Jump to content

Orkan

Members
  • Content Count

    258
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

95 Excellent

About Orkan

  • Rank
    Doświadczony Pilot
  • Birthday 10/13/1980

Converted

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skrzynia
    Manual
  • Województwo
    śląskie
  • Miasto
    Mikołów/Łaziska Górne
  • Silnik
    2.3 LPT
  • Typ nadwozia
    Sedan
  • Inne Auto
    Saab 9-5

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Mnie to bardziej wygląda na prace renowacyjne, a nie poprawki
  2. Ale ładniutkie, aż żal montować
  3. Jak Ikarus ze strzeloną poduszką
  4. Od biedy da się takie rzeczy naprawić, ale naprawa mogłaby być droższa od skraplacza. Jednemu z naszych klientów rozerwało kolektory, i wysyłaliśmy auto z wymiennikami na naprawę do Krakowa. Tylko one miały 3x2 m, a naprawa 2000 zł netto/szt
  5. O co kaman z tą czerwoną tasiemką w kratce zderzaka, czy co to tam jest?
  6. To napięcie akumulatora podane jest dla uruchomionego silnika. Spróbuj może podmienić baterię.
  7. Kolego Grevor, Piszesz, że decyzja wymiany sond jest podyktowana "[...]mądrą decyzją mechaniora który stwierdził, że jemu tu bardziej wygląda na sondy nie katy[...]" Potem piszesz, że diagnoza dopiero będzie przeprowadzana, co potwierdza ową mądrość mechanika, jak i klienta, który chętnie zapłaci za wróżby z fusów mechanika oraz ich konsekwencje. Jednocześnie piszesz, że nie śpisz na pieniądzach... Koledzy chcieli pomóc pytając o objawy, bo przyczyną może być co innego, częstą usterką jest też np przetarty kabel, czy uszkodzona wtyczka. Jeżeli chcesz tylko informacji o samej części, udzieli Ci jej każdy konkretny sklep internetowy na podstawie jej numeru lub numeru VIN. A na koniec powiem Ci, że nowa część może paść po tygodniu, a stara mogłaby działać do końca żywotu samochodu.
  8. Ja rozumiem @Grevor, że kupiłeś samochód i jesteś entuzjastycznie nastawiony, ale wymiana "pro forma" działających sond w ogóle nie ma sensu. Wierz mi, że będziesz miał jeszcze wiele okazji żeby wydać pieniądze na to auto , o czym, w mniej lub bardziej zgrabny sposób, napisali Ci koledzy. Nie ma się co spinać Panowie.
  9. Też na to stawiałem, bo wiem, jak po dobrze ustawionej geometrii zaczęła u mnie lekko chodzić kierownica, ale Cygan twierdził, że ustawiał. Bądźmy szczerzy, paluszkiem nigdy nie będzie ten układ chodzić. Musisz @B0Cygano ćwiczyć i dociągnąć do tych 50 cm w bicku
  10. Mercedes ma części praktycznie do wszystkich modeli, ale każe sobie za nie drogo płacić. Takie elementy można z powodzeniem reanimować. Za darmo tego nikt nie zrobi, ale na pewno będzie taniej.
  11. Trzeba dobrze wysuszyć wnętrze, bo nawet po usunięciu pośredniej przyczyny parowania (np przeciek), pozostaje ta bezpośrednia, czyli woda w tapicerce. Łatacie tak skrupulatnie wszystkie otwory w podłodze, a nie są one po to, żeby w razie czego woda miała ujście...?
  12. Jak samochód stoi pod górkę, to ciężko jest wyszarpać blokadę. W takiej sytuacji wypadałoby podtoczyć samochód trochę pod górkę i wtedy wyłączyć blokadę. Wiem, że przy dłuższym takim traktowaniu skrzyni, jest coraz ciężej wyrzucić z P.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.