Jump to content
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt

Syberius

Members
  • Content Count

    11
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Syberius

  • Rank
    Początkujący
  1. Dobra pytanie teraz inne mam uszczelniacz od wybieraka /pozycjometra i tu pytanie jeżeli go odkręce i w jakiejs pozycji to czy po założeniu będzie banglać czy jakaś kalibracja musi być ?
  2. Jeszcze jedno pytanie jeżeli przez przypadek zmieniłem położenie wybieraka gdy mam wymontowany ten nadbieg wałek z koszem i przekładkami to coś się mogło stać? Czy po prostu dam na parking złożę tak jak było i będzie grało wszystko?
  3. On siedzi na trzech wypustach któe są widoczne na dzwonie https://www.google.pl/search?q=slizgi+4l30e&client=opera&hs=hvv&tbm=isch&source=iu&ictx=1&fir=Sie_DWv_2xFExM%3A%2CZOy28wZMhVFQAM%2C_&vet=1&usg=AI4_-kSUJ6XNKT-FnltBqBbajNSPPiVEcg&sa=X&ved=2ahUKEwji3I3Lr5blAhWE2KQKHQVxAn8Q9QEwAHoECAUQBg#imgrc=Sie_DWv_2xFExM:&vet=1 rak wyglądają tylko ,że w to miejsce idzie czarny
  4. A to masz ar35? Mówisz nowy ślizg ale wyrównać powierzchnię?
  5. Jako iż automat wyszedł to teraz zakładam drugiego posta oddzielnego.A więc miałem wymienić elektrozawór 2-3 biegu bo w mieście się ślizgał albo przeciągał bieg po iluś trasach zmniejszyło się to.Po odkręceniu mis znalazłem kawałek ślizgu między koszem (overdrive clutch roller assembly ) a pompą (na stronie prnd przekrój i nr części nr 6 ) jest to nadbieg czyli 4 bieg ? jeżeli się mylę to poprawcie .A więc rozkręciłem to i została taka sytuacja : Tak jak pisałem posiadam skrzynie ar 25 rozbieram a tam nie lepiej : Różnice wysokości miedzy tym wypustem w tej z omegi do tej ar 25 jest około 1,2-1,5 mm czyli starło się troszeczkę. Chciałbym zostawić graty ze starej skrzyni i nią też, bo jestem pewny ,że pompa chodziła jak trzeba itd a tu w drugiej trzeba głębiej szukać itd nie jestem pewny niej bo była z omegi po dzwonie, czy wgl jest sens przekładać z tamtej graty jak by pasowały . Jakie macie pomysły na to?. Bo jedynie co mi przychodzi na myśl to zjechać delikatnie tą powierzchnię nożem na tokarce i papierem ściernym wyrównać powierzchnię.A w tedy : A) Dać ślizg na delikatny klej aby go nie rozbiło. B) Dać ślizg i podkładkę kompensującą luz powstały poprzez wytarcie. C) Dać sam ślizg C) Zostawić wszystko i składać jak jest. I czy miałby ktoś informację z jakim momentem skręcać dzwon i pierwszą sekcję? Dzięki za pomoc !
  6. Dla sprostowania to jest ar35 z auta i pytanie jakie są różnice między nimi
  7. Reszta pierścienia znaleziona niestety niektóre części ucierpiały mam drugą ar25 coś będę odbierał z niej. Niestety przez moją nieuwagę że blokuje uszczelniacz wałka wyjąłem wszystko razem z przekładkami które się rozsypaly każda w swoją stronę teraz moje pytanie czy odpowiednio montuje? Czy macie jakieś porady co wymienić za wczasu bo dopiero z omega zaczynam 😁
  8. Nowego konwertera nie będę kupował, demontaż skrzyni jest przyczyną wysypania slizgu w pierwszej sekcji za dzwonem oraz elektrozaworu 2 biegu. Przynajmniej tak mi się zdaje że to ten bo nie widzę takiego innego czarnego z wypustkami na schematach i w filmie z Ameryki. A szkoda zostawić bo skrzynia chodzi wzorowo a cena slizgu to 8 zł.
  9. Wszystko fajnie przed wszystkim ustawiłem skrzynie na N dzisiaj okazuje się ,że ktoś mi dźwignię przestawił na P tym samym blokując ją ,skrzynia była odłączona elektrycznie a zapłon nie włączony jeżeli przestawiłem wybierak na skrzyni na pozycję P aby się zgadzała to coś się stanie ?
  10. Czyli jeżeli będę składał wszystko to normalnie przykręcam konwerter do koła celuję skrzynią i fajrant ? i czy te rurki z olejem to idą do chłodniczki oleju ?
  11. Witam prosiłbym o jakieś wskazówki jeżeli macie podczas demontażu skrzyni z mojej omegi.Mam też parę pytań bo automata nigdy nie robiłem .Czy jeżeli odkręcę skrzynię to konwerter wyjdzie cały z nią czy jak ? Dwie rurki idące od skrzyni są to podciśnienia ? Pozdrawiam
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.