Jump to content
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 10/07/2019 in all areas

  1. 8 points
  2. 7 points
    Witajcie. Miało w tym roku już nie być felg, miałem sobie odpuścić. No ale wyszło jak wyszło. Tak więc nowy zakup: Irmsher Sport Star 18 cali Wiadomo, opony kosz, same felgi troszkę obdrapane (ale bez tragedii), ale za taką cenę i fakt że były praktycznie pod nosem (35km po nie jechałem) grzechem było odpuścić.
  3. 6 points
  4. 6 points
    Planuje 90% na biały zimny Jeszcze musze zamówić na pokrętła ledy bo są inne i na nie pojdą czerwone . na płytce jeszcze 2 szt czerwone na jojstic luster i bedzie cacy , wszystkie drzwi skonczone Najwiecej roboty z tym bedzie te szklane pozamieniać , przerabiałem to w B . Efekt finalny
  5. 5 points
  6. 5 points
    Niby cos tam sie dzieje i zbieramy fanty @bobek podziekowal raz jeszcze i jestem twoim dluznikiem Zarowki w obrysach wymienione na nowe bo tamte juz na bialo swiecily lewa stara, prawa nowa Jesli chodzi o sprężyny to juz prawie ekspertem jestę
  7. 5 points
    Jeśli z Białegostoku to te No ale wybacz, 30 minut po wystawieniu ogłoszenia były już zaklepane A ja już grzałem silnik. W dół będzie obowiazkowo. Ale to już nie w tym roku raczej. Felgi przez zimę też chciałbym wypiaskować, wygładzić te ranty i pomalować proszkowo, tak żeby na przyszły sezon były cycuś no ale zobaczymy jak wyjdzie. Jedyna wadą jest to że są dosyć wąskie -8j, no ale trudno, dystanse załatwią sprawę. Pokręciłem się chwilę po okolicy na nich i opony fakt słabe, ale same felgi nie biją, także jest dobrze, bo tego najbardziej się obawiałem Podlecę w tygodniu gdzieś na wyważarkę to będę miał pewność. Jeszcze kilka zdjęć. Auto od razu nabrało życia. Aż szkoda że już zaraz zima.
  8. 5 points
    Oj tam, ale sam widziałeś jak te 15 wyglądały.. Szybka przymiareczka na auto, muszę powiedzieć że jest konkret, tylko teraz moje koza zawieszenie psuje efekt
  9. 4 points
    Dzisiaj cyk fuch szybka robota, wymiana połamanego ślizgu zderzaka lewy przód. Kupiony Ori żeby nie było 
  10. 4 points
  11. 4 points
    Sezon powoli się kończy. omege zastępuje vectra c na zimę Co do omegi to mam pare planów przez zimę szukam gwintu żeby ogarnąć dobre spasy na przyszły rok do tego większy naciąg trochę także jak ktoś ma gwint to zapraszam. Ponoć z vc pasuje przód ? Napweno zdejmuje ciemne szyby kilka detali wewnątrz poprawić pomalowac jeszcze raz zderzak przód biledy w miejsce bixenonow wtryski przeglądnąć wymienić paski osprzętu i rolki na wiosnę chce tez ogarnąć nowa chłodnice klimy i osuszacz bo od nowości chyba nikt tego nie wymieniał 🤔 łożyska tył tez chętnie wymienię jesli starczy czasu to super będzie się okaże o kasie to nawet nie mówię... szczególnie ze działka czeka ;P jesli macie doświadczenia gdzie jaka chłodnice, paski,rolki,łożyska kół tył, to czekam na info a i czy któryś kojarzy numery uszczelniaczy przelewów we wtryskach w dti?
  12. 4 points
  13. 3 points
    No to tniemy i pasujemy
  14. 3 points
    Hmm ja nie widze sensu w grzebaniu w projekcie ktory masz zamiar sprzedac osobiscie nie chciało by mi sie ladowac kasy i szkoda by mi bylo w auto ktore mam zamiar sprzedac ale to tylko moje zdanie lepiej by bylo jakbys ja zostawil szkoda puszczac pewniaka w pierwsze lepsze rece
  15. 2 points
    Co tam Corsa, Tosia jest prześliczna
  16. 2 points
    Za bardzo audi zajezdza [emoji14]
  17. 2 points
    Od bobka ten duzy i sredni na kiete od@kosakuba, btw webasto przepalone trzeba tylko karte sim dorwac
  18. 2 points
    Do usług, polecam się na przyszłość
  19. 2 points
    Witam, oryginalne się czymś różnią, także numeracją. Natomiast jeżeli chodzi o te z Olkusza są takie same i przedstawiony komplet pasuje na jeden wahacz. W moim gruzie mam założone dwa komplety na oba wahacze.
  20. 2 points
    Tak się zastanawiam czy to reanimować 🤔
  21. 2 points
    BiEmWu dostalo troszke nowych cześci... Co by na dłużej frajde dawało mechanik wyrobił sie na dzień przed weselem :):):) teraz jeszcze olej w skrzyni i myślimy dalej
  22. 1 point
    To jak majster kupiłeś w końcu czy nie, bo dziś wchodzę na fejsa i dalej wisi...
  23. 1 point
    Wojtas przez zimę zrobisz i na wiosnę będziesz śmigać, życzę z całego serca aby się udało, bo jest progres. Ale że usunąles parapety to masz minusa u mnie. Ale każdy swoje auto robi pod siebia.
  24. 1 point
  25. 1 point
    Noo Wojtas te nadkola zrobią robotę
  26. 1 point
    U żony w ałdi rozrusznik padł nagle więc wszystko jest możliwe
  27. 1 point
    Gratuluję cierpliwość do lutowania . Ale ogólnie robota pierwsza klasa
  28. 1 point
    To jeszcze lepiej. Z jakiego materiału jest wykonany ten ślizg? Jeśli nie dasz rady wykonać nadwymiaru to podłóż podkładkę pod ten ślizg na kleju i też będzie żyło. Nie takie rzeczy się spiermandoliło a do dzisiaj jeżdżą
  29. 1 point
    Moja przygoda z Omegą zaczęła się w 2011r. Wiedziałem czego szukam, nie szukałem jakiegoś auta, tylko konkretnie Omegi. Oczywiście znalazło się wielu doradców którzy mówili: 'Nie kupuj tego bo Omegi się psują. Po co ci takie duże auto? Ty wiesz ile to pali..' itp. Jednak że nie jestem podatny na sugestie innych, a wręcz działa to na mnie w drugą stronę. Im bardziej ktoś chce mnie przekonać do swoich racji i rzekomo "DOBRZE" radzi, ja tym bardziej obstaję przy swoim. Nie chciałem postępować szablonowo, jak wszyscy. Bo jeździłbym Vectrą albo Golfem Oczywiście z całym szacunkiem do tych modeli, bo to dobre auta Z tego miejsca chciałem podziękować wszystkim którzy mówili "NIE KUPUJ TEGO" Ponieważ przyczynili się do kupna mojej pierwszej Omegi B z silnikiem 2.0 16v z 1995r. Moja Niunia służyła mi dzielnie i bezproblemowo przez 5 lat. Jednak zły los postanowił mi ją odebrać i wysłał zamachowca który wyjechał z podporządkowanej: Jako że 2.0 już miałem postanowiłem kupić coś ciut mocniejszego. I tak w moje ręce wpadła czarna Omega B z 99r 3.0 V6.
  30. 1 point
    Pięknie Wszystko robisz na biały zimny?
  31. 1 point
    Pszczelaszkov wiesz że takie wiadomości nie są tanie
  32. 1 point
    sprytnie i jest Senator
  33. 1 point
  34. 1 point
    Weźcie skończcie z tymi zdjęciami bo nie zasnę w nocy
  35. 1 point
    Mi też i to bardziej niż tobie
  36. 1 point
    panie dasz pan radę z tym tematem .
  37. 1 point
  38. 1 point
    Ja to swapowałem z poprzednim właścicielem więc jakby jakieś pytania się narodziły to piszcie śmiało
  39. 1 point
    To ze chcem sprzedać nie znaczy ze nic nie będę robić. Tylko siedzieć przed kominkiem i czekać;) nikt nie dał oferty tylko każdy miał dużo do powiedzenia to wiesz robić coś trza
  40. 1 point
    Ale ta lotka dobrze tu wygląda
  41. 1 point
    gorzej wyglądające one w większości są takie same a na zdjęciach to już w ogóle są piękne
  42. 1 point
    Omega miała w oryginale przód 8j a tył 9j ale z tego co się orientuję to bardzo ciężko je zdobyć
  43. 1 point
    Jeśli to taki długi członek rodziny to bez wahania go na stół operacyjny
  44. 1 point
    Witam. Wczoraj kupiony sprzęt dzisiaj trafił do mnie do domu. Sentymentalna sprawa, a właściwie to spełnienie snów, bo kiedyś będąc małolatem, wraz z bratem kupiliśmy sobie taką, ale jak to bywało-bez wiedzy rodziców, więc radość nie trwała zbyt długo. Od kilku lat jawke miałem tylko w snach Przeglądałem ogłoszenia i całkiem niedaleko znalazłem...pierwszy właściciel 10tkm. Ogólnie Jawa jest sprawna tech do przejrzenia gaźnik bo gada tylko po zalaniu wachy do garków i oczywiście z kwitami. Na początek ogarnięcie silnika i osprzętu ma chodzić później kosmetyka... Na razie to tyle
  45. 1 point
    Nie ma fot bo pewno ich tam nie było już
  46. 1 point
    Również jestem tego samego zadania. Chrom ładnie się wyróżnia na tym kolorze ;)
  47. 1 point
    Muszę skompletować graty na przeszczep manuala żeby zrobić to przy okazji ruszania silnika, auto zastępcze, garaż z kanałem i jakiś podnośnik co by silnik podwiesić. Myslę że listopad.
  48. 1 point
    Czy tylko ja mam problemy z tymi srubami od rygli? To już 3cia którą musze tak wykręcać, bo ukręcaja się torxy. Wracając do tematu, żeby nie było że jestem leniwym kutafonem i nic nie robię, pracowity całe szczęście też nie jestem i narazie mam tyle. Ogólnie jak na złość znalazłem jeszcze pare dziurków. Zanim zatkałem dziure pod wzmocnieniem zaciekała tamtędy woda od wewnątrz i osłabiło z lekka blache. Ale tych dziur nie było, to ja je zrobiłem Aż pilnik się poddał więc uważam że nie jest aż tak źle, wzmocnienia wewnętrzne są całe, a poszycie samo w sobie jest tam bardzo cienkie. W większe dałem wate z żywicą, mniejsze szpachel z włóknem, myśle że nie siądzie. Naspawałem tylko przy mocowaniu podszybia blache 1.5 ocynk. Bo gdzieś musze zużyć ten arkusz co zakupiłem, i tam przyda się wzmocnienie Oczywiście drut się skończył w mag'u po 3mm spawu, i odpaliłem tig'a, coraz lepsze ustawienia znajduje i chyba całkowicie się przerzuce na tigowanie takich pierdół niedługo. Tylko butle mam 8 L i szybko leci. Kolejne pęknięcie, w caravanie jest w tym samym miejscu tylko poziomo, tam są zbyt ostre kąty na końcach spoin i kumulują się siły albo krasnoludki. Niby pierdoła, ale skoro rozdarło blache to jednak jakieś siły karoseria tam przyjmuje, być może przez to że ktoś przede mną odciął dolne łączenie i nie dał nic w zamian. Z resztą ci co montują rozpórki wiedzą jakie znaczenie ma sztywność kielichów Lewy zawias na sztywno przyspawany do klapy był. Ogólnie problemem jest tu natężenie Eustachych którzy odwiedzili ten samochód. Wiadomo każdy orze jak może i sam nie jestem święty Ale kuźwa 2 dni z pilnikiem drapałem starą farbe bo nie miałem jak tego matować, ktoś stwierdził że zrobi cieniowanie bez matowania. Stary lakier odchodził płatami odsłaniając gładki niczym po polerce ori lakier. Całe szczęscie problem tyczył się tylko słupków B, całego obszaru pod tylną klapą łącznie z wnęką lamp, i tego miejsca gdzie dziury wybiłem Na dachu to już słońce mnie wyręczyło i samo pozłaziło.Drzwi chyba tylko przy klamkach tak mają bo po co wyciągać klamki do malowania W każdym razie wydrapałem chyba 90% luźnej farby, grubo zmatowiłem wydrapałem pilnikiem rdze spod parchli i nałożyłem w miejscach gdzie były prześwity do blachy i resztki luźnego lakieru grubo epoksydu(Novol protect 360). Ogólnie zdecydowałem się lecieć wszystko ile mozliwe novolem. Obydwa podszybia zrównane i w wżerach przerobione fertanem. Aczkolwiek mam rozkmine bo epoksyd nie lubi kwaśnych środowisk, a sam fertan jest kwasem. Nie wiem jaki odczyn ma już przetworzona powłoka, ale się dowiemy jak się szyby odparzą Nawet bżdżoła mnie odwiedziła, 5 minutowy audyt przeprowadziła. Nie mam pojęcia co w tym kocu widziała, dziwne. W międzyczasie przyszedł od kolegów chińczyków mój projekt płytki. Ogólnie bajera jest taka że digitale mam od senatora, więc 6 cyl. I przyżydziłem na czujniku prędkości i mam od Matiza Kosztowal 30zł kiedy używki do digitali kosztowaly 100. A teraz z dyfrem 4.22 to jeszcze inne prędkości są. I tworzyłem od 3 lat urządzenie które skoryguje to. Nie tworzyłem go 3 lata bo jest ultra trudne, tylko dlatego że jestem leniwy. I jeździłem z czymś takim w celu modyfikacji sygnalu 4garow na 6 dla digitali(prędkość dopiero od 2 mscy działała) co jakiś dodając usprawnienia. Normalnie to miałem o 20%(stary dyfer) i 14%(szpera 4.22) niższą prędkośc na zegarach(przydatne jak kogoś wieziesz, nie stresują się tak ). Sygnał prędkości to zabawa, kwadratowy sygnał 12v chyba nawet 50/50. Obroty to inna bajka, bo idą tędy sprzężenia zwrotne z cewki po 70V i straszny syf. Aczkolwiek jestem ciekaw czy jestem w stanie z tego sprzężenia odczytać spalanie stukowe, coś jak ION sense jak chyba był w saabach którychś tam. W każdym razie narazie niech obroty łapie. Miałem to wciśnięte w podłokietnik i odchodziło od tego 6 kabli. Wiem że jakbym troche pokombinował to może bym to wszystko w pamięci digitali gdzieś znalazł. Ale mam tylko 1 i niechce ich ud****ć czasami Poza tym jak pisałem wcześniej chyba, rozwaliłem seryjną przekładnie podpinając na odwrót przewody i mam teraz z B 2.5v6 z servotronikiem. No i czymś trzeba sterować ten servotronik, więc odrazu dodałem takową mozliwość. Płytka polutowana, obudowa wydrukowana. I już widze że pokaszaniłem i dioda d2 jest w złym miejscu i niema zabezpieczenia przed sprzężeniem zwrotnym z cewki servotronika, ale może dodam to za płytką. Mogłem zrobić to o połowe mniejsze ale uparłem się na design 1 warstwowy i mam dużo powlekanych elementów w szufladzie . I tak wogóle to modlić się żeby działało, chociaż za 5 płytek z przesyłką zapłaciłem 13 zł, więc strata nie duża w razie czego. Byłby to mój pierwszy projekt w życiu którego nie porzuciłem przy 80% i by działał. A karoseria teraz na szpachlowanie idzie, a drzwi na czyszczenie.
  49. 1 point
    Po ostatnim spocie urodził się pomysł który podsunął mi kolega @kmx odnośnie założenia czarnych lamp. Chwilkę myślałem nad tym pomysłem i po przeszukaniu Allegro udało się kupić komplet nowych czarnych lamp , (Wiem że mogłem rozebrać stare lampy i pomalować). Ale z racji tego że potrzebuje dwa komplety lamp, na wypadek jak by mi się coś zmieniło , to dlatego postanowiłem kupić nowe. I dzisiaj zostały założone jutro trzeba jeszcze ustawić światła. Zobaczymy co powie diagnosta bo różnie to może być w tym moim miasteczku . Ale efekt bardzo mi się podoba dzięki @kmx za pomysł.
  50. 1 point
    A tak wyglądała moja. Ps. @sapciak w końcu rozwiązałem zagadkę kto w okolicy jeździł na jawie takiej jak moja A takiego miałem 90 roadstera
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt


×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.