jest zajefajnie! Dobrze wyszło
  32. 1 point
    Gdzieś kiedyś czytałem, że słuch to nie część wymienna więc powodzenia życzę na przelocie
  33. 1 point
    A nie z żadnego innego auta audi itp
  34. 1 point
    Nie no wujo elegancko petarda jest! [emoji16] Wybrales najladniejszy kolor jaki mogles [emoji16]
  35. 1 point
    Soczewkę zmieniasz tez?
  36. 1 point
    tyl zostawiaj, lepiej przod obnizaj
  37. 1 point
    Dupa wyglada zacnie [emoji16]
  38. 1 point
    Tak, za jakiś czas chce wystroić
  39. 1 point
    Szpilki sprawdzone nie dotykają ręcznego, narazie rozluźniłem ręczny i pojeżdżę trochę i sprawdzę 😊
  40. 1 point
  41. 1 point
    Może nie trzeba będzie aż do bagaja
  42. 1 point
  43. 1 point
    Amorki 73% oba na szarpakach nic z tyłu nie wyszło, za to mostek przy drążku kierowniczym do wymiany i końcówki wachaczy, możliwe, że z przodu przenosi się do tyłu hałas ??
  44. 1 point
    To wezmę pastę/żel BHP
  45. 1 point
    No wlasnie ze tak powiem nasze strony dalsze [emoji16]
  46. 1 point
    no ma coś w sobie ten samochód... ponadczasowy look
  47. 1 point
    Jak nie masz basenu wypełnionego wodą to nie podchodź do oklejania, bo padniesz jak majster Ale jak dotąd to barrdzo dobrra rrobota
  48. 1 point
    Miska troche podrdzewiała, wyczyszczona/wypiaskowana i w epoksydzie białym, co bym wycieki lepiej widział I wspawałem M6x1 pod czujnik temp oleju i jakieś 1/4" czy inne 1/2" jako wlot oleju. Wypłukałem obudowe pływaka, może przestanie się zacinać. Padaczki idzie dostać montując miske spowrotem na leżąco bez opuszczania sanek , jak nie smok to deflektor, jak nie deflektor to uszczelka się przesuwa. Zalałem najtańszym mazutem jaki znalazłem na czas płukania i układania pierścieni. T Po 1kkm zleje ten badziew i wleje spowrotem "stary" 5w40 od LM. Nie mogłem go teraz wlać bo ma molibden, a to średnio działa przy docieraniu pierścieni, a ma dopiero z 3kkm więc spokojnie można go wlać przy zmianie. Dolot +50NM przygotowany Stare złączki się nie nadają już, ale czego się spodziewać po gumach za 15zł Miał być kwas, ale dopiero po zakupie i wspawaniu nakrętki pod czujnik temp dolotu zauważyłem że przelotka od FMIC'a jest z amelinium Całe szczęście kawałek starego dolotu też był A jako że nie umiem spawać rur to stwierdziłem że pospawam. Nie gibie się tak jak na gumowym łączeniu. Celem było zrobić go tak aby przepływomierz dostał powietrze bez turbulencji. I chyba jest ok Powietrze jest zasysane przed chłodnicą, powinno być wystarczająco świeże i względnie czyste bo za zderzakiem. Potem dobre 40cm prostej rury na stabilizacje bez żadnych rantów wewnątrz. I dalej plastikowa obudowa przepływki i kolanko silikonowe 5mm grubości powinno odizolować od ciepła z komory. Turbulencje wszystkie są załatwione za jednym razem, kolanko>rant wejścia przepustnicy>przepustnica mam nadzieję że tak jest lepiej niż kilka turbulencji co kawałek Zrobiłem adapter na wiązke starej przepływki na nową Plan był dobry na płytce są pomostkowane CO-pot, temp dolotu z mostkowana na 25 C i filtr dolnoprzepustowy na lini od przepływki do ECU na ~75Hz aby odfiltrować syfy których Ml4.1 mógłby nie zrozumieć. No i pompa z 5v na 12v aby ECU zasilał nową przepływke, ale tutaj jest kicha linia 5v na AFM jest kompletnie nieprzygotowana pod jakiekolwiek obciążenie i końcowo 1.8V wychodzi zamiast 12V, musiałem się wycofać pod zasilanie z cewki. A już tak ładnie porobione było Jak narazie działa i nawet ma gładkie niskie obroty jak nigdy Krztusi się jeszcze przy gwałtownych wdepnięciach od 0, ale to zawsze było, i tak trzeba jeszcze mape zrobić na hamowni lub conajmniej z sondą AFR. Mój pierdolnik od digitali też działa, nawet servotronic uruchamia. Jeszcze pare korekcji w oprogramowaniu bo wiesza ciągle obrotomierz po gwałtownym odcięciu gazu i nie zeruje prędkości na postoju. Jak narazie olej wycieka tylko spod korka, poprzednią pokrywę zaworów miałem z deflektorem pod korek, ta z jakiegoś dziwnego powodu jest od calibry i niema, olej z krzywek pod cisnieniem bije po korku od spodu. VID_20200117_160252.mp4 Dobrze że zauważyłem, ale ten pomysł z cięciem wzmocnienia fartucha przez mojego poprzednika nie był dobry Dopiero co pospawałem jedno pęknięcie i wzmocniłem już drugie wy******o, za duży kąt... Muszę odbudować kawałek tego wzmocnienia jakimś zastrzałem bo kiedyś to pierdalnie i będzie kuku. Na dziś starczy tej zabawy.
  49. 1 point
    Dosztukowałem zaślepek z TPU. Chciałem je wykończyć na "glanz" w piekarniku, ale zbyt duży rozrzut temp i z jednej strony rozpuszcza, a z drugiej nie i gubi wymiary. Może jak będę bawić się w odlewnictwo to zrobię lepsze. Z daleka nie widać warstw. Zobaczę jak się materiał zachowa "pod słońcem". I przyszedł czas na opróżnienie barku. Tłoki i głowica na miejscu, jeszcze miska i duperelstwa. Im więcej robię pod maską tym bardziej myślę o cięciu wiązki i przeorganizowaniu jej. Trochę zmiana planów bo okazało się że gdzieś zgubiła się tulejka ustalającą głowice i loctite na próbę dałem tylko na blok, bym dał z 2ch stron to brakło by mi możliwości manewrowania głowicą względem uszczelki. Uszczelka była też pokryta dziwnym czymś co nie chciało się odtłuścić poprawnie Zobaczymy czy klej pogorszy czy poprawi sytuację. Przeklepałem trochę błotnik ale trzeba go spasować z maską, a do tego potrzebuje mieć porządek pod nią
  50. 1 point
    nie zakładaj czarnych felg do czarnego samochodu taka przestroga
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt


×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.