Jump to content

Rafał Ch

Members
  • Content Count

    16
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Rafał Ch

  • Rank
    Początkujący

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Faktycznie coś tam klekocze w tłumiku pod autem. Jak włącze klime na zimnym silniku to nawet bardzo klekocze jak zaglądałem pod auto przed blokiem to wydawało mi się że to jakaś osłonka, a może to być jakaś faktycznie usterka mechaniczna. A co do czujnika to firma Valeo tak mi dali w sklepie jako oryginał Jutro odłącze pierwszą sondę i sprawdze pomysl kolegi up. Staram się robić wszystko żeby ratować autko co jestem w stanie zrobić sam przed blokiem :p
  2. Odłączyłem aku i obroty nie falują tak jak przedtem troszkę mniej :p ale dalej silnik skacze i mam nadal w kompie 2 błędy chociaż samochodzik z kluczem już sie nie pokazuje: 0170 Nieprawidłowy skład mieszanki – mieszanka za uboga lub za bogata 0340 Nieprawidłowy sygnał z czujnik wałka rozrządu (ten czujnik już wymieniłem)
  3. Ok czujnik też wymieniłem i niestety ciągle szarpie ale za to nie pokazuje się kontrolka z samochodzikiem i kluczem. Muszę jeszcze sprawdzić czy wystarczy wykasowanie błędów i reset kompa czy to coś więcej bo jak sprawdzam błędy to jak na filmiku jest ciągle miga tak samo. Nie wiem czy po wymianie czujnika trzeba kasować błędy czy wystarczy aku odłączyć? A jeśli to nei to to nadal jest coś co powoduje że jakiś gar nie pali się.... hmm już cierpliwości brak niby małe gó**o a jak dojdzie do wymiany wtrysków lub jeszcze czego to sam nie wiem czy się nie poddam
  4. Za pierwszym razem jak byłem u znajomego na kompie to były tam jakieś stare błędy odnośnie wałka ale było napisane (nie występuje) czyli jakieś stare? Po skasowaniu i ponownym skanie nic nie było. Później jak byłem u innego gościa to znowu były błędy odnośnie wałka i też (nie występuje) czyli co to znaczy, że ten błąd się pojawia i sam znika? I jeśli ten błąd nadal jest to jak sobie z nim poradzić bo jak na razie to działa wszystko ok. Możliwe że podczas wymiany rozrządu coś z tym czujnikiem się stało? I czy wystarczy tylko czujnik wymienić i gdzie on jest? Ale pytań o jeden mały błąd :p
  5. FUszczelniłem ta gumkę na cewce i jak na razie jest ok. Przestało falować tylko jak klimę włączę na zimnym silniku to słychać większe obroty i większe spalanie na jalowym jest ale to chyba normalne. Zrobiłem jeszcze sprawdzenie błędów naciskam hamulec i gaz i na zapłon i mruga mi ikonka samochodzika z kluczem. Proszę o jakąś interpretację bo nie znam się na morsie. V90809-160247.mp4
  6. Na jednej z gum pęknięcie jest większe niż sądziłem. Możliwe to tam iskra ucieka. Bo cewka mechanicznie nie wygląda na pękniętą.
  7. HFaktycznie jedna jest pęknięta ale nie myślałem że to może być aż taki problem bo jest pęknięta na samym dole. Ciężko dostać te gumki tylko aso podobno. A jest może szansa że od innego auta pasują żeby w sklepie jakoś ludzika naprowadzic?
  8. Udało mi się wymienić uszczelkę. Świece były suche za drugim razem jak odkrecałem. Po wszystkim zauważyłem że mniej skacze na obrotach i nawet spalanie na jalowym zmalało do 1.4 (nie wiem czy to mało czy dużo). Dzisiaj jeszcze sprawdzę świecę i cewke. Czy może być tak że raz cewke daje napięcie na świecę a raz nie tak jakby się zawieszala? Bo jeśli świecę będą dawać iskrę to zostanie mi cewka do sprawdzenia. A później to już tylko szrot hehe
  9. To jak to zrobić dobrze bo jutro sam chciałbym to zrobić uszczelka i co jeszcze dodać jakiś klej silikon czy...... ?
  10. Ok przeczyściłem świece 3 poszły lekko odkręcić na jednej połamałem klucz :p ale udało się. Jedna była strasznie zalana. Jak ją wyczyściłem i wszystko skręciłem to zaczęło pracować wszystko dobrze, silnik pracował dobrze jednak po przejechaniu kilku kilometrów znowu zaczął wachlować silnik. Teraz pytanie czy to przez tą jedną zalaną świecę czy cała cewka do wymiany. Możliwe że trzeba wymienić uszczelkę pod pokrywą zaworów (rzekomo mechanik który wymieniał mi świecę też wymienił uszczelkę). Bo niby dlaczego zalewa tylko jedną świecę?
  11. Już po diagnozie. Koleś poszedł w całkiem innym kierunku powiedział że to raczej coś z zapłonem bo patrząc na swój komp stwierdził że przepływka i sondy pracują w pełnych zakresach i są dobre. Muszę sprawdzić świece i cewkę. Jakieś 3 miesiące temu w takim jednym warsztacie wymieniali mi świece i uszczelkę pod pokrywą bo było pełno syfu ale czy to faktycznie zrobili to sam się przekonam jak zajrzę do świec Tracę jakoś zaufanie do mechaników...
  12. JJutro jestem umówiony po pracy na kompa OP-com do mechanika. Przepraszam jeśli coś źle napisałem. Po moich wielu niemiłych doświadczeniach z różnymi mechanikami (było też wielu bardzo dobrych) chciałabym się do tego jak najlepiej przygotować. Proszę o jakieś porady na jakie parametry mam zwrócić uwagę. Jestem laikiem w tych tematach więc licze na wyrozumiałość i cierpliwość.
  13. Już 3 różne sprawdzałem i nawet pseudo oryginał kupiłem za 300 zł i ciągle to samo. Wszystkie numery katalogowe się zgadzają. Już raz wymieniłem przepływkę i było git. Myślicie że po miesiącu padła. Wtedy były te same objawy i też myślałem że to przepływkę ale teraz zwiększyło się spalanie jak jadę i zaczynam lekko przyśpieszyć to na 2-3 biegu dochodzi do 35l. Dlatego nawet żona wskazała na sondę hehe. Wczoraj ją podłączyłem i bez zmian, dzisiaj postaram się znaleźć kogoś z kompem w pobliżu.
  14. Ok już sprawdziłem. I wnioski nic się nie zmieniło pojeździłem i pali jak smok szarpie czyli to może sonda ale jeszcze pożyczę od kogoś jak się znajdzie chętny i zamienię.
  15. Ciężko będzie o inne dane bo u mnie w mieście nie ma nikogo ogarniętego z kompem do opla 19-letniego. Sonde zaraz idę ogarnąć i sprawdzę na odłączonej.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.