Jump to content

Skiper

Members
  • Content Count

    37
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

6 Neutral

About Skiper

  • Rank
    Początkujący

Converted

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skrzynia
    Manual
  • Województwo
    dolnośląskie
  • Miasto
    Oleśnica
  • Model
    Omega B
  • Silnik
    2.0 16v
  • Typ nadwozia
    Sedan

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Ja już od miesiąca mam kupione poli czerwone, + trw małe tuleje i trw sworznie. Ale jeszcze nie wymieniam jeszcze te trochę użyje...
  2. Waszym zdaniem do wymiany?
  3. Wahacze są proste, po każdej wymianie ustawiona zbieżność, auto na drodze jedzie prosto wszystko oki, nie wiem co miałbym więcej szukać. Jeszcze jest taka kwestia że możliwe że te tuleje są oki (miekka guma) bo nic nie stuka, ale stwierdzili że za mocno chodzi na gumie, a chochliki w mojej głowie robią już resztę.
  4. To jest bardzo dobre pytanie, bo ja tez w sumie nie wiem co z ta moją jazda jest nie tak. Najlepsze jest w tym wszystkich to ze 80% z tych 15 tys km, zrobiłem jeszcze po niemieckich autostradach do pracy, obecnie w kraju mam drogi w stanie bardzo dobrym tu gdzie się kręcę. Z własnego ostatni doświadczenia wiem ze ostatnio lemforder coś podupadł na gratach, nawet wcześniejsze drążki stabilizatora szybko mi siadały, obecnie mam Trw i muszę powiedzieć że dają rade dużo lepiej... Dlatego teraz jak zmienię na poli, wywalę też orginalne jeszcze sworznie na trw tez zobaczymy jak to się spisze. Co do zakładania robię to sam u kolegów w zakładzie mechanicznym (sąsiedzi) na prasce zgodnie ze sztuką pod ich okiem.
  5. Pomijając komfort jazdy, bardziej obawiam się wytrzymałości bo zajechałem już (lemforder od bmw, teraz boge) i to wszystko w przebiegu mniejszym niż 15 tyś. Trochę słabo tulejki może nie drogie ale później ponownie zbieżność itp, policzyć to razy 3 i proszę. W warsztacie już się śmieją ze mnie że tyle co wpakowałem w to auto kupił bym już dużo nowsze... A dodam jeszcze że raczej mam styl jazdy emeryta.
  6. Super właśnie przed chwilą miałem zamówić te z tej aukcji... https://allegro.pl/oferta/poliuretan-opel-omega-b-tuleje-wahacza-przednie-p-7275536931 W takim razie co tu wcisnąć...
  7. Dzięki, tez miałem właśnie podobne stwierdzenia z miarka że może się to nie udać, a w bagażniku mam walec. Tylne kiedyś udało mi się zmieścić z tyłu na fotelach, ale przód jest sporo dłuższy. Opcja z montażem odpada na razie kompletuje graty a malowanie dopiero latem. Jeszcze pomyśle z tym fotelem.
  8. W niedługim czasie chcę się udać po przednie drzwi bez rdzy do mojej omegi, czy ktoś transportował takie drzwi w sedanie bo w bagażniku lpg więc odpada. Chciałbym jechać swoją furą ale nie wiem czy je wcisnę do środka z tyłu jakoś, a to trochę km.
  9. Powiem szczerze ze poważnie nad tym myślę, boje się tylko że zrobi się za twarda (jak ma to być sztywne jak vw to dziękuje ). Na razie chcę tylko faktycznie zweryfikować czy te tuleje i te ich ugięcia na boki nie są ich normalną pracą bo generalnie nic nie puka itp w aucie. Ciężko mi uwierzyć żeby tak padały tym bardziej że po złych drogach nie jeżdżę.
  10. Jak tam jest ta kropka że niby miało być to skierowane do silnika, tak bynajmniej wyczytałem z długiego tematu na omekaklub, a ten plastikowy odbojnik miał przyjmować uderzenia przy hamowaniu. Spodziewałem się bardziej że jeśli są źle założone to juz nie o 90 a o 180 stopni.
  11. Pytanko, w moim temacie (bicie kierownicy), wymieniałem prawie wszystko między innymi te nieszczęsne tuleja najpierw (lemforder od bmw) siadły bardzo szybko, zmieniłem na (Boge) około rok temu. Wczoraj byłem na przeglądzie diagnosta woła mnie pod auto i mówi że te tuleje są do wymiany! Faktycznie chodzą na boki jak są ruszane przez szarpaki, nalatane mają może 8 tyś km i następne siadły? W związku z tym wasze tuleje jak poruszacie je łyżką też chodzą na gumie delikatnie na boki? Były oczywiście oczywiście przykręcone na opuszczonym aucie, niżej foty bo wydaje mi się że raczej dobrze zostały wprasowane.
  12. Tak myślałem przekopałem trochę google i nigdzie nowego znaleźć nie mogłem.
  13. Ten od 2.5 dti jest wogóle od kupienia? I czy uchwyty są takie samy czy też się różnią?
  14. Widziałem Twój film mogę powiedzieć że u mnie praktycznie te same strzały, moje stare tez jakoś super lekko nie wyszło. No właśnie to potwierdza że wahacz ma wybite osadzenia łożyska. Co prawda zamontowałem nowe na klej loctite 661, i na razie nic nie strzela więc to na 100% wina osadzenia. U mnie objawiało się to głośnym jednym trzaskiem jakby klocek od ręcznego co chwile o cos uderzał, przeważnie na zakrętach bądź cofaniu. A wracając do łożyska moje od ręki wlazło bez wciskania tyle co na zdjęciu.
  15. Mam szybkie, pytanie jestem w trakcie wymiany drugi raz tylnego łożyska piasty bo strzelało na zakrętach. To co stwierdziłem wydaje mi się dziwne bo tu chyba strzelało łożysko w gnieździe wahacza. Ponieważ łożysko w jednym miejscu jest wytarte świecące po zęwnetrznej stronie. Dodatkowo łożysko prawie do połowy wchodzi luźno tak na prawde zostaje może tylko 1 cm do wciśnięcia, podejrzewam że gniazdo wahacza jest wytłuczone. Dlatego pytam czy u Was też podczas wkładania wpada do połowy czy idzie od samego początku ciasno?
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.